خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 9 نهم سریال میدان سرخ + نیسان آبی قسمت 4 + خسوف قسمت 5

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۵۳۴

دانلود سریال میدان سرخ قسمت 9 نهم کامل و قانونی و دانلود سریال نیسان آبی قسمت 4 چهارم و دانلود سریال خسوف قسمت 5 پنجم با ترافیک نیم بهاء آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 9 سریال میدان سرخ قسمت ۹ نهم با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در این پست برای شما دانلود سه سریال جذاب را آماده کرده ایم که شامل دانلود سریال میدان سرخ قسمت 9 نهم + دانلود سریال نیسان آبی قسمت 4 چهارم + دانلود سریال خسوف قسمت 5 پنجم می باشد. سریال میدان سرخ در ژانر هیجان انگیز و اکشن ساخته ابراهیم ابراهیمان که در سال 1400 منتشر شد و بازیگران مشهوری در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند در ادامه می توانید هر سه سریال را دانلود بفرمایید.

************************

برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت 9 نهم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 9 نهم سریال میدان سرخ  

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت چهارم ۴ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 4 چهارم

************************

برای دانلود قسمت پنجم ۵ سریال خسوف قسمت 5 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت پنجم سریال خسوف قسمت 5

************************

دانلود قسمت 9 نهم سریال میدان سرخ + نیسان آبی قسمت 4 + خسوف قسمت 5

درباره سریال میدان سرخ قسمت 9

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد و اولین سریال‌ ابراهیم ابراهیمیان در نمایش خانگی به نویسندگی سارا سلطانی و علی مسعودی نیا محصول سال 1400 است که تهیه‌کنندگی آن را نیز جواد نوروزبیگی برعهده دارد.

بازیگران سریال میدان سرخ قسمت ۹ نهم

در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، علی مصفا، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان , آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر سریال میدان سرخ

امیرحسین آرمان (زادهٔ ۱۴ آبان ۱۳۶۱ تهران) بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایران است. اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌هایی همچون در امتداد شهر، یه حبه قند، نازنین، شیفت شب و … ادامه یافت و سرانجام با حضور در سریال‌های تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده شناخته شد.

در سال 1383 با معرفی محمدرضا شریفی نیا به فیلم ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی) اولین تجربه بازیگری اش را در جلوی دوربین بدست آورد.

او بعد از سال ها حضور موفق در سینما، سال 1391 با سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاالدین دری با نقش امیر توکلی در قاب تلویزیون ظاهر شد.

اما شهرت اصلی او با سریال کیمیا در سال 1394 با نقش شهریار کامفر شروع شد سپس در سریال پریا سال 95 با نقش یک فرد ایدزی بسیار درخشید.

امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در فیلم سینمایی صد سال به این سال ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. خبر خاصی نیست، نهنگ عنبر ۲، برف روی شیروانی داغ، یه حبه قند، سریال های پریا، کیمیا، کلاه پهلوی و مجموعه های نمایش خانگی میدان سرخ، مانکن، ممنوعه و ۱۳ شمالی از آثاری هستند که آرمان در آن ها حضور داشته است. دانلود سریال میدان سرخ قسمت 9 نهم .

دانلود قسمت 9 نهم سریال میدان سرخ + نیسان آبی قسمت 4 + خسوف قسمت 5

خسوف سریالی درام، اجتماعی و عاشقانه به نویسندگی مهدی شیرزاد و حسین تراب نژاد، کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. داستان سریال خسوف از این قرار است که امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و ...

برای دانلود سریال خسوف قسمت 5 پنجم ۵ به لینک دانلود که در بالای پست قرار دادیم مراجعه کنید.

دانلود قسمت 9 نهم سریال میدان سرخ + نیسان آبی قسمت 4 + خسوف قسمت 5

سریال نیسان آبی قسمت 4 + دانلود

خلاصه داستان قسمت دوم سریال نیسان آبی رضا امانتدار خوبی نبود و از نیسان آبی بخوبی مواظبت نکرد! حالا رضا خرسند مانده و این غم بزرگ که چطور ماجرا را به جمشید بگوید که او پٓس نیفتد. البته قضیه پیچیده تر ازین حرفهاست…

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت چهارم 4 برای لینک دانلود که در اول پست قرار دادیم مراجعه کنید.

از دانلود قسمت 9 سریال میدان سرخ قسمت ۹ نهم و تماشای آن لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز