خبرگزاری کار ایران

خدمات چاپ IML بازرگانی خدیو

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۵۵۰

بسته بندی محصول نقش اساسی و مهمی در حفظ وجهه یک برند دارد و میتوان گفت که برچسب و بسته بندی محصول به عنوان وجهه یک نام تجاری عمل میکند. بسته بندی و برچسب بی کیفیت در دیدگاه مصرف کننده محصول و در نتیجه روی برند اثر میگذارد. برای شرکت ها و برندهایی که به دنبال افزایش و جذب مصرف کننده ، محافظت از محصولات در برابر آلودگی، جعل و دست کاری برچسب هستند، برچسب گذاری در قالب - چاپ IML روش برچسب گذاری ایده الی می باشد. روشی برای بسته بندی محصول که طی چند دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروزه صنایع زیادی از این روش برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. از جمله صنایع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی، خودرو و....

چاپ IML به دلیل ارائه دوام بهتر، کاهش ضایعات و هزینه ها، بهبود قابل توجه در کیفیت بسته بندی( با درج برچسب چاپی باکیفیت به طور مستقیم در قالب که برچسب بخشی از بسته بندی میشود) ، جذب بیشتر مصرف کننده با طراحی خلاقانه نسبت به روش های دیگر متمایز است. بازرگانی خدیو ارائه دهنده خدمات چاپ iml .

برچسب گذاری در قالب ( in-mold labeling ) یا طراحی در قالب ( In-mold decorating )

روش IML  اوایل دهه 1980 ابداع شده که بعداز معرفی آن به صنعت بسته بندی به سرعت محبوبیت بالایی کسب کرد. طراحی در قالب imd یا برچسب گذاری در قالب iml فرایندی برای طراحی یا برچسب زدن قطعات پلاستیکی قالب گیری تزریقی در حین چرخه قالب گیری تزریق پلاستیک است. در فرایند طراحی در قالب  یا برچسب گذاری در قالب، یک برچسب از پیش چاپ شده و یا طراحی اماده شده در قالب تزریق پلاستیک وارد میشود. برچسب از طریق پورت های خلاء، شارژ الکترواستاتیک یا روش های دیگر در جای خود قرار میگیرد سپس قالب تزریق بسته میشود و رزین پلاستیک برای قالب گیری تزریق شده و طراحی یا برچسب به صورت همیشگی در داخل قطعه قالب گیری تزریقی نهایی محصور میشود.

مزایای چاپ IML

بالاترین کیفیت چاپ :
 
فناوری طراحی در قالب یا برچسب گذاری در قالب باعث انعطاف پذیری در طراحی و مزایایی نسبت به فناوری های سنتی برچسب گذاری  و طراحی بعد از قالب گیری امکان پذیر میکند؛ مزایایی همچون استفاده از رنگ ها و بافت های متعدد  در یک عملیات واحد، ماندگاری طولانی ، گرافیک بادوام ، کاهش هزینه طراحی و برچسب گذاری، وضوح بالای تصاویر در چاپ افست ، طراحی تمام ظرف با یک برچسب.
 
 
زمان تولید کوتاه تر وهزینه تولید کمتر: 
 
برچسب گذاری در قالب یا طراحی در قالب در فرایند قالب گیری تزریق پلاستیک کامل میشود بنابراین نیازی به عملیات دیگر نیست. برچسب زدن پس از قالب گیری،زمان و هزینه کار و تجهیزات را حذف میکند. علاوه بر این ها تغییرات طراحی و گرافیکی به سادگی با تغییر به برچسب و طرح جدید به راحتی انجام میشود. در طول فرایند محصول نهایی در یک مرحله تولید و طراحی میشود که دیگر نیازی به تولید ظروف خالی و انبار کردن انها نیست که هزینه نگه داری و حل و نقل ندارد.
 
سازگاری با محیط زیست:
 
بسته بندی و برچسب از یک ماده تشکیل شده اند بنابراین صد در صد قابل بازیافت میباشد.
تغییر سریع طراحی:
 
استفاده از طراحی در قالب یا برچسب گذاری در قالب منجر به گرافیک و محصول نهایی با کیفیت میشود. در این فرایند فقط کافی است برچسب تغییر کند که این تغییر هیچ ضرر تولیدی ایجاد نمی کند.
 
طیف گسترده گزینه های طراحی:
 
میتوان محصول بسته بندی را با طرح های گوناگونی طراحی کرد.

خدمات چاپ IML بازرگانی خدیو

کاربردهای برچسب گذاری در قالب (چاپ IML )

چاپ IML  به فرایندی برای برچسب زدن و گرافیک باکیفیت بالا و بادوام تبدیل شده است که در بسیاری از صنایع در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده میشود، از این روش معمولا برای طراحی ظروف که از پلی اتیلن با دانسیته بالا، پلی پروپیلن، پت و پی وی سی تولید شده اند، استفاده میشود:

  • تجهیزات پزشکی
  • محفظه های پلاستیکی
  • لوازم خانگی لیوان سینی
  • بسته بندی مواد غذایی
  • قطعات خودرو
  • اسباب بازی
  • و....

خدمات چاپ IML بازرگانی خدیو

قالب گیری تزریقی یا قالب گیری بادی؟

چاپ IML  را میتوان در روش های قالب گیری متفاوتی استفاده کرد که قالب گیری تزریقی و قالب گیری بادی از پرکاربردترین ها هستند . هر دو روش قالب گیری برای برچسب گذاری در قالب موثر هستند که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند.

قالب گیری تزریقی شامل وارد کردن مواد پلاستیکی مذاب در یک قالب است که برچسب قبل از تزریق داخل قالب قرار داده میشود. در حین خنک شده مواد تزریق شده برچسب به طور کامل با مواد یکی میشود. از جمله مزایای مهم این روش امکان برچسب زدن بر روی کلیه سطح به طور همزمان است. روشی که با چسب زدن، انتقال حرارت یا برچسب زدن حساس به فشار امکان پذیر نیست .

در قالب گیری بادی با اکسترود شدن مواد پلاستیکی گرم شده به شکل یک لوله، یک قالب در اطراف لوله بسته میشود، یک جت هوا در برابر دیواره های قالب دمیده میشود تا شکل ظرف را به خود بگیرد  مانند قالب گیری تزریقی، برچسب روی دیواره قالب اعمال میشود و به دلیل چسب فعال حرارتی روی سطح برچسب ها به محفظه میچسبد. این روش ماندگاری طولانی تری دارد و میتوان تصاویر گرافیکی با کیفیت بالاتری ایجاد کرد.

بازرگانی خدیو با کنترل به نحوه تهیه ، توزیع کالا و نظارت دقیق مدیریت و پرسنل مفتخر به کسب نمایندگی انحصاری چندین شرکت بزرگ و عاملیت توزیع برندهای معتبر گردیده است. سبد محصولات پخش رنگ خدیو بیش از 5000 نوع کالا از قبیل رنگهای صنعتی ، رنگ ساختمانی ، دکوراتیو ، پودری ، محصولات شرکت کناف ، چسب 123 ، طیف سایپا ، محصولات شرکت بیات ، رزین گل، رنگ کارن ، چسب آکواریوم ،چسب پک لرد ، سنباده اسمیردکس ، رنگ الوان … می باشد.

بازرگانی خدیو جهت توسعه فعالیت های خود با سرمایه گذاری در صنعت تزریق پلاستیک تحت برند رویال پک، به تولید انواع ظروف بیضی تمام پلاستیک، ظروف مادر رنگ، ظروف در فلزی با چاپ لیبل IML اقدام کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با 02634236128 تماس بگیرید  یا به آدرس https://khadivcenter.ir/iml/ مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز