خبرگزاری کار ایران

افزایش زیربنا - بدون نیاز به پروانه شهرداری ، با بهره گیری از سقف متحرک

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۲۵۹

امروزه افزایش آپشن جدید به مشاعات ساختمان های مدرن و امروزی به یکی از مهم‌ترین اولویتهای سازندگان تبدیل شده است. آپشنهایی منحصر بفرد و خاص که ساختمان مسکونی خاص را با دیگر ساختمانهای مسکونی متمایز میکند.

 اتاقکهای شیشه ای موتورایز با قیمت بسیار بسیار مناسب یک گزینه فوق العاده جذاب برای سازندگان هستند. اما  مهترین ویژگی این آپشن جدید در این است که سازنده برای احداث این سازه متحرک و موتورایز نیاز به اخذ پروانه از شهرداری ندارد. این مهم برای سازندگان از این جهت ارزشمند است که در حال حاضر درست در زمانیکه سازنده در نظر دارد مشاعات ساختمان را بصورت کامل برای بازدیدهای فروش ساختمان آماده نماید، اتاقک موتورایز و مدرن نصب شده و روف گاردن ساختمان بصورت تکمیل شده در دسترس بازدیدکنندگان خواهد بود .

دیگر نیازی نیست تا همچون سایر گزینه ها قدیمی تر و سنتی تر (سایر آلاچیق های متداول) تا زمان اتمام روند امورات اداری پایانکار ساختمان، نصب آلاچیق و احداث هر نوع  سقف دیگری در روف گاردن بام را به تاخیر انداخت. زیرا با توجه به متحرک بودن سقف و بدنه ها - سیستم سازه ای سقف متحرک و پنجره های گیوتین برقی نیازی به اخذ پروانه از شهرداری نداشته و خود این موضوع یعنی اینکه پروانه امورات تکمیل سازه و ساختمان، درگیر آلاچیق متحرک بام نخواهد بود .

به طور کلی نصب سقف متحرک با قوانین شهرداری هیچ تعارضی ندارد.

سقف متحرک درست شبیه به سایبان یا انوع چادریست که شما با یک داربست بندی مختصر بروی حیاط خود می گسترانید و پس از مدتی جمع آوری می کنید، سقفهای متحرک فقط نمونه مدرن و تجهیز شده این نوع سایه بانها با موتور می باشند.

افزایش زیربنا - بدون نیاز به پروانه شهرداری ، با بهره گیری از سقف متحرک

در چه مواردی نصب سقف متحرک مشکل شهرداری ایجاد میکند؟

طبق تجربه ما در سایه روشن فقط در دو صورت چنین مشکلی رخ می دهد. 

  1. اماکنی که فضای مسقف شده جزء مشاعات ساختمان بوده و پس از استقرار تمام مالکین در ساختمان ، رضایت تمامی مالکین جهت انجام این کار جلب نشده باشد.
  2. اماکنی که فضای مسقف شده با سقف متحرک کاربری تجاری نداشته و پس از اجرای سقف متحرک مورد بهره برداری تجاری قرار گرفته است. در این حالت اضافه کاربری تجاری به فضا تعلق می گیرد.

که البته تمامی این موارد به راحتی قابل حل می باشد.

افزایش زیربنا - بدون نیاز به پروانه شهرداری ، با بهره گیری از سقف متحرک

 

تیم فنی ومهندسی سایه روشن با ویژگی  تنوع زیاد در طرح و مدلهای از پیش طراحی شده سقفهای متحرک و اجرای بیش از 300 پروژه موفق در زمینه سقف متحرک و همچنین اجرای ترکیبی سقف جمع شونده هوابند با دیواره های شیشه ای موتورایز(پنجره گیوتینی) افتخار همراهی شما در پروژه هایتان را دارد.متخصصین ما به واسطه تجربه 50 ساله شان در صنعت سازه های آلومینیومی بهترین مشاور برای شما در طراحی و اجرای انواع سقف متحرک با کاربری های متفاوت اعم از، سقف متحرک استخر، سقف متحرک حیاط خلوت، سقف متحرک رستوران و کافی شاپ ، سقف متحرک روف گاردن می باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز