خبرگزاری کار ایران

قیمت سقف متحرک پارچه ای سایه روشن چند است و چگونه محاسبه می شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۸۸

امروزه قیمتهای سقف متحرک با توجه به شرکتهای تولید کننده، کیفیت ارائه شده و متریالهای مصرفی در آنها بسیار متفاوت است، واین تفاوت در نرخ ها تا حد زیادی به مواد اولیه مورد استفاده جهت تولید در شرکت سازنده بستگی دارد.

چگونه میتوان از تناسب قیمت با کیفیت سقف متحرک تولید شده توسط یک شرکت اطمینان پیدا کرد؟

 برای یافتن پاسخ این سوال باید قیمت متریالهای مورد استفاده این سقفها را حداقل در چهار جزء اصلی تشکیل دهنده آنها بررسی کرد.

  • قیمت پارچه مورد استفاده
  • قیت سازه الومینیومی که قسمت اعظم و اصلی متریال سقف متحرک را تشکیل می‌دهد
  • قیمت موتور
  • قیمت تمامی یراق آلات مورد استفاده در سیستم

قیمت سقف متحرک چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه قیمت سقف متحرک از استعلام قیمت پارچه شروع میکنیم. اطلاع از قیمت پارچه مورد استفاده دریک سقف متحرک کار پیچیده ای نیست و با یک سرچ ساده در بازار به راحتی میتوان از حدود قیمت آن مطلع شد. فقط نیاز است تا اطلاعات درستی از نام شرکت تولید کننده و گرم پارچه مصرفی در دست داشته باشیم. برای مثال شرکت سایه روشن به صورت متداول از پارچه‌های PVC  با وزن 700 گرم بر متر مربع از برندهای مهلر آلمان و فراری فرانسه استفاده میکند. که قیمت این کالاها با مراجعه به سایت های اصلی آن ها و البته در نظر داشتن درصدی مضاعف برای نقل و انتقال به ایران به راحتی قابل برآورد است.

 قیمت سقف متحرک پارچه ای سایه روشن چند است و چگونه محاسبه می شود؟

قیمت موتور به کار رفته در سقف جمع شونده نیز با دانستن نام شرکت تولید کننده و توان موتور، به راحتی قابل برآورد است. موتور مورد استفاده در تولیدات شرکت سایه روشن عموما 120 نیوتن و محصول شرکت بکرآلمان (BECKER)، سامفی فرانسه (SOMFT)، بارزانته و نیز موتورهای اختصاصی سایه روشن تولید شده در چین می‌باشند. که با در دست داشتن چنین مشخصاتی برآورد هزینه آنها کار بسیار آسانی خواهد بود.

در خصوص سازه آلومینیومی سقف متحرک نیز مسئله تعیین کننده میزان آلومینیوم مورد استفاده در یک حجم مشخص است. برای مثال میتوان وزن آلومینیوم به کیلوگرم را برای هر مترمربع در نظر گرفت. برای دستیابی به اطلاعات کاملتر میتوانید وزن آلومینیوم مصرفی مورد نیاز پروژه خود را از شرکت فروشنده سقف متحرک بپرسید. البته توجه به این مسئله که برای ساخت پروفیلهای آلومینیومی از چه نوع شمش با چه آلیاژی و چه مواد خامی استفاده شده نیز بسیار حائز اهمیت  است. برای مثال بعضی مواد خام بازیافتی هستند که از ضایعات آلومینیوم بدست آمده و بسیار ارزان هستند. در صورتیکه برای تولید یک سقف متحرک اصولی با استحکام کافی میبایست از مواد خام مرغوب استفاده کرد. که آلومینیوم  خام مورد استفاده شرکت سایه روشن بیلتهای فابریک با آلیاژ 6063 شرکت ایرالکو میباشد که جزو مرغوبترین انواع آلومینیوم در کشور است.

همانطور که میدانید یراق‌آلات مورد نیاز سقف‌ برقی اجزاء زیاد و ریزی را شامل میشوند که در نظر داشتن تک تک آنها کار بسیار تخصصی و دشواری خواهد بود. یراق آلات به کار رفته درسقف‌های متحرک با توجه به انواع آنها تا حدودی قابل محاسبه است. شاید در ابتدا به نظر برسد که استفاده از انواع ارزان و یا گران قیمت یراق آلات تاثیر چندانی در قیمت تمام شده کل سقف متحرک ندارد. اما پس از دقیق شدن بر اختلاف قیمتی فاحش در این اجزاء ریز به تفاوت قیمت نهایی پی خواهید برد. برای مثال آشکارترین مواردی که میبایست آنها را در نظر گرفت جنس تسمه های مصرفی سیستم حرکتیست که در بعضی موارد شاهد استفاده از کابل به جای تسمه در سیستم ها بودیم که علاوه بر نداشتن استانداردهای لازم، به لحاظ هزینه ای بسیار ارزانتر از تسمه است. شرکت سایه روشن از تسمه های ‌T10 که از مقاوم ترین انواع تسمه ها هستند در سیستم حرکتی سقف های خود استفاده میکند که باز هم با یک استعلام قیمت ساده این تفاوت هزینه عیان است.

قیمت سقف متحرک پارچه ای سایه روشن چند است و چگونه محاسبه می شود؟

چرخها از دیگر عناصر یراق آلات هستند که از نوع معمولی آنها با جنس پلاستیک تا انواع مرغوب آنها که بلبرینگی و از جنس ABS یا پلی آمید هستند، تنوع قیمتی بسیار زیادی به چشم می خورد.

حتی انتخاب پیچهای فولادی ارزان و یا استاینلس استیل نیز نقش چشمگیری در تعیین قیمت تمام شده سقف دارد.

مشتریان ما در شرکت سایه روشن سرمایه های ما هستند به همین دلیل ما از بهترین نوع مواد اولیه در تولید سقفهای خود استفاده می کنیم. سایه روشن قیمت محصولات خود را براساس ابعاد و میزان تراکم مصرف یراق آلات و اکسسوری در مساحت مورد نظر اعلام می نماید.

اما به طور میانگین بازه قیمتی سقفهای سایه روشن بدلیل کیفیت خاص محصولات ما از متری 30 میلیون ریال تا 50 میلیون ریال می باشد.(این مبلغ مربوط به زمان انتشار این مقاله می باشد و با توجه به نوسانات ارزاین مبلغ شامل افزایش یا کاهش خواهد بود.)

امیداریم با مطالعه این متن اشراف بیشتری به عناصر تعیین کننده قیمت نهایی سقف پیدا کرده باشید. تا بتوانید متناسبترین گزینه برای تهیه سقف متحرک را با در نظر داشتن بودجه و کیفیت مد نظر خود انتخاب نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز