خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال‌های ایرانی شبکه نمایش خانگی با بهترین کیفیت در تی وی نما

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۶۳

دانلود سریال ایرانی جدید

چند سالی است که سریال‌های ایرانی علاوه بر صداوسیما و شبکه‌های تلوزیونی دولتی، در شبکه نمایش خانگی هم پخش می‌شوند. سریال‌هایی که عموما داستان‌های جذابی دارند و برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها گزینه‌ی مناسی هستند.

درحال حاضر سریال خاتون، سریال حرفه‌ای، سریال خسوف و سریال میدان سرخ چند نمونه از سریال‌های درحال پخش در شبکه‌ی نمایش خانگی هستند. تی وی نما در این مطلب به شما برای انتخاب بهترین سریال کمک می‌کند تا سریالی منطبق بر ژانر موردعلاقه‌ی خود را پیدا کنید.

دانلود سریال ایرانی خاتون

سریال ایرانی خاتون که با کارگردانی تینا پاکروان ساخته شده است، مضمون اصلی داستان را در بن‌مایه‌ی اتفاقات دهه‌ی بیست و همزمان با حمله‌ی متفقین به ایران روایت می‌کند. سریال خاتون که با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی داستان ساخته شده است، یک درام تاریخی است که برای گروه سنی بزرگسالان ساخته شده است. شخصیت اصلی این سریال یعنی «خاتون» که با بازی نگار جواهریان به نمایش درآمده محور اصلی داستان سریال ایرانی خاتون است.

کسانی که با سریال‌های تاریخی مثل در چشم باد، مدار صفر درجه و هزاردستان خاطره دارند و به‌طورکلی به ژانر تاریخی سریال‌ها علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهند، احتمالا طرفدار خاتون خواهند شد.

نکته‌ی جالبی که درباره‌ی سریال ایرانی خاتون وجود دارد، محوریت تاریخی آن است. در نمونه‌هایی مثل مدار صفر درجه که در دهه‌ی هشتاد از تلوزیون پخش می‌شد، اشغال متفقین و وقایع تاریخی آن دوره در پس‌زمینه‌ی قصه‌ی اصلی فیلم قرار داشت اما خاتون تمرکز اصلی‌اش را بر پیوند قصه و این واقعه‌ی تاریخی قرار داده است.

تینا پاکروان که کارگردان این اثر است سابقه‌ی همکاری با دو کارگردان برجسته‌ی آثار تاریخی یعنی بهرام بیضایی و مسعود کیمیایی را در کارنامه دارد. تجربه‌ی پاکروان در ساخت سریال‌های تاریخی سبب شده هنگام دیدن این سریال احساس زیاده‌گویی یا ساختگی‌بودن روایت را نداشته باشیم.

بازیگران خاتون هم ترکیب جالبی دارند و پاکروان توانسته از برخی از بازیگران، بازی‌هایی متفاوت با آنچه تا امروز بازی کرده‌اند، دریافت کند. مهران غفوریان، اشکان خطیبی، مهران مدیری و شبنم مقدمی از چهره‌های مهم سریال جدید تینا پاکروان هستند.

داستان خاتون در استان گیلان می‌گذرد و تیم طراحی صحنه تلاش کرده است تا با استفاده از مجموعه‌ای از اِلِمان‌های خاص، فضای شهر رشت در آن دوره را بازآفرینی کند.

نشان‌دادن موسیو آرسن میناسیان، داروساز و بنیان‌گذار داروخانه‌ی کارون یکی از جالب‌ترین کارهایی است که پاکروان و تیم تولید سریال خاتون انجام داده‌اند. پاکروان در این سریال با نمایش شخصیت‌هایی مثل آرسن میناسیان تلاش کرده داستانش را بیشتر منطبق بر واقعیت روایت کند.

اگر علاقه‌مند به دیدن سریال‌های تاریخی هستید و از نماهای قدیمی خوشتان می‌آید یا اگر به‌نظرتان در سریال‌‌هایی مانند دایی جان ناپلئون، مدار صفر درجه و در چشم باد، به اندازه‌ی کافی به موضوع حمله‌ی متفقین به ایران پرداخته نشده است، دیدن سریال ایرانی خاتون را از دست ندهید.

شاید بتوان یکی دیگر از علت‌های موفقیت خاتون در جذب مخاطبان را موسیقی متن زیبای این سریال است که توسط کیهان کلهر ساخته و نواخته شده است. همکاری کلهر و پاکروان به‌صورتی است که انگار کارگردان و آهنگساز ذهن یکدیگر را خوانده‌اند تا برای این سریال یک موسیقی متن هیجان‌انگیز تولید شود.

داستان سریال خاتون هرچه جلوتر می‌رود، جذاب‌تر خواهد شد. داستان زندگی خاتون بختیاری و همسرش درگیر اتفاقات سیاسی و اجتماعی آن دوره می‌شود و سریال رنگ‌وبویی درام‌گونه به خود می‌گیرد.

بنابراین سریال خاتون اگرچه درونمایه‌ای تاریخی دارد اما محوریت داستان فقط تاریخی نیست و می‌تواند مخاطبانی را هم که طرفدار داستان‌های درام و عاشقانه هستند، به خود جذب کند.

شما می‌توانید سریال خاتون را به‌صورت قانونی و با کیفیت‌های مختلف از سایت تی وی نما دانلود کنید. سایت تی وی نما با فراهم‌کردن امکانات دانلود قانونی، نه‌تنها حقوق مولف را رعایت کرده است بلکه برای اینترنت‌هایی با سرعت‌های مختلف نیز کیفیت‌های متنوعی را در نظر گرفته است.

دانلود سریال ایرانی خسوف

دانلود سریال ایرانی خسوف هم که از اولین ساخته‌های مازیار میری در شبکه‌ی نمایش خانگی است، توانسته در مدت کوتاهی مخاطبان قابل توجهی را به دست آورد. فیلمنامه‌ی این سریال توسط مهدی شیرزادی مقدم نوشته است.

خسوف داستان جوانی به اسم امیر است که قرار است با دختر دایی خود ازدواج کند. در شرایطی که همه منتظر ازدواج امیر و دختر دایی‌اش هستند، امیر عاشق دختر دیگری می‌شود و همین موضوع خانواده‌ی آن‌ها را درگیر مسائل مختلفی می‌کند.

ژانر سریال خسوف اجتماعی است و مازیار میری توانسته با کمک تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان این سریال را تولید کند.

برجسته‌ترین بازیگران این سریال امین تارخ، ستاره اسکندری و شهره سلطانی هستند و مازیار میری توانسته بازی‌های خوبی از این بازیگران به نمایش بگذارد.

سریال خسوف را هم می‌توانید در سایت تی وی نما به‌صورت قانونی و برای کیفیت‌های مختلف خریداری کنید و به‌همراه دوستان و خانواده‌ی خود از دیدن این سریال لذت ببرید.

برای دیدن سریال ایرانی خسوف بدون آنکه نیاز به خروج از منزل داشته باشید، می‌توانید به‌صورت قانونی سریال خسوف را دانلود و تماشا کنید. در سایت تی وی نما برای اینترنت‌هایی با سرعت‌های مختلف، نسخه‌هایی با کیفیت متفاوت قرار داده شده است و شما می‌توانید نسخه‌ی موردنظر خود را خریداری کرده و تماشا کنید.

خسوف مناسب افرادی است که به ژانر اجتماعی علاقه دارند و می‌خواهند چالش‌های خانوادگی و اجتماعی موجود را از دریچه‌ی دوربین کارگردان تماشا کنند. این سریال برای طرفداران کارهای مازیار میری هم جذاب خواهد بود چون کسانی که از  این کارگردان فیلم‌هایی مثل سارا و آیدا و حوض نقاشی را دیده‌اند، انتظار بسیار زیادی از سریال جدید مازیار میری دارند.

البته بسیاری از منتقدان این سریال می‌گویند پس از پخش قسمت اول، مازیار میری نتوانست توجه‌ها را به سریال جدید خود جلب کند و اپیزود اول این سریال بسیار گیج‌کننده بوده است. باید منتظر ماند و دید سریال خسوف در ادامه‌ی فرآیند پخش می‌تواند دوباره نگاه منتقدان را به خود جلب کند یا خیر. آنطور که پیداست خسوف ممکن است دارای فصل دوم هم باشد و اگر سطح رضایت مخاطبان از آن بالا نرود، نمی‌تواند به عرضه‌ی فصل دوم خوشبین باشد.

هر قسمت از سریال خسوف در پنج کیفیت مختلف عرضه شده است که هرچه کیفیت بالاتر باشد، هزینه‌ی پرداختی هم بیشتر خواهد شد. تمام کیفیت‌های موجود برای سریال خسوف در سایت تی وی نما قابل خریداری هستند و با خرید هر کیفیت برای هر قسمت از این سریال، لینک دانلود آن برای شما فعال خواهد شد.

دانلود سریال ایرانی میدان سرخ

سریال ایرانی میدان سرخ که در ژانر اجتماعی تولید شده است با بازی حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی و بهرام افشاری ساخته شده و کارگردانی این سریال را ابراهیم ابراهیمیان بر عهده داشته است.

تهیه‌کننده سریال ایرانی میدان سرخ را جواد نوروزبیگی برعهده داشته است و مجری طرح سعید صفرپور است. قسمت نخست سریال میدان سرخ 26 شهریورماه امسال عرضه شد. میدان سرخ درواقع جایگزین سریال زخم کاری است که توانسته بود مخاطبان بسیاری را برای خود به‌دست آورد. یکی از نقدهایی که به سریال میدان سرخ وارد می‌شود، تعدد روایت شخصیت‌ها در قسمت نخست این سریال است.

منتقدان سریال میدان سرخ می‌گویند قسمت اول باید مختص شناساندن شخصیت‌ها و خط‌وربط‌های اصلی داستان به مخاطب باشد اما در این سریال آنقدر روایت‌ها بی‌نظم هستند که مخاطب در همان قسمت اول، خط‌وربط داستان را گم می‌کند و نمی‌تواند به درک درستی از قصه برسد.

سریال میدان سرخ ماجرایی بسیار جذاب دارد و مخاطبان این سریال می‌توانند در عین تماشای یک سریال اجتماعی، شاهد داستانی اکشن و جنجالی هم باشند. ابراهیم ابراهیمیان، کارگردان این سریال درباره‌ی این سریال گفته است که تمام تلاشش را کرده که سریال در سطح استانداردهای جهانی باشد. خسوف داستانی روان و عاشقانه دارد و می‌تواند بخش زیادی از مخاطبان جوان فیلم و سریال ایرانی را برای دیدن این سریال ترغیب کند.

دانلود سریال‌های ایرانی شبکه نمایش خانگی با بهترین کیفیت در تی وی نما

داستان سریال میدان سرخ هم روایت زندگی زنی به نام شیدا است که در اثر فعالیت‌های شوهرش وارد بازی عجیبی می‌شود و زندگی‌اش به این ماجرا گره می‌خورد. شیدا برای فرار از مخمصه‌ای که در آن گرفتار شده است با یک گروه سه‌نفره‌ی قاچاقچی همکاری می‌کند و داستان زندگی‌اش دستخوش اتفاقات وحشتناکی خواهد شد.

برای کسانی که فیلم‌ «در دنیای تو ساعت چند است؟» را دیده‌اند تصور علی مصفا در سریالی اکشن و جنجالی بسیار سخت است. اما در حقیقت علی مصفا یکی از متفاوت‌ترین نقش‌هایش را در سال‌های بازیگری‌اش ایفا کرده است و تماشای او در سریال میدان سرخ می‌تواند برای طرفدارانش بسیار قابل توجه باشد.

خواننده‌ی موسیقی این سریال هم فرزاد فرزین است و این موضوع می‌تواند برای کسانی که طرفدار صدای این خواننده هستند، بسیار قابل توجه باشد و آن‌ها را به دیدن سریال تشویق کند.

سایت تی وی نما امکاناتی را فراهم کرده است که علاقه‌مندان به این سریال بتوانند به‌صورت هفتگی سریال میدان سرخ را خریداری کرده و با کیفیت دلخواه تماشا کنند. میدان سرخ که از فیلم‌های اکشن جهانی الگوبرداری کرده است، می‌تواند برای کسانی که طرفدار فیلم‌های اکشن هالیوودی هستند بسیار جذاب باشد.

دانلود سریال‌های روز شبکه نمایش خانگی در تی وی نما

سایت تی وی نما به‌عنوان یکی از به‌روزترین سایت‌های عرضه‌ی محصولات شبکه‌ی نمایش خانگی، تلاش کرده است تا سریال‌های روز این شبکه را پس از پخش به‌سرعت در دسترس مخاطبان قرار دهد. اگر شما هم یکی از طرفداران سریال‌های شبکه‌ی نمایش خانگی هستید، می‌توانید روی کیفیت عرضه‌ی محصولات حساب کنید.  https://tvnoma.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز