خبرگزاری کار ایران

نظرات کاربران درباره‌ی هتل داریوش کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۱۵۶

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر خاورمیانه است. هرساله افراد زیادی هم از ایران و هم از کشور‌های دیگر به این‌ جزیره سفر می‌کنند. یکی از هتل‌های معروف این ‌جزیره، هتل بزرگ داریوش است.

ما ابتدا برای شما این‌ هتل را معرفی خواهیم کرد و سپس روش رزرو هتل داریوش کیش علی بابا را برای شما بازگو می‌کنیم.

امکانات اقامتی جزیره کیش

کیش یکی از اولین مناطقی بوده که با نام منطقه آزاد فعالیت گردشگری و تجاری خود را آغاز کرده ‌است. در این جزیره کنار توسعه مراکز تفریحی و تجاری، هتل‌‌ها و اقامت‌گاه‌های فراوانی را برای گردشگران فراهم کرده‌اند. جزیره کیش بیش از ۵۰ هتل و اقامت‌گاه دارد که با ارائه خدمات رفاهی مختلف در قیمت‌های گوناگون، آماده پذیرایی از مسافران هستند. این هتل‌ها در فصول مختلف سال و بنابر تردد گردشگران، تخفیف‌هایی را به منظور جذب بیشتر مراجعه‌کنندگان، ارائه می‌دهند که فرصتی بسیار خوب برای کسانی است که قصد دارند به جزیره کیش سفر کنند. بنابراین قبل از انتخاب تور کیش از اهواز درباره تخفیف‌های موجود، جست‌و‌جو کنید تا با صرفه‌جویی در بودجه، از امکانات رفاهی این هتل‌ها نیز برخوردار شوید.

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش کیش الهام گرفته از تخت‌جمشید و به‌صورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان است. هتل داریوش کیش یک هتل پنج ‌ستاره است. این ‌هتل معماری بی‌نظیری دارد که فرهنگ و تمدن ایرانیان را نمایان می‌کند.

نظرات کاربران درباره‌ی هتل داریوش کیش

موقعیت مکانی

یکی از مجلل‌ترین و زیباترین هتل‌های کیش، هتل داریوش بوده و اقامتگاه مناسبی برای دوستداران خلیج‌فارس است؛ زیرا این ‌هتل چشم‌اندازی زیبا از خلیج‌فارس دارد. جزیره کیش به‌خاطر داشتن امکانات رفاهی و تفریحی یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه‌ها برای مسافرهای داخلی کشورمان است.

هتل داریوش کیش علاوه‌بر فضای خارجی زیبا که نماد هخامنشیان است، فضای داخلی هتل و اتاق‌های بسیار دلپذیری دارد و مجهز به امکانات فراوانی است. تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها بسیار بالا بوده و می‌توانید مناسب با سلیقه خود یکی از این ‌اتاق‌ها را انتخاب کنید. این ‌اتاق‌ها دو چشم‌انداز زیبا دارند؛ اگر دلتان بخواهد می‌توانید اتاقی رو به دریا یا  اتاقی رو به‌ باغ را انتخاب کنید.

امکانات هتل

امکانات هتل شامل تلویزیون ال‌سی‌دی، تلفن، مینی‌بار، صندوق امانات، اتاق مهمانی و جلسات کاری، آنتن مرکزی و... می‌شود. در مجموع هتل دارای ۱۸۴ اتاق لوکس با همه امکانات عالی است که در خدمت مسافران عزیز قرار می‌گیرد. سوئیت‌های هتل به‌صورت ویلاهای ساحلی ساخته شده و معماری این‌ هتل از سنگ مرمر و دیوارهای کنده‌کاری‌شده تزیین شده است. ویلاهای ساحلی هم دونفره و هم سه‌نفره هستند که همه امکانات مانند سرویس بهداشتی مجزا، حمام، تراس خصوصی و... را دارند.

امکانات رفاهی شامل زمین تنیس، سالن بیلیارد، غواصی اختصاصی، پینگ‌پنگ، قایق‌سواری، پیت بال، استخر روباز، ماساژ و... می‌شود. هتل داریوش کیش دو رستوران به نام‌های آپادانا و پاسارگاد دارد؛ در این ‌دو رستوران غذاهای فرنگی و دریایی، غذاهای ایرانی و با کیفیت بالا سرو می‌شود. در هتل داریوش کیش صبحانه گرم مثل نیمرو، سوپ، املت و انواع کیک‌ها و نوشیدنی‌های متنوع را برای سرو آماده می‌کنند. همچنین این ‌هتل سه کافی‌شاپ دارد که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را همراه میان‌وعده‌های خوشمزه سرو می‌کنند.

نظرات کاربران درباره‌ی هتل داریوش کیش

قوانین هتل داریوش

در هتل داریوش کیش قوانین و امکاناتی وجود دارد. از‌جمله این قوانین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قوانین کودکان: اقامت یک کودک زیر هفت سال رایگان است.

قوانین محرمیت: همراهان داخل یک اتاق باید محرم باشند. محرمیت از طریق ارائه شناسنامه یا اصل صیغه‌نامه با مهر برجسته ثابت می‌شود.

قوانین ترانسفر: استقبال فرودگاهی رفت‌وبرگشت به‌صورت رایگان ارائه خواهد شد.

امکانات ویژه رایگان از‌جمله ترانسفر رفت‌وبرگشت، صبحانه کامل، مینی‌بار، اینترنت، استخر روباز مخصوص آقایان و... نیز در هتل داریوش کیش وجود دارد. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات روی بالکن بلامانع است!

خرید از علی بابا

علی بابا یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای رزرو یا اجاره بلیط و هتل برای سفر است. این شرکت که سال‌هاست در زمینه خدمات گردشگری فعالیت دارد، از صفرتاصد سفر شما کنارتان است تا حس تنهایی و نداشتن اطلاعات نداشته باشید. در وب‌سایت این شرکت می‌توانید بلیط بخرید، هتل رزرو کنید، اطلاعات موردنظر برای سفرتان را داشته باشید و از لحاظ امنیت هم مطمئن باشید.

علی بابا دو اطمینان به همه کاربران خود می‌دهد. اولا کم‌ترین قیمت ممکن را برای هر خدمت درنظر می‌گیرد؛ زیرا در نوع قراردادهایی که می‌بندند، این مساله را رعایت می‌کند. اطمینان دوم در رعایت بدون کم‌وکاست آن چیزی است که انتخاب می‌کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز