خبرگزاری کار ایران

اینستاگرام، راحت ترین روش راه اندازی کسب و کار انلاین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۶۵۱

اگر به اطراف خودتان یک نگاهی داشته باشید متوجه استفاده بیش از اندازه مردم از شبکه های اجتمایی خواهید شد ، که در میان همه شبکه های اجتماعی که امروزه تمام جهان در آن ها مشغول به کار و سرگرمی هستند ، اپلیکیشن اینستاگرام را می توان یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین شبکه اجتمایی در بین ایرانیان دانست که همین مسئله باعث گرایش بسیاری از کسب و کار های آنلاین و آفلاین به سمت این اپلیکیشن قدرتمند شده است اما این فقط تمام ماجرا برای اینستاگرام نیست .

شما با اینستاگرام می توانید بدون هیچ سرمایه ای یا مکانی برای کسب وکار خودتان حتی در منزل یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید اما به همین راحتی ها هم نیست و باید برای نحوه راه اندازی این کسب وکار و رسیدن به یک درآمد خوب در این فضا کمی وقت گذاشته و با کسب دانش کافی برای فعالیت در اینستاگرام خود را برای یک کسب وکار موفق آماده کنید . ما در این مقاله سعی کرده ایم به صورت کامل آموزش صفر تا صد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در اینستاگرام را برای شما شرح دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید .

بهترین ایده های کسب درآمد در اینستاگرام

برای راه اندازی یک کسب وکار آنلاین و داشتن درآمدی بالا در اینستاگرام داشتن ایده مناسب و درآمدزا از ضروری ترین و مهم ترین نکات می باشد. در کنارآن آموزش اینستاگرام نیز از اهمیت ویژه ای برخورد دار است که رد بلاگ ژاکت به طور کامل به آن پرداخته شده است. یکسری از ایده ها با توجه به آزمون و خطاهای که در اینستاگرام انجام شده است را می توان گفت جزء بهترین ایده ها برای راه اندازی یک کسب و کارآنلاین می باشند که ما در اینجا برای شما به همراه مثال هایی از آن ها توضیح داده ایم :

اینستاگرام، راحت ترین روش راه اندازی کسب و کار انلاین

1 . فروش مستقیم محصولات

یکی از ایده هایی که شما می توانید به راحتی یک کسب وکار آنلاین با سود بالا داشته باشید راه اندازی یک فروشگاه برای فروش انواع محصولات و خدمات آنلاین در اینستاگرام می باشد . شما در این فضا می توانید به راحتی بدون در نظر گرفتن اجاره یا مالیات و هزینه های جانبی یک مغاره محصولات و یا خدمات خودتان مانند آموزش دیجیتال مارکتینگ یا فروش لباس های مردانه و ... را به صورت آنلاین در نمایش گذاشته و به مشتریان خود فروخته و به درآمد بالایی برسید .

2 بلاگری و کسب درآمد از تبلیغات

اگر چرخی در اینستاگرام زده باشید احتمالا بسیاری از افراد معروف یا به اصطلاح سلبریتی یا کسانی که دنبال کنندگان زیادی دارند مانند اینفلوئنسر ها را مشاهده می کنید که در روز در پیج خود  یکسری محصولات را معرفی می کنند . این دسته از افراد چون یک اعتبار و شهرتی را در بین مردم کسب کرده اند می توانند به راحتی انواع محصولات و یا برند های مختلف را به صورت غیر مستقیم در پیج خود معرفی و تبلیغ کنند مانند صدف بیوتی که انواع برند های آرایشی را در پست ها و استوری های خود تبلیغ می کند و در واقع با هر تبلیغ بر اساس نرخی که برای تبلیغات خود با توجه به بازدید های پیج شان مشخص کرده اند دریافت می کنند که خوب همین مسئله باعث می شود از درآمد بالایی در اینستاگرام برخوردار شوند .

  1. معرفی برند در اینستاگرام

خیلی از کسب و کار ها هستند که به صورت آفلاین درآمد خود را دارند و فقط از اینستاگرام برای برند سازی خود و معرفی کسب وکارشان استفاده می کنند نحوه استفاده از این روش به این صورت می باشد مثلا شما یک آموزشگاه فن بیان دارید و یکسری رویداد برگزار می کنید و نیاز به جذب مخاطبان هدف برای شرکت در این دوره ها رادارید که این روش یعنی داشتن یک پیج حرفه ای برای کسب وکار شما در این جا به شما کمک می کند تا با تبلیغ رویدادهای خود در صفحه خودتان در اینستاگرام به راحتی کابران خود تان را جذب و برند خودتان را معرفی کنید .

4 . همکاری در فروش یا افیلیت

یکی دیگر از روش های درآمدزایی آنلاین همکاری در فروش می باشد که شما می توانید به راحتی با فروش یک محصول فیزیکی یا غیر فیزیکی در بستر یک سایت یا پیج که برای خود ایجاد کرده اید و بازخورد بالایی دارد این محصولات را معرفی کرده و یک درصدی را از این فروش دریافت کنید و یا یک محصولی را خلق کرده باشید و بتوانید با سایت های وابسته یا به اصطلاح افیلیت برای فروش و معرفی محصولات خودتان همکاری داشته باشید . یکی از سایت هایی افیلیت که می توانید با آن ها همکاری داشته باشید و به راحتی محصولات خود را در آن عرضه کنید سایت ژاکت می باشد که شما به راحتی می توانید در این سایت به درآمد خوبی برسید برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ژاکت مراجعه فرمایید .

5 . فروختن کامنت و فالور و لایک

خوب برای خیلی از ما ها این اتفاق افتاده است که پبجی را اینستاگرام باز کرده و با وجود محتوا خوبی که دارید مخاطب هدف خودتان را جذب نکرده اید که علت آن میزان فالور های شما می باشد همان طور که می دانید برای این که بتوانید مخاطبان خاص خود را داشته باشید و از طریق پیج خودتان درآمدزایی کنید باید فالور های خودتان را افزایش دهید که در اینجا یکی از پر پردرآمدترین روش های اینستاگرم روی کار می اید آن هم افرادی  هستند که شما می توانید هر تعداد فالور ، کامنت و لایک را خریداری کنید این روش درآمد بالای دارد و شما با فعالیت چند ساعته در ورز می توانید به درآمد بالایی با فروش کامنت و فالور و .. برسید .

6 . ادمین صفحات اینستاگرام

اگر دوست دارید در این فضا فعالیت داشته باشید ولی علاقه ای هم به راه اندازی یک کسب وکار ندارید پیشنهاد ما به شما ادمین صفحات اینستاگرام و مدیریت یک پیج می باشد که از مهم ترین و پردرآمدترین حوزه های فعالیت در اینستاگرام است . کار اصلی این افراد تقویم محتوایی و ایجاد یک استراتژی اصولی برای برند یک پیج و ارتباط با مخاطبان آن ها و فعال بودن در آن پیج برای پاسخگویی به کامنت ها و دایرکت ها می باشد که لازمه این کار داشتن دانش و تسلط کافی بر اینستاگرام است .

7-تولید محتوا برای صفحات اینستاگرام

یکی دیگر از راه های کسب درآمد در اینستاگرام تولید محتوا برای انواع پیج ها می باشد که این کار مزیت های زیادی دارد یکی تولید انواع محتوا تصویری و ویدئویی و متنی در اینستاگرام با توجه به مهارت خودتان و از همه مهم تر امکان دورکاری و پروژه ای کار کردن در این حوزه می باشد که همین امر باعث افزایش درآمد شما از طریق اینستاگرام می شود. و سایت هایی هستند که شما می توانید با خیال راحت تولید محتوا خود را در پیج ها و سایت خود به آن ها بسپارید که از بهنرین آن ها می توان به سایت ژاکت سرویس اشاره کرد شما در این سایت به راحتی می توانید برای هر بخشی از سایت و یا پیج خودتان بهترین محتوا با متخصصان آن ها در این حوزه منتشر کنید ، برای کسب اطلاعات بیشتر حتما سری به این سایت بزنید .

اینستاگرام، راحت ترین روش راه اندازی کسب و کار انلاین

مزایا راه اندازی کسب و کار آنلاین در اینستاگرام

راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام چون این فضا مانند یک ویترین ویرین می باشد و شما به راحتی می توانید محصولات خود را چه فیزیکی چه غیر فیزیکی به راحتی به مخاطبان خودتان نشان دهید و مشتریان شما به راحتی می توانند به تمامی محصولات شما دسترسی داشته باشند و با گشت و گذار در صفحه شما مانند یک مغازه خرید خودشان را انجام دهند اگر نیاز به اموزش جامع اینستاگرام داشتید حتمکا به سایت ژاکت مراجعه کنید. علاوه بر این چون اینستاگرام مخاطبان زیادی را جذب کرده است شما می توانید به صورت مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشید و در بین آن ها مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و یک جامعه بزرگی را برای کسب و کار خود شکل دهید .

نکات اصلی برای موفق بودن یک بیزینس در اینستاگرام

در کنار همه این مواردی که گفته شد از ایده های راه اندازی یک کسب و کار تا مزایا فعالیت در اینستاگرام باید به یکسری از نکات توجه ویژه ای داشته باشید زیرا اگر شما بهترین ایده برای کسب و کار آنلاین خود در اینستاگرام را هم داشته باشید رعایت این نکات در حرفه ای بودن و پیشرفت پیج شما نسبت به رقبا کمک زیادی می کند که از اصلی ترین آن ها می توان به

 1 . خلاقیت داشتن اشاره کرد شما برای فعالیت در این فضا باید برای حوزه کاری خودتان خلاق باشید و ایده های خاصی را در نظر بگیرید ولی این خاص بودن نباید ایده سختی باشد گاهی یک ایده آسان هم می تواند به همراه خلاقیت اجرا شود

2 . در طول روز سعی کنید فعال باشید و به صورت مداوم پست و استوری برای پیج خودتان در نظر بگیرید تا کاربر متوجه فعال بودن شما در طی روز شود حتی اگر محصولی را به فروش میر سانید از کاربران خود بخواهید از محوصل عکس گرفته و رضایت خود را اعلام کنند تا بتوانید رضایت کاربران از محصولات خود را به دیگر کاربران نمایش دهید .

3 .. سعی کنید فعالیت شما در اینستاگرام به صورت مدوام باشد مثلا یک روز انرژی داشته باشید و پس تو استوری زیادی بزارید ولی روز های دیگر اصلا فعال نباشید و یا پست و استور کم داشته باشید تعداد پست و استوری اینقدری که تدوام شما و قعال بودن شما هم مهم می باشد اهمیت ندارد پس این مورد را هم اصلا فراموش نکنید .

4 . یکی از کاربردی ترین روش هایی که می توانید به کاربران زیادی امکان دسترسی به پست ها و استوری های خود بدهید هشتک گذاشتن نه با تعداد زیاد بلکه بهینه می باشد در واقع شما با هشتک گذاشتن به راحتی می توانید به افراد مختلفی دسترسی پیدا کنید و برای ایده گرفتن هشتک ها در پیج خود می توانید با جستجو کردن در اینستاگرام هشتک های زیادی را پیدا و در پست های خود قرار بدهید .

در آخر پیشنهاد ما به شما برای راه اندازی یک کسب وکار موفق به صورت آنلاین در اینستاگرام صبر داشتن و تداوم در فعالیت شما در اینستاگرام  می باشد زیرا لازمه فعالیت در اینستاگرام تلاش زیاد و ایده پردازی و پشتکار است تا در بلند مدت تاثیر آن را در کسب وکار و درآمد خود مشاهده کنید .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز