خبرگزاری کار ایران

سرماخـــوردگی، بیماری شایع فصل پاییـز و راه های کنتـرل آن با داروهای گیــاهی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۹۹

آلتادین ، آوی پکت  ،  پدی کاف ،  اکالیپتوس اینهالر

گلو درد ، سرفه و آبریزش بینی از عوارض بیماری سرماخوردگی می باشد.

همانطور که می دانید سرماخوردگی از بیماری های شایع در فصل های سرد سال است. سرفه نوعی واکنش دفاعی  بدن به مواد محرک تنفسی یا آلودگی هوا برای دفع ترشحات و عوامل محرک است. در بعضی افراد ، خارش و ناراحتی گلو بعد از مواجهه با عوامل حساسیت زا شروع شده و با سرفه ، عطسه ،آبریزش  بینی و گاهی قرمزی و سوزش چشم همراه می شود. مصرف بیشتر مایعات نیمه گرم ، شستشو و غرغره گلو و بینی با محلول های نمکی، بخور با محلول های اکالیپتوس ،دوری از عوامل محرک مانند آلودگی هوا ، دود سیگار،گرد و غبار، مواد شیمیایی و حساسیت زا همچنین توجه به درمان عفونت های دستگاه تنفسی در رفع این عوارض مفیــد خواهـد بود.

شربت گیاهی آوی پکت این شربت حاوی عصاره آویشن می باشد که به عنوان یک ضد التهاب و ضد عفونی  کننده گیاهی در رفع التهاب گلو و مجاری تنفسی و تسکین سرفه های ناشی از سرما خوردگی یا عوامل حساسیت زا موثر است.ضمنا آویشن به عنوان یک خلط آور گیاهی  باعث روان شدن  خلط  ودر نتیجه خروج راحت تر آن توسط سرفه می شود.

از آنجا که  آلودگی  هوا  و دود سیگار  از عوامل  عمده و شایع  ایجاد التهاب درراه های هوایی و در نتیجه سرفه و تنگی نفس  می باشند ، این شربت در کنترل این حالات بسیار موثر است.

 

همچنین شربت پدی کاف  جهت کنترل سرفه و خلط  در اطفال مناسب می باشد .

 این شربت از عصاره  آویشن ، عشقه  (پیچک) و همچنین ختمی  تهیه شده، فاقد شیرین کننده های مصنوعی و الکل بوده و طعم آن برای کودکان مطلـوب است.

 

محلول بخور اکالیپتوس ( اکالیپتوس اینهالر دینه) به دلیل دارا بودن منتول و اسانس هایی چون آویشن ، اکالیپتوس و نعنا جهت ضد عفونی کردن هوا هنگام شیوع بیماری های واگیر دار تنفسی و سرما خوردگی  همچنین به عنوان ضد التهاب  مجاری تنفسی کاربرد دارد.

از اکالیپتوس اینهالر دینه جهت تسکین علائم سینوزیت بویژه درد ناحیه پیشانی وگرفتگی بینی می توان استفاده کرد. قرص مکیدنی آلتادین حاوی گل همیشه بهار (کالاندولا) ، گل ختمی  و عصاره ریشه شیرین بیان است.

مصرف این قرص به ویژه در اوایل سرماخوردگی به تسکین علائم و کوتاه شدن دوره بیماری کمک می کند. ختمی موجود در این قرص به عنوان نرم کننده در رفع  خشکی گلو و حلق موثر است. شیرین بیان و کالاندولا در رفع التهاب در گلو دردهای تحریکی و حساسیتی و نیز به عنوان داروی کمکی در بهبود گلو دردهای عفونی موثر است.

قابل تهیه در دارو خانه های سراسر کشور

www.dinehiran.ir

info@dinehiran.ir

تلفن مشاوره02161018 :

داخلی 3

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز