خبرگزاری کار ایران

خرید عسل از فروشگاه اینترنتی رزسا، بهترین کمپانی فروش محصولات غذایی در ایران!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۹۷

عسل یکی از خوراکی هاست که از آن به عنوان یک ماده ارگانیک یاد می شود. سال هاست که مردم از مزایای آن برای سلامتی استفاده می کنند. از طرفی اگر بیش از حد مصرف شود برای قلب، فشار خون و بیماری دیابت مضر خواهد بود. اما این ماده خوشمزه باید در سبد غذایی همه خانواده ها باشد زیرا تضمین کننده سلامتی همه مردم بوده و سیستم ایمنی بدن را بالا می برد. به همین دلیل است که خرید عسل بایستی جزو اولویت های هر خانوار باشد.

در این دو سال اخیر که ویروس همه گیر کرونا باب شده، اکثر افراد به دنبال یک دارویی بودند که سیستم دفاعی بدنشان را قوی کند تا به ویروس کرونا دچار نشوند.

اما غافل از اینکه برخی عسل را فراموش کرده بودند تا اینکه ترکیب موثر آب ولرم، عسل و پودر آویشن معروف شد و به عنوان یک راه درمان موثر در میان مردم ایران شناخته شد. البته عسل های ترکیبی آویشن دار، گون و کنار خود به تنهایی دارای خاصیت درمانی هستند و شما می توانید بدون اضافه کردن گیاه خاصی آن ها را مصرف کنید. البته خرید انواع عسل می تواند مشکلاتی از قبیل سکسکه، فشار خون، ضعف، بوی بد دهان، دندان درد، اگزما و درماتیت، درمان سوختگی، بریدگی و زخم، بر طرف کردن سرفه و آسم، اختلالات خواب، مشکلات بینایی، درمان زخم معده و تعداد بیشماری از بیماری های خونی، چاقی و درمان اسهال و استفراغ را برطرف کند. همچنین می توان اضافه کرد که عسل را به عنوان یک درمان برای بیماری های مختلف پوستی استفاده می کنند زیرا خاصیت ضد باکتریایی، ضد ویروسی، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی در آن به وفور یافت می شود.

این ماده زمانی راه حل مناسبی برای چاقی خواهد بود که در آب ولرم مخلوط شود. حواستان باشد هیچگاه عسل را در آب داغ یا چایی حل نکنید زیرا حرارت موجود در این مایعات سطح ماده HMF را افزایش می دهد و عسل را به یک ماده مضر و سمی تبدیل می کند. این خوراکی خوشمزه را می توانید در صبحانه آن هم در اندازه مناسب مصرف کنید.

عسل یکی از موادی است که از رفلاکس معده جلوگیری کرده و اگر به موقع مصرف شود، سرعت هضم غذا را افزایش می دهد. در کل آرام کننده درد محسوب می شود. البته این نکته را در نظر بگیرید که اگر خرید عسل به صورت طبیعی و ارگانیک یعنی مستقیما از زنبورها و کندو گرفته باشد، سالم تر است زیرا عسل هایی که از کارخانه جات تهیه می شوند، ممکن است دارای مواد افزودنی باشند. بدین ترتیب باید حواستان به فروشگاهی که از آن خرید می کنید، باشد. فروشگاه اینترنتی رزسا یکی از معدود فروشگاه هایی است که خرید عسل را به صورت طبیعی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

به طور حتم می توان گفت که اکثر محصولات این مکان ارگانیک و محلی هستند و از زمین های کشاورزی شهرهای فریدن و ورزنه استان اصفهان تهیه می شوند. همین نکته اصل بودن عسل را می رساند و به مشتری ثابت می کند که هر چقدر هم هزینه زیاد باشد، ضرر نخواهد کرد زیرا قیمت عسل طبیعی به مراتب از عسل تقلبی بیشتر است. فروشگاه اینترنتی رزسا به مشتریان مژده می دهد که در صورت عدم رضایت (که غیر ممکن است) می توانند کالا را بازگردانند.

خرید عسل در فروشگاه اینترنتی رزسا در انواع مختلفی عرضه می شود، این موارد در خرید عسل چهل گیاه، کنار، آویشن، بهار نارنج و گون خلاصه می شود. هر کدام از این محصولات ارگانیک ترکیبی از گیاهان دارویی هستند که سلامت بدن را دو چندان می کند. به طور مثال عسل چهل گیاه باعث بهبود زخم شده و بیماری های گوارشی را بر طرف می سازد. همچنین عسل گون برای درمان درد مفاصل و تقویت معده مناسب است.

 قیمت عسل در این فروشگاه به مراتب کمتر از مکان های دیگر است زیرا فروشگاه اینترنتی رزسا رضایت مشتری و قرار گرفتن این ماده در سبد غذایی خانوار را هدف اصلی خود می داند. بر همین اساس شعار این فروشگاه غذای سالم برای زندگی بهتر است. انواع عسل در این مکان در بسته بندی های جذاب و مدرنی تهیه می شوند و شما را هر لحظه از خرید مطمعن تر می کنند. امکان خرید اینترنتی و حضوری در فروشگاه رزسا برقرار است و هر کدام از مشتریان می توانند خرید عسل را به صورت آنلاین یا حضوری انجام دهند.

https://www.thespruceeats.com/best-honeys-4685877

https://rozesashop.com/

https://rozesashop.com/honey/

https://nymag.com/strategist/article/best-honey.html

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز