خبرگزاری کار ایران

گرانفروشی بلیط قطار در برخی از مراکز و سایت های غیرمعتبر

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۸۷

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال مسافران، در این قطار علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بین مسافران، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده و ماسک بین آن ها توزیع می شود.

تخلفات صورت گرفته در برخی از مراکز مسافرتی و آژانس های غیرمعتبر برای ارائه بلیط قطار با قیمتی بیش از نرخ مصوب، واکنش معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا را در پی داشت. رضا عصاری، طی بیانه ای با اشاره به گزارشاتی که از مسافران جمع آوری شده است، اذعان داشت: مسافران توجه داشته باشند که بعد از خرید بلیت به صورت حضوری یا غیرحضوری از مراکز مجاز فروش بلیت رجا، پیامکی مبنی بر تأیید خرید و اطلاعات بلیت صادره به شماره تلفن همراه اعلامی به مسافران ارسال خواهد شد. بنابراین در صورت عدم دریافت پیامک مربوطه حتما در فرآیند خرید مشکلی وجود دارد و لازم است بلافاصله موضوع را با همکاران ما از طریق سامانه ۱۵۳۹ در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: جلسه کمیسیون عمران برای کاهش قیمت بلیط هواپیما بی نتیجه ماند

عصاری در ادامه صحبت های خود مبنی بر خرید بلیط از مراکز و سامانه های معتبر اینگونه تصریح کرد: اسامی تمامی مراکز حضوری و غیر حضوری معتبر در سایت ها وجود دارد. در صورتی که مسافر موارد فوق را رعایت نکند، پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار سخت بوده و این شرکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در ادامه صحبت های خود، به مساله رعایت پروتکل های بهداشتی در قطارهای این شرکت خصوصا برای مسیرهای پرترددی مثل تهران مشهد، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال مسافران، در این قطار علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بین مسافران، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده و ماسک بین آن ها توزیع می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز