خبرگزاری کار ایران

بهترین بیمه عمر را چگونه و از کجا بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۵۶

 

می توان گفت که خرید بیمه عمر یکی از انتخاب های بسیار مهم برای هر فردی می باشد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که در خرید بیمه عمر تردید دارد و یا اصلا نمی دانید که خرید این بیمه نامه به نفع شما می باشد یا خیر؟ یا اگر تصمیم به خرید بیمه عمر گرفته اید و اما نمی دانید از کدام شرکت می توانید این بیمه نامه را بخرید و کدام شرکت بهترین بیمه عمر را ارائه می کند؟ می توانید به کمک بیمه تایم به جواب همه سوالات تون برسید.

بیمه عمر را از شرکت های خوشنام خریداری کنیم

خوشنامی شرکت های بیمه را می توان با کیفیت خدماتی که در سال های مختلف به بیمه گذاران خود ارائه داده، میزان خساراتی که پرداخت کرده، رضایت مشتریان از میزان خدمات، میزان پاسخگویی به بیمه گذاران و ... بررسی نمود. تنها فاکتور مشخص کننده نحوه عملکرد شرکت های بیمه را می توان بر اساس گزارش سطح توانگری شرکت های بیمه که توسط بیمه مرکزی منتشر می شود مشخص کرد. شرکت هایی که سطح توانگری سطح یک دارند می توانند گزینه مناسبی برای این بیمه نامه باشند. از جمله شرکت های خوش نام در بیمه های عمر می توان به بیمه عمر کارآفرین، بیمه عمر سامان، بیمه عمر پاسارگاد و ... اشاره کرد.

خرید بیمه عمر از کارگزاری های بیمه بی طرف

بهترین بیمه عمر را چگونه و از کجا بخریم؟

سعی کنید بیمه نامه تان را از کارشناسان بی طرف خریداری نمایید. کارشناسانی که بی طرف باشد مقایسه بین شرکت های بیمه را بر اساس پوشش ها و ویژگی های هر بیمه نامه برای شما انجام می دهند و می توانند شما را در انتخاب کمک نمایند.

خرید بیمه از شرکت های بیمه با سود مشارکت بالا

همانطور که می دانید شرکت های بیمه به بیمه نامه های عمر سود مشارکت پرداخت می کنند و میزان این سود در شرکت های مختلف بیمه متفاوت می باشد. برخی شرکت های بیمه سود مشارکت بالایی را به صورت چند سال متوالی پرداخت  می کنند که می تواند گزینه مناسبی در انتخاب شرکت بیمه برتر برای شما باشد.

خرید آنلاین بیمه عمر از بیمه تایم

شما می توانید با استفاده از  BimeTime.com  مقایسه بیمه عمر شرکت های مختلف بیمه را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام داده و با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان بیمه عمر، بیمه تایم بهترین بیمه عمر را انتخاب و خریداری نمایید. امکان خرید بیمه عمر از شرکت های مختلف بیمه از جمله آسیا، ایران، سامان، پاسارگاد و .... به صورت آنلاین، سریع و راحت  توسط بیمه تایم برای شما انجام می شود.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز