خبرگزاری کار ایران

چطور طراحی سایت مسیر زندگی ام را عوض کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۵۴

 

من در سال 97 یادگیری برنامه نویسی و طراحی سایت را در یکی از بهترین موسسات آموزش طراحی سایت شروع کردم. درست بعد از انجام پروژه نهایی وارد دوره کارآموزی در یکی از شرکت های طراحی سایت شدم. گرچه اطلاعات خیلی خوب و مفیدی از دوره طراحی سایت، در مورد بازارکار کسب کرده بودم اما اعتماد به نفس بالایی برای انجام کار و پروژه به صورت مستقل نداشتم.

همینجا باید بگم که کار برنامه نویسی و طراحی سایت در کل دو مسیر داره:

  • یا شما پروژه را برای خودتان تعریف و شروع به کار می کنید.

     

  • یا به یک شرکت ملحق شده و کار را شروع می کنید.

 

موضوع مهمی که من در دوران کاریابی به آن رسیدم این بود که همه ما باید از یک جایی شروع کنیم. قطعا ما پس از یادگیری طراحی و برنامه نویسی سایت نباید انتظار پروژه های فوق العاده، چالش برانگیز و یا بزرگ داشته باشیم.

گرچه داشتن وسواس در مورد قیمت پروژه و همچنین افرادی که با آن ها باید تعامل داشته باشیم بسیار حائز اهمیت است اما دقت به جزئیات و کمال گرایی در انتخاب پروژه موضوعی نیست که به درد همه ما بخورد.

 

توصیه شخصی یادگیری طراحی سایت

پس از آموزش طراحی سایت، وبسایت شخصی خود را راه اندازی کنید و تا می توانید بر روی آن دانسته های خود را پیاده سازی کنید.  بهترین راه تثبیت آموخته ها و همچنین مواجه شدن با چالش های مختلف، کار بر روی پروژه های شخصی است!

 

من با شروع پروژه شخصی و در ادامه قبول یک پروژه فریلنسری به صورت دورکار عملا کار خودم رو شروع کردم. مسیر بسیار فراتر از آنچه انتظار داشتم چالش برانگیز بود. گرچه من پاسخ خیلی از سوالاتم رو از گوگل پیدا می‌کردم یا با بررسی وبسایت های مختلف به اشکالات کار خودم پی می‌بردم اما استاد دوره طراحی سایتم که باهاشون در ارتباط بودم شاید بهترین راهنما در طول مسیر انجام پروژه های من بود.

 

یک سال بعد، من با تحویل پروژه به کارفرما؛ علاوه بر دریافتی خودم یک چک  سه میلیون تومانی به خاطر حسن انجام کار از طرف شرکت دریافت کردم. بعد از مدتی من شروع کردم به آپدیت رزومه، مطالعه بیشتر در حوزه طراحی سایت و اپلای کردن به شرکت های بزرگ تر داخلی و همچنین پروژه های خارجی.

مدت کوتاهی بعد من موفق شدم یک پروژه خارجی از یک ایرانی مقیم کانادا بگیرم و اولین درآمد ارزی خودم رو بدست بیارم.

 

مسیر هموارتر شده بود و من نقطه قوتم رو پیدا کرده بودم. من وردپرس، سفارشی سازی و طراحی قالب بلد بودم، در برنامه نویسی به زبان php کاملا مسلط عمل میکردم و می تونستم پلاگین های مورد نظر خودم رو بنویسم و به تازگی یادگیری فریم ورک لاراول را شروع کرده بودم.

بعد از انجام پروژه من تونستم چند پروژه طراحی سایت داخلی هم انجام بدم و جدا از بحث مالی، روزمه خودم رو پربار تر کنم. همین الان که در حال نوشتن این مقاله هستم من دو پروژه داخلی دارم و در تیم فنی یک تیم بیمه خارجی نیز به صورت فریلنسر مشغول به کار هستم.

بله طراحی سایت مسیر زندگی من را عوض کرد و آینده من را به شکل قابل توجهی تحت تاثیر قرار داد.

چطور طراحی سایت مسیر زندگی ام را عوض کرد

 

اهمیت یادگیری طراحی سایت

امروزه در هر زمینه ای دقت کنیم متوجه ورود اینترنت و تاثیر آن می شویم. تعداد بسیار زیادی کسب و کار موفق دربستر اینترنت شکل گرفته است که یکی از مبانی اصلی این کسب کارها داشتن یک وبسایت کارا و موثر است. اگر کسب و کارها هرچه سریع تر نتوانند وارد اینترنت شوند قطعا محکوم به شکست خواهند بود در نتیجه امروزه داشتن یک وبسایت اینترنتی یکی از نیاز های اصلی هر کسب وکار و فعالیتی است.

شما دو انتخاب پیش رو دارید، یا اینکه طراحی وبسایت خود را به دست دیگر افراد بسپارید و یا خودتان مطابق با نیازتان وبسایت دلخواهتان را طراحی و آماده کنید. از سوی دیگر با گسترش شدید بازار طراحی وبسایت نیاز به طراحان وبسایت و اهمیت این شغل در ایران بیش از پیش بر همگان مشخص شده است. شغلی ایده آل با درآمدی بالا اکنون زمان آن است که شما وارد این دنیای جدید شوید. مرحله مرحله یک وبسایت را بشناسید و یادبگیرید چگونه میتوان یک وبسایت را طراحی کرد. حتی فراتر، یاد بگیرید چگونه به عنوان یک متخصص حرفه ای طراحی وبسایت در بازار فعالیت کنید و از درآمد بالای این حرفه بهره مند شوید.

 

مسیر بهینه یادگیری طراحی سایت (از نظر من)

 

  • یادگیری html  وcss
  • آشنایی با وبسایت استاتیک و بوت استرپ
  • یادگیری وردپرس
  • یادگیری و آشنایی با وبسایت داینامیک
  • یادگیری آموزش jquery و javascript
  • بهینه سازی سایت و شناخت سرور
  • امنیت در وردپرس، پروتکل ها، هک و...
  • مروری بر UI/UX
  • مروری بر نکات اصلی سئو سایت در حوزه تکنیکال
  • یادگیری گیت

 

راه های آموزش طراحی سایت

 

خرید پکیج‌های آموزش طراحی سایت

استفاده از منابع رایگان آموزش طراحی سایت مثل کورسرا، یوتوب و…

شرکت در دوره‌های آموزش طراحی سایت آنلاین و حضوری

 

به نظر من شما به عنوان یک متخصص طراحی سایت در هر سطحی که هستید باید مقالات طراحی سایت را به صورت منظم مطالعه کنید، ویدئوهای آموزشی و کورس‌های انگلیسی آموزش طراحی سایت را دنبال کنید و عمق دانش خودتان را هر روز بیشتر کنید. اما این منابع برای شروع آموزش به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. پس زمان خود را در این مسیر اتلاف نکنید.

 

دوره آموزش طراحی سایت

اگر به دنبال آموزش طراحی سایت به صورت اصولی و استاندارد هستید به شما توصیه می‌کنم از دوره‌های آموزشی که متخصصین طراحی سایت برگزاری آن را بر عهده دارند استفاده کنید. برای این کار کافی است در گوگل کلماتی از قبلی دوره آموزش طراحی سایت را جستجو کرده و با بهترین برگزار کننده‌های این دوره‌ها آشنا شوید.

چطور طراحی سایت مسیر زندگی ام را عوض کرد

بهترین آموزش طراحی سایت

همانطور که در ابتدای این یادداشت به این موضوع اشاره کردم، من یادگیری طراحی سایت را چندسال پیش در یکی از بهترین موسسات آموزش طراحی سایت و سئو سایت شروع کردم. آکادمی آمانج امروز که در گذشته با نام کانون کارآفرینی دانشگاه تهران مشغول فعالیت بود هنوز هم می توان گفت ارائه دهنده بهترین دوره آموزش طراحی سایت در تهران است که بعد از شیوع کرونا نیز به صورت کاملا آنلاین و با حفظ کیفیت دوره های حضوری، رسالت آموزشی خودش را پیگیری کرد.

آمانج با شعار "برای یک متخصص همیشه کار هست" در راستای ارتقا فرهنگ کارآفرینی، مهارت آموزی و معرفی افراد متخصص به جامعه، نقش بسیار پر رنگی در معرفی بهترین متخصصان طراحی وبسایت به جامعه استارتاپی کشور داشته است.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز