خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی ریاضی پایه هفتم در مدرسه علامه طباطبایی چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۶۲۳

سال ششم تحصیلی برای اغلب دانش‌آموزان، سال مهمی است؛ چراکه درست بعد از این پایه می‌توانند یک جهش تحصیلی بزرگ را تجربه کنند. پایان سال تحصیلی ششم و ورود به سال هفتم برای خیلی از دانش‌آموزان که درس و تحصیل را خیلی جدی می‌گیرند، سال بسیار حساسی محسوب می‌شود.

چرا که در این سال تحصیلی باید خود را آماده آزمون ورودی مدارس برتر کنند و از آن طریق هم به موفقیت‌های علمی و تحصیلی دیگر برسند. اگر فرزند شما هم در همین دوره است و نگران مدرسه سال آینده، آزمون ورودی مدرسه و... برای او هستید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با معرفی یک مدرسه ایده‌آل، شیوه آزمون ورودی آن و بهترین راهکارها برای موفقیت در آزمون ورودی مدرسه خیالتان را آسوده کنیم.

چرا مدرسه علامه طباطبایی از مدارس برتر تهران است؟

این مدرسه فعالیت خود را از سال 72 شروع کرد. این مدرسه در طول سال‌ها کار و آموزش، میزان فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر مدرسه علامه طباطبایی از دوره پیش دبستانی یا دوره متوسطه دوم را پوشش می‌دهد و در حدود 25 شعبه مختلف در سراسر تهران دارد. جالب است بدانید با اینکه شعبه اول این مدرسه در میرداماد دایر شده بود، شعبه اصلی و مرکزی آن در خیابان کارگر شمالی قرار دارد.

با اینکه خیلی‌ها معتقد هستند شیوه آموزش و پرورش این مدرسه خیلی قدیمی است، اما واقعیت این است که همین شیوه تاکنون امتحان خود را پس داده و دانش‌آموزان را برای قبولی در دانشگاه‌های معتبر ایران مثل دانشگاه تهران، بهشتی، شریف و...آماده کرده است.

از نظر سطح علمی هم باید گفت، علامه طباطبایی سطح علمی خیلی بالایی دارد و مدال‌های طلا و نقره آن در آزمون‌های علمی مختلف بسیار چشمگیر است. به نظر می‌رسد با تحصیل در این مدرسه فرزند شما دیگر نیازی به معلم خصوصی ریاضی پیدا نخواهد کرد.

امکانات رفاهی مدرسه علامه طباطبایی چیست؟

به طور کلی نمی‌توان انتظارات زیادی از فضای قدیمی این مدارس داشت. مدرسه علامه طباطبایی در هر شعبه امکانات رفاهی مختلفی دارند؛ اما به طور مشخص شعبه اصلی مدرسه سالن غذاخوری، سالن ورزشی، آزمایشگاه علوم و فیزیک، کارگاه‌های آموزشی، فوق برنامه، کلاس‌های تقویتی، کلاس کنکور، کلاس تیزهوشان و... دارد.

وجود چنین امکانات رفاهی و سطح علمی بالایی این مدرسه را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. بنابراین جای تعجبی ندارد که سالانه دانش‌آموزان زیادی متقاضی ثبت‌نام در آن باشند.

از شرایط ورود به مدرسه علامه طباطبایی چه می‌دانید؟

با توجه به تقاضای بالا برای ورود به این مدرسه، مسئولان آن آزمون ورودی و شرایط خاصی را برای ثبت‌نامی‌ها اعلام کرده‌اند. هرچند دانش‌آموزان ابتدایی آزمون خاصی ندارند؛ اما دانش‌آموزان دوره اول متوسطه جلسات توجیهی و مصاحبه‌های حضوری دارند. دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم هم علاوه‌براین موارد، آزمون ورودی خواهند داشت. کنار همه این‌ها در نظر داشته باشید مدرسه علامه طباطبایی روی نمرات کارنامه و شرایط عمومی تحصیل دانش‌آموزان حساسیت دارد و این مورد هم از شرایط ثبت‌نام آن‌هاست.

فرزندتان چطور در آزمون ورودی مدرسه علامه طباطبایی قبول می‌شود؟

فرزند شما باید بتواند در دروسی مثل ریاضی، هندسه، فیزیک و... نمرات خوبی داشته باشد تا در آزمون ورودی این مدرسه قبول شود. اما آیا شما دانش، تسلط، توان و از همه مهم‌تر زمان کافی برای کمک به او را دارید؟ بنابراین بهترین راهکار همکاری با یک معلم خصوصی ریاضی هفتم است که به فرزندتان برای یادگیری مباحث ریاضی ویژه آزمون ورودی مدرسه علامه طباطبایی کمک کند.

این دبیر ریاضی باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشد. تسلط به مباحث ریاضیات مختلف، تسلط به شیوه و محتوای آزمون ورودی مدرسه علامه طباطبایی، آگاه به آخرین تغییرات کتاب‌های درسی، توانایی کار با دانش‌آموزان با شرایط تحصیلی مختلف، آشنا به شیوه تدریس و حل سوالات چهارگزینه‌ای و تشریحی و... تنها بخشی از توانایی‌های مهم این دبیر تدریس خصوصی ریاضی است که به می‌تواند راهگشای فرزند شما باشد.

حالا که پاسخ این سوالتان را به دست آورده‌اید، احتمالا سوال دیگری برایتان به وجود آمده است. اینکه چطور چنین معلم تدریس خصوصی ریاضی خوبی را پیدا کنید؟ اگر با گروه آموزشی کاراتدریس آشنا شوید، دیگر دغدغه‌ای برایتان باقی نخواهد ماند.

گروه آموزشی کاراتدریس بهترین انتخاب برای تدریس خصوصی ریاضی

گروه آموزشی کاراتدریس به مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی از بهترین تیم‌های آموزشی هستند که می‌توانند به همه دانش‌آموزان برای یادگیری و آموزش ریاضی کمک کنند. این تیم آموزشی به شیوه‌های مختلف آموزش ریاضی برای دانش‌آموزان در شرایط متفاوت تسلط دارد.

علاوه‌براین تسلط بر کتب ریاضی و مفاهیم درسی ریاضیات، آشنایی با شیوه آزمون مدارس گوناگون، تسلط بر مفاد آموزشی و امتحانی مدرسه‌ها، دسترسی به بانک سوالات ارزشمند مدارس برتر تهران، توانایی کار با دانش‌آموزان سنین مختلف، تسلط بر شیوه‌های آموزش چهارگزینه‌ای و تشریحی و... از جمله فعالیت‌های این گروه آموزشی است.

گروه آموزشی و تحصیلی کاراتدریس بخش جالب توجه دیگری هم برای آموزش دارد که برای اغلب دانش‌آموزان از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین فعالیت‌های این مجموعه است. دانش‌آموزان می‌توانند سوالات درسی، نمونه سوالات امتحانی خود را از طریق شماره تماس‌های این مجموعه برای آن‌ها ارسال کنند تا دبیران کاراتدریس در کمترین زمان ممکن سوال مربوطه را با روش‌های حل تشریحی و توضیحات کامل برای آن‌ها ارسال کنند. حل تمرین یکی از پرطرفدارترین بخش‌های کاراتدریس است که دانش‌آموزان را آسوده‌خاطر کرده است.

این خدمات کمک می‌کند دانش‌آموزان بدون نگرانی، شب امتحان برای آزمون ریاضی خود آماده باشند.

کاراتدریس علاوه‌بر تدریس خصوصی ریاضی خدمات تحصیلی دیگری هم به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. مشاوره تحصیلی، مشاوره برای انتخاب بهترین مدرسه به تناسب شرایط درسی و خانوادگی هر دانش‌آموز، مشاوره کنکور و... کاراتدریس برای اغلب دانش‌آموزان بسیار ارزشمند و کارآمد بوده است.

با وجود همه این‌ها دیگر هیچ نگرانی بابت تدریس و یادگیری ریاضی برای فرزندتان نخواهید داشت. اگر شما هم از خدمات این تیم آموزشی برای فرزند خود استفاده کرده‌اید، نظرتان را درباره آن با ما درمیان بگذارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز