خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت دوم سریال جزیره [ قسمت 2 جزیره ] کامل با کیفیت عالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۴۲۲

دانلود سریال جزیره قسمت دوم ۲ نیم بها کامل و قانونی که در ادامه می توانید به دانلود قسمت دوم سریال جزیره قسمت 2 island با کیفیت عالی بپردازید.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال جزیره در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «علی طالب آبادی» و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری»، که دومین ساخته سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی است که قسمت دوم سریال جزیره در روز یکشنبه 9 آبان 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال جزیره قسمت 2 دوم کامل و قانونی با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

************************

برای دانلود سریال جزیره قسمت 2 دوم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت دوم سریال جزیره قسمت 2

************************

 

خلاصه داستان قسمت دوم سریال جزیره

در خلاصه داستان قسمت ۲ دوم سریال جزیره آمده است صحرا به تلافی رفتار تحقیر آمیز ارشد با او در ورزشگاه، تلاش می کند تا سر از کار خانواده شاهنگ در کیش در بیاورد. ارشد برای رفع کنجکاوی او برای دانستن علت تغییر جلسه با سازندگان ساختمان های نیمه کاره توسط شاهد، صحرا را با خود و توسط قایق شخصی به محل جلسه در وسط دریا می برد که ...


دانلود قسمت دوم سریال جزیره [ قسمت 2 جزیره ] کامل با کیفیت عالی

بازیگران سریال جزیره قسمت 2

در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره , شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی بازیگر سریال جزیره

هنگامه قاضیانی (زاده ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در مشهد) هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون و مترجم اهل ایران است. وی در سال ۱۳۸۶ و ۱۳۹۰برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

.فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۹ با فیلم سینمائی سایه روشن به کارگردانی حسن هدایت آغاز کرد و پس از آن به تئاتر روی آورد و با نمایش مثل خون برای استیک کاری از گروه تئاتر لیو برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت.قاضیانی در کنار فعالیت هنری خود ترجمه کتاب سرزمین مرد سرخپوست، قانون مرد سفیدپوست نوشته ویلکومب واشبرن را نیز در کارنامه خود دارد و همچنین وی به عنوان داور در جشنواره وارنا در بلغارستان شرکت کرده است.وی در دی ماه ۱۳۹۴ در تالار وحدت کنسرت موسیقی بانوان را در مقام خواننده با اجرای قطعاتی بیادماندنی از موسیقی ایران با تنظیم رضا تاجبخش به روی صحنه برد.

هنگامه قاضیانی در سال 1373 وقتی 24 ساله داشت از همسرش طلاق گرفت و این زندگی در حالی به جدایی ختم شد که این زوج یک فرزند پسر پنج ساله داشتند.

او مترجم نیز می باشد و کتاب سرزمین مرد سرخپوست، قانون مرد سفید پوست نوشته ویلکومت واشبرن را در کارنامه اش دارد و البته او به عنوان داور در جشنواره وارنا در بلغارستان هم شرکت کرده است. دانلود قسمت دوم سریال جزیره قسمت 2 دوم ۲ با کیفیت عالی .


دانلود قسمت دوم سریال جزیره [ قسمت 2 جزیره ] کامل با کیفیت عالی

سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. که در قسمت دوم خواهید دید که رضا امانتدار خوبی نبود و از نیسان آبی بخوبی مواظبت نکرد! حالا رضا خرسند مانده و این غم بزرگ که چطور ماجرا را به جمشید بگوید که او پٓس نیفتد. البته قضیه پیچیده تر ازین حرفهاست…

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت دوم 2 سریال نیسان آبی


دانلود قسمت دوم سریال جزیره [ قسمت 2 جزیره ] کامل با کیفیت عالی

سریال خسوف

خسوف سریالی درام، اجتماعی و عاشقانه به نویسندگی مهدی شیرزاد و حسین تراب نژاد، کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. داستان سریال خسوف از این قرار است که امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و ... و در خلاصه قسمت سوم خواهید دید که با مرور اتفاقات گذشته، چگونگی آشنایی امیر و آتیه مشخص می‌شود. در همان زمان، امیر قصد دارد تا برای دیدار با دختر دایی خود به لندن سفر کند و... ( دانلود سریال جزیره قسمت دوم با لینک مستقیم )

برای دانلود سریال خسوف قسمت 3 سوم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال خسوف قسمت 3


دانلود قسمت دوم سریال جزیره [ قسمت 2 جزیره ] کامل با کیفیت عالی

سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ در ژانر هیجان انگیز و اکشن ساخته ابراهیم ابراهیمان که در سال 1400 منتشر شد در قسمت هفتم خواهید دید که با زندانی بودن پیام مکین، برادرش پیروز برای به قدرت رسیدن سعی دارد به اعلا نزدیک شود. از طرف دیگر اعلا نیز برای جلب اعتماد تورج مبینی باید به عبد مکین برادر بزرگ پیام و پیروز، ضربه بزند. اما اعلا که راه خود را جدا از مبینی می بیند، قصد دارد تا برای نزدیک شدن به مقاصد خودش، پیروز را به چالش بزرگ تری بکشد.

برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت 7 هفتم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال میدان سرخ قسمت 7

از دانلود قسمت 2 سریال جزیره قسمت دوم ۲ و تماشای آن لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز