خبرگزاری کار ایران

چگونه درصد موفقیت خود را در کنکور افزایش بدهیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۴۷۷

امروزه برای خانواده هایی که دانش آموز دارند قبولی در کنکور و راهی شدن آنها به دانشگاه به عنوان یک دغدغه مهم محسوب می شود چراکه آنها موفقیت فرزندان خودشان را در قبول شدن رشته های همچون پزشکی، مهندسی و ورود به دانشگاه می دانند.

برخی از خانواده‌ها متاسفانه در همان سال‌های اول القابی همچون فرزند دکترم، مهندسم و غیره را به فرزندان خود می دهند و به همین جهت وجود این القاب موجب ایجاد تنش و استرس های بسیار زیادی در فرزندان خواهد شد و از همه مهمتر این شرایط موجب می‌شود تا آنها نتوانند به خوبی خود را برای کنکور آماده کنند و مداوم این تنش برای آنها وجود دارد که اگر در کنکور موفق نشدم چه کاری باید انجام بدهم و به نوعی زندگی برای شان تمام شده تلقی می شود.

 اما سوال اینجاست که چگونه ما می توانیم به رتبه های خوب در کنکور دست پیدا کنیم و بهترین راه برای رسیدن به موفقیت در کنکور چیست؟ قبل از هر چیزی باید این نکته به خانواده های عزیز گفته شود که اجازه بدهند فرزندانشان بر اساس علاقه هایشان انتخاب کنند؛ قطعا دانش آموزی که به هنر علاقه مند است نمیتواند بخوبی در رشته پزشکی به موفقیت برسد.

دانش اموزان در درجه اول باید توجه داشته باشند که قرار است خودشان در رشته ی که قبول میشوند به تحصیل ادامه بدهند پس توجه به علاقه شان و این که دیگران برای شما تصمیم نگیرند بسیار مهم و ضروری است و در درجه دوم پس از این که دانشگاه شما به اتمام رسید شما باید با توجه به رشته تحصیلی تان شروع به کار کنید و تنها به رشته هایی فکر کنید که به آنها علاقه دارید قطعاً انجام دادن کاری که شما به آن هیچ عشق و علاقه نداشته باشید می تواند به تدریج شما را به فرد افسرده  ای در کار تبدیل کند. قبل از انتخاب رشته حتماً مشورت های لازم را داشته باشید و همانطور که تاکید کرده ایم اولویت در انتخاب رشته برای شما علاقه باشد و پس از آن به شهر و دانشگاه هم توجه داشته باشید.

استفاده از موسسه های کنکوری برای رسیدن به موفقیت در کنکور

یکی از ابزارهایی که می‌تواند موجب شود تا شما به نتایج برتر در کنکور دست پیدا کنید کلاس های کنکوری و استفاده از موسسه های کنکوری می باشد. در شهرهای بزرگ و کوچک کلاس های کنکوری همیشه به واسطه مدرسین و معلمین دلسوز و زحمتکش برگزار می گردد و تمامی این عزیزان تلاش خود را انجام می دهند تا بتوانند دانش‌آموزان را به موفقیت در کنکور برسانند و قطعا در کنکور سراسری وجود کلاسهای کنکور جایگاه ویژه‌ای داشته است و در واقع در موسسه های معتبر همچون کنکور آسان است به دلیل استفاده از مدرسین باتجربه و باسابقه امکان قبولی دانش آموزان در کنکور نیز افزایش پیدا می کند چرا که آنها می‌توانند با ضعف ها و اشکالات دانش‌آموزان به خوبی آشنا شوند و طی دوره های آموزشی به برطرف کردن آنها بپردازند و در نهایت مباحث مهم و پرتکرار را برای دانش‌آموزان بازگو کنند و آنها را با روش های تست زنی و مطالعه به خوبی آشنا نمایند و در آخر نتیجه خوبی برای داوطلب در کنکور حاصل می شود و به آنچه که می خواهد برسد.

از اصلی ترین و مهمترین موضوعی که برای هر داوطلب کنکوری مطرح می‌شود زمان است؛ در واقع اگر داوطلبی می‌خواهد به کلاس برود باید بر روی زمان تاکید ویژه‌ای داشته باشد چرا که متاسفانه بسیاری از داوطلبان در طول هفته خود را درگیر کلاس های کنکوری می‌کند و دیگر توانی برای آنها در خصوص در تست زنی و مطالعه در خانه باقی نمی ماند و در نهایت با حجم از خستگی رو به رو می شوند که برنامه ریزی زمان به عنوان یکی از مهم ترین موارد برای داوطلبان کنکور خواهد بود.

آشنایی با موسسه کنکوری "کنکور آسان است"

استفاده از موسسه های مجرب و متخصص می تواند به داوطلبان کنکور کمک کند تا روش درستی را برای مطالعه انتخاب نمایند که خوشبختانه امروزه در کشور ما موسسه‌های زیادی وجود دارد که تلاش می کنند تا دانش آموزان را به موفقیت برسانند اما موسسه هایی همچون "کنکور آسان است" با ویژگی هایی سبب شده تا متمایز در دیگر موسسه ها باشد که می توانیم به نکات مشاوره ای، نمونه تدریس، نمونه سوال، مشاوره رایگان، طرح های مشاوره، دانلود اپلیکیشن در وب سایت رتبه گردون اشاره نماییم.

در این موسسه از اساتید برجسته ی همچون استاد حسین احمدی استفاده شده است که همانند یک همراه دلسوز و مهربان در کنار داوطلبین عزیز تلاش می کند. استاد حسین احمدی با تجربه کاری و سابقه ی درخشانی که از سال 1373 برای خود در کارنامه ی کاریشان ثبت کرده است توانسته به داوطلبینی که رویای بدست آوردن نتایج برتر را داشته اند، کمک فراوانی نماید.

در کنار موسسه کنکور آسان است نام انتشارات گیلنا وجود دارد که به عنوان یکی از انتشارات باسابقه بیش از 20 سال فعالیت در حوزه تولید محتواهای آموزش و پرورش می باشد. انتشارات گلینا با این هدف پا به میدان گذاشته است تا بتوانند با استفاده از بهترین و برترین اساتید ، ایده ال ترین و بهترین خدمات آموزشی را با معقول ترین قیمت ها در اختیار داوطلبین عزیز قرار بدهد. با پیدایش این موسسه ها و انتشارات دیگر این تصور غلط وجود ندارد که هر کس کلاس های بیشتری شرکت کند یا کتوب زیادتری را مطالعه کند قطعا موفق تر خواهد بود. چرا که دانش آموزان با کنکور آسان است و شرکت در بهترین کلاسهای آموزشی می توانند به رتبه های برتر برسند و در آینده نیز موفق و سربلند باشند. پس با هر محدودیت بودجه ی و سطوح مختلف از پایه علمی میتوانید از "کنکور آسان است" استفاده نمایید.

در آخر یک نکته ی مهم را در خصوص این موسسه بخاطر داشته باشید که شما امکان آشنایی با نحوه ی تدریس اساتید برجسته مجموعه داشته اید و تمامی محصولات به صورت آنلاین در اختیار شما قرار میگیرد و در هر کجای ایران که هستید میتوانید برای تهیه دی وی دی های آموزشی اقدام کنید و با بهره گیری از آموزش های نوین و روش های تست زنی از ارائه مشاوره رایگان و منظم نیز بهره مند گردید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز