خبرگزاری کار ایران

چگونه بهترین فرش را با بهترین قیمت خریداری کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۴۷۵

یکی از مهم ترین سوالات کاربران برای خرید فرش ماشینی، نحوه  خرید آن با قیمت مناسب است. برای خرید فرش پنج روش وجود دارد که دراین مقاله به طور کامل به این موضوع می پردازیم تا بتوانید بهترین روش برای خرید فرش با قیمت مناسب را انتخاب کنید. همان طور که در بالا ذکر شد پنج روش برای خرید فرش با قیمت مناسب وجود دارد که  این روش ها عبارت اند از:

 روش اول:  استفاده از جستجوگر گوگل جهت سرچ کلمات مشخص، برای خرید فرش

 روش دوم: خرید از فروشگاه های معروف مانند دیجی کالا و ترب

روش سوم: خرید از سایت های معتبر فروشگاهی فرش

 روش چهارم: خرید حضوری از نمایشگاه های فرش

روش پنجم: خرید از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام.

استفاده از کلمات مشخص برای خرید محصول در گوگل:

چگونه بهترین فرش را با بهترین قیمت خریداری کنیم؟

در این روش افراد با جستجوکردن کلماتی شبیه: خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب، قیمت مناسب فرش ماشینی و...، برای خرید فرش اقدام می‌کنند. که در این روش به دلیل تعداد زیاد سایت های فروش فرش، لازم است قبل از خرید، از معتبر بودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

روش جستجو در گوگل دقت بالای خریدار را می طلبد زیرا باید توجه داشت که عده ایی به قصد کلاهبرداری در فضای مجازی و با ایجاد سایت های نا معتبر، فعالیت دارند. پس بهتراست دقت لازم داشته تا به دام کلاهبردار اینترنتی نیافتند!!

اما با این وجود سایت های معتبر فروش فرش هستند که محصولات با کیفیت  را به بازار عرضه می‌کنند. در این زمینه فروشگاه اینترنتی فرش امیرکبیر رو به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید فرش از سایت های دیجی کالا و ترب:

چگونه بهترین فرش را با بهترین قیمت خریداری کنیم؟

سایت های معروف مانند دیجی کالا و ترب که امروزه طرفداران زیادی دارد به عنوان سایت های هدف بسیاری خریداران به شمار می‌آید؛ نحوه ی فعالیت سایت دیجی کالا به این صورت است که فروشندگان را به عنوان همکار برگزبده و در سود فروش محصول سهیم شده که منجر به افزایش قیمت محصول می‌شود.

سایت ترب متفاوت از سایت دیجی کالا عمل کرده  و به این گونه می‌باشد که رابط بین فروشنده و خریدار بوده و به ازای معرفی خریدار، از فروشنده پورسانتی دریافت می‌کند؛ شما می‌توانید با مراجعه به سایت ترب قیمت پیشنهادی هر فروشنده را نسبت به محصول مورد نظر مشاهده کرده و محدوده ی قیمت محصول را بررسی کنید.

خرید به صورت حضوری در نمایشگاه ها

عده ایی از افراد معتقد هستند که خرید فرش را به صورت حضوری انجام داده تا فرش اصل را شناخته و با لمس فرش ازکیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنند.

خرید ازسایت معتبر فروشگاهی فرش

این سایت ها توسط تولید کنندگان فرش ایجاد شده و ازاعتبار بالایی برخوردار است. در این سایت ها خریدار محترم نسبت به سلیقه خود می‌تواند فرش منزل خود را انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

یکی مهم ترین مزایای خرید از سایت های معتبر فروشگاهی فرش این است که فرش مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند. همچنین اکثر فروشگاه های فرش، محصول خود را با ضمانت چندماهه به فروش می‌رسانند.

دلیل اصلی مناسب بودن قیمت در فروشگاه های فرش، فروش مستقیم فرش از کارخانه می‌باشد. این روش خرید به دلیل  حذف واسطه ها و هزینه های اضافه مانند هزینه حمل و نقل، هزینه نگهداری ونمایشگاه، موجب کاهش چشمگیر قیمت فرش می ‌شود.

 همچنین در این روش تصاویر مرتبط با محصول به صورت واقعی در سایت قرار گرفته و شما می‌توانید با در نظر گرفتن رنگ دکوراسیون منزل و فضای موردنظر خود، فرش را انتخاب کرده و خریداری کنید.

همچنین وجود نماد تجارت الکترونیک در این سایت نشان دهنده ی اعتبار سایت فروشگاهی می‌باشد که لازم است قبل از خرید به آن توجه کنید.

خرید از فضای مجازی(اینستاگرام)

خرید از طریق اینستاگرام که امروزه مرسوم شده است یکی از روش های خرید آسان و مطمئن بوده که می‌توانید قبل از خرید با بررسی پیج مورد نظر از طریق هایلایت ها، کامنت ها و نظرات کاربران، به صحت و اعتبار پیج مورد نظر دست یابند. جالب است در حال حاضر بیشترین جستجو ها در شبکه های اجتماعی برای خرید فرش مدرن و انواع آن مثل فرش شگی، وینتیج ، شنل و گلیم است.

سخن آخر:

فرش کاشان از برترین فرش ها هست و مهد فرش دنیا محسوب شده و فرش امیرکبیر به آدرس amirkabircarpet.ir به صورت مستقیم از کاشان تا شهر محل سکونت شما  به صورت رایگان ارسال می‌کند. همچنین شرکت این شرکت یکی از تولیدکنندگانی است که محصولات خود را از طریق سایت و اینستاگرام، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می‌رساند. همچنین به دلیل تنوع بالا محصول شرکت فرش امیرکبیر، خریدار محترم هیچ گونه محدودیتی در انتخاب فرش نداشته و می‌تواند با توجه به سلیقه یا با در نظر گرفتن طرح و رنگ دکوراسیون، فرش خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز