خبرگزاری کار ایران

خرید سرور HP ، قیمت و انواع سرور اچ پی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۳۶۶

امروزه مدیران آی تی و شبکه به صورت چشم گیری با انواع سرور ها سر و کار دارند.

 خرید سرور اچ پی

 ایلنا، سرور HP در انواع بسیار مختلفی در بازار موجود می باشد. سرو های اچ پی به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند، قابلیت تعویض و ارتقای سخت افزاری نیز دارند. نام دیگر این نوع سرور ها، سرور HPE است.  برای خرید سرور HP در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

سرور HPE(HP) چیست؟

سرور در واقع اصلی ترین محل برای نگه داری و پردازش اطلاعات می باشد، که این اطلاعات در شبکه های بزرگ و کوچک وجود دارند. سرور اچ پی پردازش های سنگین را به راحتی انجام می دهد. اچ پی مخفف Hewlett-Packard-Enterprise می باشد که جایگاه اول را در بین سرور ها دارد. طراحی و تولید این سرور زبان زد مصرف کنندگان می باشد.

انواع سرو های اچ پی:

  • سری BL یا Blade
  • سری ML یا سرور ایستاده HP (تاور سرور ها)
  • سری DL یا رک مونت ها
  • و مینی سرورها

 

سرور hp دارای قطعات بسیار مهمی می باشد. وجود هر کدام از این قطعات برای سرور الزامی است. در ادامه قطعات سرور ها را معرفی می کنیم.

 

Cpu سرور اچ پی

پردازنده سرور همانند پردازنده های کامپیوتر عمل می کنند. cpu در واقع مغز پردازش است و server بدون آن کاری انجام نمی دهد. پردازنده ها در مدل ها و نسل های متفاوتی طراحی می شوند و به همین دلیل مدل پردازنده ها با نسل سرور ها باید سازگاری نیز داشته باشند.

Cpu های زئون بیشتر برای سرور های اچ پی استفاده می شود. این نوع پردازنده ها دارای تعداد بالایی از هسته می باشند که قدرت پردازش بالایی نیز دارند. پردازنده های زئون قابلیت پردازش فرمان های زیادی را هم دارند. اگر می خواهید کارهای game انجام دهید انتخاب این نوع پردازنده بهترین کار ممکن است. شما می توانید از پردازنده های زئون برای cpu سرور hp بهره مند شوید.

فناوری تصحیح خطای ECC در رم سرور استفاده می شود. این فناوری نیز توسط پردازنده های سرور پشتیبانی می شود. این ویژگی بسیار مهمی است که در رم و پردازنده سرورهای تعبیه شده تا خطاهای سیستمی تصحیح شده و خبری از کراش یا خرابی اطلاعات نباشد.

 

خرید سرور HP ، قیمت و انواع سرور اچ پی

 

رم سرور اچ پی

یکی از اصلی ترین قطعات مورد نیاز برای کانفینگ و جمع آوری اطلاعات، رم سرور hp می باشد. رم سرور را بر اساس مدل سرور و سخت افزار پردازشی آن انتخاب می کنند. رم سرور نیز همانند پردازنده باید با نوع سرور سازگاری داشته باشد. رم های سرور قیمت های مختلفی بر اساس ظرفیت رم های نیز دارد.

نکته قابل توجهی که برای خرید ram سرور وجود دارد این است که: رم را حدالاامکان به صورت نو خریداری کنید. برای خرید رم های استوک و کار کرده حتما با بخش پشتیبانی تماس بگیرید. 

از کجا سرور اچ پی بخریم؟

سریر سرور عرضه کننده انواع سرور ها می باشد. این فروشگاه سروهای اچ پی با قابلیت پردازش بالایی را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می کند. برای خرید رم و پردازنده مناسب با سرور اچ پی می توانید از همین فروشگاه نیز خرید خود را انجام دهید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز