خبرگزاری کار ایران

خرید یک سالت رو تو جمعه سیاه امسال پیدا کن!

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۱۰۵

چقدر با واژه بلک فرایدی یا جمعه سیاه آشنا هستید؟ جمعه سیاه در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر است و آغاز خرید برای کریسمس است. این روز شلوغ‌ترین روز برای فروشندگان است و تمام مردم دنیا در این روز مشخص ذوق‌زده از تخفیف‌های چشم‌گیر فروشگاه‌ها به خرید آنلاین و غیرآنلاین می‌پردازند.

کم‌کم در طول سال‌ها برای کشورهای غیر مسیحی نیز این روز تبدیل به روزی خجسته برای خرید‌های مهیج با تخفیف‌های بالا و هیجان‌انگیز شده است. در واقع اکثر فروشندگان در بلک فرایدی یا جمعه سیاه طبق آیین هر ساله روی اجناس خود تخفیف می‌گذارند و خریداران را ترغیب به خرید مایحتاج یک ساله شان می‌کنند.

حراجمعه یا بلک فرایدی در آنلاین‌شاپ خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی نیز در همین راستا در حراجمعه خود با  ارائه 40 تا 70 درصد تخفیف ویژه‌ی این روز روی محصولاتِ آرایشی و بهداشتی خود زمینه خرید آسان را با قیمتی شگفت‌انگیز برای شما عزیزان ایجاد کرده است. موقعیت حراج جمعه یا بلک فرایدی در سایت خانومی پدیده‌ای است که نظیر آن را در سایت‌های فروش آنلاین محصولات بهداشتی و آرایشی تجربه نکرده‌اید. این موقعیت بهترین موقعیتی است که شما می‌توانید با خاطری جمع و خیالی راحت، به خرید محصولات آرایشی و بهداشتی پرداخته و کیف آرایش خود را تکمیل کنید. محصولات عرضه شده در حراجمعه خانومی همگی از برندهای معتبر و مشخص، با تاریخ انقضای طولانی مدت است. به‌طوری که خرید شما در رویداد بلک فرایدی حداقل تا یک سال نیازهای شما را برآورده خواهند کرد. سیاست کلی فروشِ بلک فرایدی یا همان به اصطلاح جمعه سیاه، فروشِ حداکثری با سودِ کم است. خانمی نیز سال‌هاست این سیاست را در حراجمعه خود دنبال می‌کند. به شکلی که رضایت خاطر مشتریان در سال گذشته فراهم آورده شده است. بسیاری از مشتریان حراجمعه سال پیش از حراج آخرین جمعه ماه میلادی در سایت خانومی بسیار راضی بودند و تجربه بسیار خوبی در زمینه خرید محصولات مورد نیاز خود در طی یک سال، کسب کرده بودند. پس این موقعیت را از دست ندهید و از همین حالا برای یک خرید اساسی با تخفیف‌های شگفت انگیز خانمی در بلک فرایدی برنامه‌ریزی کنید!

خرید یک سالت رو  تو جمعه سیاه امسال پیدا کن!

چقدر با خانمی آشنا هستید؟

چیزی در حدود 8 سال است که خانومی یکه‌تاز فروش‌های اینترنتی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است. این فروشگاه همواره سعی کرده تا با امن‌ترین بستر ممکن، به فروش محصولات بهداشتی مورد نیاز آقایان و خانم‌ها بپردازد. مشاوره قبل از خرید محصولات و امکان مرجوعی کالا در هر زمان از مراحل ارسال، یکی از مزیت‌های این فروشگاه اینترنتی به سایر رقبا است. این ویژگی به علاوه ویژگی‌های دیگر، همه و همه، باعث شده تا رضایت خاطر مشتریان از آن فروشگاه انجام گیرد و هر کس با یک بار خرید، به جمع خانواده بزرگ مشتریان خانمی بپیوندد. بیش از چهل هزار محصول آرایشی و بهداشتی از کمپانی‌های بزرگ و معتبر خارجی و ایرانی در قفسه‌های مجازی خانومی موجود است و رویدادهایی مانند حراجمعه با تخفیف‌های شگفت‌انگیزش، بهترین موقعیت برای خریداری محصولات مورد نیاز شما است.

اینجا هر آنچه را که بخواهی، خواهی یافت!

با وارد شدن به سایت خانومی و جست و جو در میان دسته‌بندی‌های محصولات، بسیاری از محصولات مورد نیاز و ضروری را خواهید جست. مزیت این فرم خرید، صرفه‌جویی در وقت، خرید آسان محصولات اصل و با ضمانت و تنوع محصولات برای انتخابی برتر است. برای نمونه در کتگوری آرایش صورت شما با انبوهی از محصولات معتبر و مرغوب شامل کرم‌پودرهای ماندگار، کانسیلرها و کانتورینگ‌های با کیفیت، پنکیک برای انواع پوست و همچنین فیکساتورها و رژگونه با کیفیتی مثال‌زدنی روبه‌رو خواهید شد. مطمئناً محصولی مورد نیاز و با توجه به ویژگی‌های پوستتان را در این دسته‌بندی خواهید یافت و در حراج جمعه سیاه خانومی با قیمتی باور نکردنی خریداری می‌کنید.

دسته‌بندی دیگری که معمولاً بسیار مورد توجه خانم‌ها و حتی آقایان قرار می‌گیرد، بخش مراقبت از پوست است. در این قسمت شما با انواع پاک‌کننده‌های آرایشی برای پوست صورتتان مواجه خواهید شد که هر کدام متناسب با انواع پوست طبقه‌بندی شده‌اند. کرم‌های آبرسان مرغوب، کرم‌ ضد آفتاب رنگی و شفاف، کرمدور چشم با کیفیت و محصولات مراقبتی برای بدن از دیگر محصولات این بخش خانومی است. همچنین ده‌ها دسته‌بندی دیگر در زمینه آرایشی و بهداشتی و محصولات دیگری همچون البسه و اکسسوری با رصد دقیق نیازِ خانواده‌های ایرانی در این سایت وجود دارد. بنابراین فرصت طلایی حراجمعه خانومی را از دست ندهید و از همین حالا مطمئن باشید با یک بار خرید به جمع صمیمی ما خواهید پیوست.

خرید یک سالت رو  تو جمعه سیاه امسال پیدا کن!

 

 

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز