خبرگزاری کار ایران

بارگذاری لحظه‌ای اطلاعات بخش‌های مختلف کیش در سایت شفاف

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۷۲۳

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش از ارائه‌‌ی لحظه‌ای اطلاعات در سامانه شفافیت خبر داد و گفت: این سایت به آدرس shafaf.kish.ir اکنون در تمامی پنل‌ها قابل دسترسی است و در هفت دسته‌بندی، خدمات مربوط به ۲۰ سامانه استخراج و ارائه شده است.

به گزارش ایلنا؛ مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش، در آیین رونمایی از سامانه‌ "شفاف" با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در کیش، با تاکید بر شفافیت و سلامت نظام اداری گفت: چنین سامانه‌ای باعث دید واقع‌بینانه‌تر و اشراف دستگاه‌های بیرونی و نظارتی نسبت به منطقه آزاد کیش و مواردی چون گمرک، املاک و فعالیت سرمایه‌گذاران جزیره می‌شود.

امیر سوداگران با اشاره به اینکه هیچ خدمتی در کیش بدون سامانه ارائه نمی‌شود، گفت: بانک‌های اطلاعاتی تمام این سامانه‌ها در اختیار ما قرار دارد.

وی آدرس این سایت را shafaf.kish.ir عنوان کرد و افزود: سایت شفافیت اکنون در تمامی پنل‌ها قابل دسترسی است و در هفت دسته‌بندی، خدمات مربوط به ۲۰ سامانه استخراج و ارائه شده است.

سوداگران دسته‌ی اول را مربوط به اطلاعات و رزومه‌ی مدیران سازمان‌ عنوان کرد و افزود: گزارش عملکرد بخش‌های مختلف به‌صورت لحظه‌ای، فعالیت‌های اقتصادی در تمامی حوزه‌های کیشوندی، حقوقی، بخش مجوزهای اقتصادی، سامانه کیشوندی، وضعیت بازرگانان از جمله گمرک، مناقصات و مزایدات، بودجه، بسته‌های سرمایه‌گذاری و بحث مستغلات و قطعات ملکی که از مهم‌ترین مباحث جزیره است، از دیگر بخش‌های این سامانه می‌باشد.

وی در پایان تصریح کرد: این سامانه فاز اول خود را طی می‌کند و سعی در ارائه‌‌ی لحظه‌ای اطلاعات دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز