خبرگزاری کار ایران

سفر پاییزی به استانبول

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۵۵۶

با فرا رسیدن فصل پاییز بسیاری از مردم برای بازدید از کویر و جنگل‌های انبوه برنامه‌ریزی می‌کنند تا از لمس شن‌های گرم و روان و تماشای جلوه هزاررنگ برگ‌ها در پاییز لذت ببرند. با وجود زیبایی‌های ایران در پاییز، نباید در این فصل از مقاصد خارجی غافل شوید و از دیدن شهرهای مختلف در سراسر جهان جا بمانید.

یکی از مقاصد خارجی که در پاییز می‌توانید سفر به‌صرفه و به‌یادماندنی به آن داشته باشید، استانبول است. برای سفر به این شهر نیازی به ویزا ندارید و تنها کافیست بلیط استانبول و پاسپورتتان را در دست بگیرید و راهی فرودگاه شوید. اما چرا استانبول یکی از مقاصد مناسب برای سفرهای پاییزی است و در این فصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ این سوالی است که در ادامه پاسخ آن را می‌یابید.

سفر پاییزی به استانبول

در هزینه های سفر به استانبول صرفه‌جویی کنید

یکی از چیزهایی که موجب تشویق‌ شما برای سفر پاییزی به استانبول می‌شود؛ کاهش هزینه‌های سفر به این شهر در پاییز است. کافیست قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را در تابستان و پاییز با هم مقایسه کنید تا متوجه تفاوت هزینه بلیط در این دو فصل بشوید. در پاییز به صورت چشمگیری قیمت‌ها کاهش می‌یابد و این کاهش قیمت در هتل‌ها هم اتفاق می‌افتد.

 

از قدم زدن در استانبول خلوت لذت ببرید

تفاوت سفر به استانبول در پاییز و تابستان تنها به قیمت رزرو بلیط هواپیما و هتل و ... ختم نمی‌شود؛ در این فصل به دلیل خنک شدن هوا و کاهش ورود گردشگران، استانبول خلوت پیش روی شماست. می‌توانید به راحتی و بدون برخورد با جمعیت در خیابان‌های این شهر قدم بزنید و از دیدن زیبایی‌ها لذت ببرید. دیگر لازم نیست شلوغی و همهمه را تحمل کنید چرا که استانبول در پاییز بسیار آرام است و فرصتی متفاوت را برای دیدن شهر و جاذبه‌هایش به شما می‌دهد.

سفر پاییزی به استانبول

جلوه‌های پاییزی را در جنگل بلگراد ببینید

در پاییز استانبول فرصت دیدن جنگل بلگراد را در لباس هزار رنگ دارید. این جنگل در شمال شهر قرار دارد و به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی هم قابل دسترسی است. در این جنگل می‌توانید به پیاده‌روی بپردازید، دوچرخه‌سواری کنید و از فضای دلپذیر و پاییزی لذت ببرید. جنگل بلگراد در سال‌های اخیر دستخوش تغییراتی شده است اما باز هم دیدن آن برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

 

رستوران‌ها و کافه‌های استانبول را کشف کنید

رستوران‌گردی و کافه‌گردی از تفریحات شناخته‌شده استانبول است. در این شهر فرصت چشیدن غذاهای ترکی، نوشیدن قهوه‌های خوش عطر و شیرینی‌های خوشمزه و متفاوت را دارید. در پاییز می‌توانید با چشم بازتری رستوران و کافه‌ها را انتخاب کنید. خلوت بودن شهر به شما امکان می‌دهد تا کافه‌ها و رستوران‌ها را حسابی بررسی کنید و مناسب‌ترین گزینه را با دقت زیاد بیابید. خوردن قهوه و کنافه در روزهای پاییزی استانبول را از دست ندهید.

 

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما با فلای تودی

اگر برنامه‌ای برای سفر پاییزی به استانبول دارید، می‌توانید به راحتی با مراجعه به سایت فلای تودی، نسبت به خرید بلیط و رزرو هتل استانبول اقدام کنید. در فلای تودی با استفاده از سرویس‌های نمودار قیمتی، تقویم قیمتی و اطلاع از آخرین قیمت، بلیط هواپیما را با ارزان‌ترین قیمت بخرید. همچنین به هنگام رزرو هتل خارجی در فلای تودی نیازی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی ندارید چرا که تمام هزینه‌ها با کارت‌های عضو شتاب، قابل پرداخت هستند. همه چیز در فلای تودی آماده است تا به راحتی رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما به هر مقصدی را انجام دهید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز