خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال جزیره قسمت اول ( قسمت 1 جزیره ) کامل نیم بهاء

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۶۱۱

دانلود سریال جزیره قسمت اول نیم بها کامل و قانونی که در ادامه می توانید به دانلود قسمت اول ۱ سریال جزیره قسمت 1 island با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال جزیره در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «علی طالب آبادی» و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری»، که دومین ساخته سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی است که قسمت اول جزیره در روز یکشنبه 2 آبان 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال جزیره قسمت اول 1 کامل و قانونی با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

************************

برای دانلود سریال جزیره قسمت 1 اول روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال جزیره قسمت اول

************************

 

خلاصه داستان قسمت اول سریال جزیره

در خلاصه داستان قسمت ۱ اول سریال جزیره آمده است جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

دانلود سریال جزیره قسمت اول ( قسمت 1 جزیره ) کامل نیم بهاء

بازیگران سریال جزیره قسمت 1

در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره , شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی محمدرضا فروتن بازیگر سریال جزیره

محمدرضا فروتن (زادهٔ ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر، صداپیشه و خواننده اهل ایران است. او حرفه بازیگری را در سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم هدف آغاز کرد و سپس با بازی در فیلم‌های مرسدس و اعتراض به شهرت رسید. فروتن در آثار تعدادی از کارگردانان برجسته سینمای ایران از جمله مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعتماد، ابراهیم حاتمی‌کیا، کمال تبریزی و کیومرث پوراحمد ایفای نقش کرده‌است. او برای بازی در فیلم قرمز برنده جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین دوره جشن خانه سینما شد. از دیگر جوایز دریافت شده توسط او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌الملل از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم به آهستگی است.

نقش آفرینی فوق العاده او در سریال سرنخ زمینه ورودش به فیلم های سینمایی اعتراض و مرسدس شد. فیلم های سینمایی قرمز، دو زن، متولد ماه مهر، زیر پوست شهر، شب یلدا و زن دوم از شناخته شده ترین نقش های فروتن هستند.برای بازی در قرمز از هفدهمین جشنواره فیلم فجر و برای بازی در شب یلدا از پنجمین جشن خانه سینما جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد. بازی در فیلم های فصل ماهی سفید، آقای سانسور، آااادت نمی کنیم، طبقه هساث، چهل سالگی، کنعان، وقتی همه خواب بودند،سربازهای جمعه و سریال های سرزمین مادری، از یاد رفته، روزهای بیاد ماندنی، مانکن، رالی ایرانی و جزیره بخش دیگری از کارنامه هنری این هنرمند است.

محمدرضا فروتن در سال 1380 وقتی 33 ساله بود با خانم سحر ابراهیمی ثابت ازدواج کرد

دانلود سریال جزیره قسمت اول ( قسمت 1 جزیره ) کامل نیم بهاء

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت اول 1 کامل و قانونی با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 1 اول روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی

 

خلاصه داستان قسمت اول سریال نیسان آبی

در قسمت ۱ اول نیسان آبی همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را بهم ریخت…

از دانلود قسمت اول سریال جزیره قسمت 1 و تماشای آن لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز