خبرگزاری کار ایران

ارسال پیامک مناسبتی با دستگاه ارسال پیامک به مشتری لایت پنل

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۴۶۱

دستگاه ارسال پیامک به مشتری لایت پنل(litepanel.ir/) برای پیشروی بهتر در دنیایی که اطلاعات همچون معدن طلا می باشد.

دستگاه ارسال پیامک به مشتری لایت پنل چیست؟

دستگاه ارسال پیامک به مشتری لایت پنل که نقش یک دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان را بازی می کند تاکنون بارها ثابت کرده است که چگونه می تواند مشتریان یک مجموعه را وفادار ساخته و افزایش فروش چشمگیری را رقم بزند.

این دستگاه با امکان ثبت شماره تماس تک تک افرادی که از شما خرید می کنند یا از شما استعلام قیمت میکنند و یا درباره کالاها و محصولات شما پرس و جو می کنند، دهکده ای به وجود می آورد که در آن با ثبت اطلاعات  افراد به تک تک آنها هرگاه که بخواهید دسترسی خواهید داشت.

جهت مشاوره در خصوص تجهیز دستگاه ذخیره موبایل مشتریان با شماره زیر در ارتباط باشید

09107654805

مزایای دستگاه ذخیره موبایل مشتریان لایت پنل (دستگاه ارسال پیامک)چیست؟

دستگاه ارسال پیامک به مشتری لایت پنل (https://litepanel.ir/page.php?44) در زمانی عرضه می شود که کسب و کارها امروزه به خوبی به این حقیقت واقف هستند که در این جهان تنها نیستند و همواره بر تعداد رقبا افزوده می شود. شاید روزگاری به علت محدود بودن رقبا، این مشتریان بودند که به دنبال رفع نیاز خود به دنبال یافتن کسب و کارها می رفتند و اطلاعات لازم را کسب می نمودند؛ اما اکنون که در هر کسب و کاری تعداد عرضه کنندگان بسیاری وجود دارد، دیگر نمی توان انتظارداشت مشتری کسب و کار را پیدا کند.

البته این در یک سوی ماجرا می باشد و در سوی دیگر اینترنت و دنیای مجازی وجود دارد که دستیابی به رقبا و محصولات مورد نیاز را بسیار آسان نموده است؛ بنابراین نیاز به برنامه بازاریابی حرفه ای وجود دارد و در این برنامه باید به تهیه بانک اطلاعاتی پربار و معتبر توجه شود؛ یعنی نیاز است اطلاعات تمام مشتریان در جایی ثبت شده و جهت وفادارسازی و افزایش فروش مورد استفاده قرار گیرند.

 به همین دلیل کسب و کارها مدتی زیادی است که سعی می کنند با کمک روشها و وسایل ساده و مطمئنی همچون دستگاه ذخیره موبایل مشتری اقدام به ثبت اطلاعات مشتریان نمایند و با بهانه های مختلفی ارتباط خود را با این مشتریان حفظ نمایند. لذا  وقتی مشتریان به کسب و کاری مراجعه می نمایند، کاربر اطلاعات آنان را در دستگاه ارسال پیامک به مشتری ذخیره میکند.

ارسال پیامک مناسبتی با دستگاه ارسال پیامک به مشتری لایت پنل

 

البته  قبل ها که دستگاه ذخیره شماره همراه مورد استفاده قرار نمی گرفت، از برنامه اکسل و ورد و دفاتر برای ثبت شماره و اطلاعات مشتریان استفاده می شد که مشکلاتی همچون فراموشی ثبت اطلاعات همه مشتری ها یا اشتباه در ثبت و یا ثبت ناقص همراه بود.

البته مشکل پاک شدن اطلاعات نیز در کامپیوتر کم بروز نمی کرد، اگرچه استفاده از این داده ها نیز بدون یک دستگاه ارسال پیامک به مشتری به صورت حرفه ای و منظم و درستی دشوار بود.

بنابراین ارسال تبلیغات پیامکی از طریق پنل پیامک لایت پنل که یک روش بازاریابی فوق العاده و کم هزینه است، چندان موفق نبود؛ لذا زمانی که دستگاه ارسال پیامک به مشتری عرضه شد از این وسیله به عنوان  دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری لایت پنل نیز استفاده گشت تا با ذخیره اطلاعات، بازاریابی شکل دیگری بیابد.

بدین ترتیب که کسب و کارها می توانند با توجه به اینکه تاریخ تولد و تاریخ ازدواج را در این دستگاه ارزشمند ذخیره کنند، به مشتریان هم در سالروز تولدشان در کنار پیام تبریک، خدمت رایگانی نیز به همین مناسبت اطلاع رسانی کرده و مشتری را همچنان وفادار نگه دارند؛ و یا با ارسال کد تخفیف در سالگرد ازدواج به افزایش فروش کمک کنند.

گاهی دیدن تنها اسم مجموعه  شما که توسط دستگاه ارسال پیامک به مشتری ارسال شده، می تواند مشتری را مجدد به سمتتان بکشد، قرار نیست تنها کسانی که هر روز به ما پول می دهند و خرید می کنند کسانی باشند که مورد توجه قرار می گیرند؛ این اشتباهی است که بسیاری از کسب و کارها می کنند، در حالی که کسانی که دید وسیع تری دارند می دانند مشتری، مشتری می آورد، لذا حتی مشتریان کوچک و گمنام نیز دوستان کسب و کار ما هستند و نباید نادیده انگاشته شوند.

 به همین دلیل هر کسی که با مشتریان در تماس است باید با دستگاه ارسال پیامک به مشتری به خوبی بتواند کار کرده و بداند چگونه می تواند از اطلاعات ذخیره شده مشتریان در راستای رونق و توسعه کسب و کار استفاده نماید.

باید با برنامه در این دنیای شلوغ راه رفت.

نحوه سفارش و خرید دستگاه ذخیره موبایل مشتری لایت پنل

دستگاه ارسال پیامک به مشتری لایت پنل با این هدف در سایت لایت پنل عرضه میشود که هر کسب و کاری در دنیایی که اطلاعات همچون معدن طلا می باشد با ذخیره شماره موبایل مشتریان و ثبت تاریخ های خاص زندگی آنان مانند تاریخ تولد و ازدواج، بتوان یک برنامه بازاریابی را به صورت بهتری پیش برد.

زیرا از یک سو باید پذیرفت داشتن بانک اطلاعاتی در دستان کسانی که به خوبی با اصول بازاریابی آشنا می باشند و فروشنده حرفه ای هستند، همانند گنجینه ای در دستان آنهاست، لذا وقتی افراد عضو باشگاه مشتریان می شوند و تاریخ های طلایی زندگی آنان یادداشت می شوند در یک پلن بازاریابی حرفه ای برنامه خاصی برای ایشان تدارک دیده می شود؛ بنابراین مشخصات مشتریان در دستگاه ثبت شماره موبایل همیشه جهت حیات و بقا و رشد و توسعه کسب و کار مورد بهره برداری میتواند  قرار گیرد.

جهت مشاوره در خصوص تجهیز دستگاه ذخیره موبایل مشتریان با شماره زیر در ارتباط باشید

09107654805

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز