خبرگزاری کار ایران

خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه سفید از شرکت سیلیس همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۴۵۰

خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه سفید برای استفاده در صنایع مختلف می‌تواند خیال تولیدکننده را از لحاظ تأمین مواد اولیه راحت کند. در ادامه بیشتر با این نوع سیلیس آشنا شده و موارد کاربرد آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سیلیس چیست؟

سیلیس یک ماده معدنی است که در معادن مخصوصی استخراج شده و در آزمایشگاه خالص‌سازی می‌شود. این ماده معدنی بعد از خالص‌سازی به آسیاب‌خانه انتقال یافته و طبق مش‌های مورد نظر به اندازه‌های مخصوص، تبدیل خواهد شد. در نهایت سیلیس‌ها، بسته‌بندی شده و با درجه کیفی متفاوت در بازار عرضه می‌شوند. سیلیس میکرونیزه انواع مختلفی داشته و در رنگ‌های گوناگونی نظیر سفید، دودی و خاکستری که رایج‌ترین رنگ سیلیس هستند، تولید می‌شود.

هر کدام از رنگ‌های سیلیس میکرونیزه با توجه به کیفیت و درجه خلوص آن‌ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند. خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه سفید برای استفاده در صنایع مختلف می‌تواند خیال تولیدکننده را از لحاظ تأمین مواد اولیه راحت کند. در ادامه بیشتر با این نوع سیلیس آشنا شده و موارد کاربرد آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معرفی سیلیس میکرونیزه سفید

خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه سفید از شرکت سیلیس همدان

سیلیس میکرونیزه سفید از انواع پرکاربرد سیلیس در صنایع مختلف است. به علت رنگ این نوع سیلیس میکرونیزه، در صنعت تولید بلور و کریستال بسیار کاربرد داشته و ویژگی‌هایی نظیر مقاومت بالا، ماندگاری طولانی و استحکام را نیز دارا است.

میکرونیزاسیون در واقع یک عمل مکانیکی برای خورد کردن ذرات سیلیس در محدوده میکرون است. روش‌های میکرونیزاسیون در صنایع معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آسیاب‌های مخصوص میکرونیزاسیون پنج نوع بوده که شامل آسیاب ریموند، جت میل، ریموند پیشرفته، سپراتور و بال میل می‌شوند. برای تولید پودر سیلیس برای صنایع معدنی و متالوژی از آسیاب ریموند و برای تولید پودرهای مربوط به صنایع دارویی و غذایی از آسیاب جت میل استفاده خواهد شد. سیلیس‌های میکرونیزه اندازه‌ای درحدود 2 الی 20 میکرون داشته و نوعی پودر سیلیس آمورف و متخلخل به حساب می‌آیند.

روش اندازه‌گیری پودر سیلیس میکرونیزه

همانطور که گفته شد، واحد اندازه‌گیری پودر سیلیس میکرونیزه، میکرون است. میکرون اندازه‌ای در حدود یک هزارم میلی‌متر دارد. دانه‌بندی پودرهای میکرونیزه با عنوان مش انجام می‌شود. در واقع مش یک استاندارد جهانی برای توضیح اندازه و دانه‌بندی انواع پودرها و ذرات میکرونیزه بوده که در سال‌ 1987 به وجود آمده است. این اندازه‌گیری به وسیله آنالیزهای آزمایشگاهی و نمونه‌برداری از پودر صورت می‌گیرد و بر اساس اندازه اکثریت ذرات موجود در پودر از شاخص مش برای نشان دادن کیفیت آن استفاده خواهد شد.

مش در علم خاک‌شناسی برای دانه‌بندی خاک نیز کاربرد دارد. بدین صورت که، اگر ذرات خاک از الک یا سرن مورد نظر عبور کنند به آن‌ دانه‌ها مش گفته می‌شود. البته یک توده خاک و یا پودر سیلیس میکرونیزه دانه‌بندی متفاوتی خواهد داشت، زیرا که ذرات کوچک‌تر یا بزرگتر نیز در بین ذرات اصلی قرار دارند. به عنوان مثال در یک کیلوگرم از پودر سیلیس میکرونیزه سفید می‌توان 60 درصد ذرات 10 میکرون یافت کرد و بقیه ذرات اندازه‌ای بالای 10 میکرون هستند. در خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه سفید برای کاربردی مشخص باید به اندازه ذرات نیز توجه کافی داشت.

درجه کیفی سیلیس میکرونیزه

سیلیس‌های میکرونیزه سفید از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند و درنتیجه در دسته سیلیس‌های ممتاز با درجه کیفی بالای 99 درصد قرار می‌گیرند. درجه کیفی در سیلیس‌های پودری اهمیت بسیاری دارد، زیرا کم و زیاد بودن این درجه در ویژگی‌های آن‌ها تأثیرگذار بوده و قابلیت استفادشان را تغییر می‌دهد. به عنوان مثال در صنعت تولید کریستال باید به طور ویژه از پودر سیلیس با درجه کیفی بالای 99 درصد استفاده شود تا تمامی ویژگی‌های کریستال نظیر ماندگاری بالا، استحکام و مقاومت در برابر حرارت‌دهی را داشته و بتوان به راحتی آن را شکل داده و لعاب‌دهی نمود. بنابراین مهم‌ترین ویژگی‌های سیلیس در درجه کیفی بالا خود را نشان داده و سیلیس‌های بی‌کیفیت در واقع کاربرد آنچنانی نخواهند داشت.

شرکت سیلیس همدان با تولید سیلیس میکرونیزه سفید در درجه کیفی 99 درصد، این ماده را برای استفاده در صنایع مختلف مناسب و خیال تولیدکنندگان را از بابت تأمین مواد اولیه راحت کرده است. این شرکت تلاش کرده است تا بهترین نوع سیلیس را با دارا بودن تمامی ویژگی‌های مخصوص در حین تولید محصولات، نظیر سرد شدن، ذوب کردن سریع و دیگر ویژگی‌ها تولید کند. 

خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه سفید برای چه کاربردی است؟

خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه سفید، برای کاربردهای مختلفی صورت می‌گیرد. از این نوع سیلیس در صنایع مختلفی نظیر لعاب‌سازی، صنعت کاشی و سرامیک، تولید سنگ‌های مصنوعی، کامپوزیت، صنعت رنگ‌سازی و ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. بیشترین کاربرد این نوع سیلیس در صنایع تولید کاشی و سرامیک و ساخت لعاب برای آن‌ها است. در این صنعت پودر میکرونیزه با مش 220 و مش 325 با درصد خلوص 99 درصد کاربرد دارد. در صنعت تولید چسب و رنگ، پودر سیلیس به عنوان ماده پرکننده و رنگ‌دانه کاربرد داشته و یک براق‌کننده مهم به حساب می‌آید.

هدف اصلی استفاده از سیلیس میکرونیزه در تولید مواد شوینده، جلوگیری از رسوب مواد معدنی آب پس از شستشو بوده و سختی آب را تا حد زیادی از بین خواهد برد. از متداول‌ترین مواد اولیه در ساختمان‌سازی، بتن است. برای تهیه بتن نیز از مواد پودری علی الخصوص پودر سیلیس میکرونیزه در جهت تکمیل فرآیند ساخت، استفاده می‌شود.

خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه سفید

شرکت سیلیس همدان با 32 سال تجربه موفق در زمینه حضور در عرصه صنعت کشور ایران، با هدف تولید بهترین سیلیس تأسیس شده است. در این واحد صنعتی بیش از 20 نوع پودر سیلیس و مواد معدنی دیگر تولید شده و این مواد را به بیش از 20 کشور دنیا نیز صادر می‌کنند. برای خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه سفید به عنوان یکی از محصولات تولیدی شرکت سیلیس همدان کافی است به سایت مورد نظر مراجعه کرده و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید. این خرید مزایای زیادی را به همراه داشته و می‌توان گاهاً سیلیس را با قیمت بسیار مناسب‌تری خریداری کرده و امکان ارسال رایگان نیز وجود دارد.

خرید سیلیس دانه بندی

شرکت سیلیس همدان به عنوان اولین تولید کننده سیلیس و مواد معدنی در غرب کشور با تولید سیلیس دانله بندی ، سیلیس فوق ممتاز ، سیلیس مماز ، سیلیس میکرونیزه ، سیلیس درجه یک ، سیلیس درجه دو ، آنتراسیت و کربن فعال همواره سعی کرده است بهترین کیفیت را به مشتریان عزیز اراده دهد. شما میتوانید بهترین سیلیس را با خلوص بالا و تضمین کیفیت از شرکت سیلیس همدان سفارش دهید.

خرید سیلیس فوق ممتاز

به سیلیس با خلوص بالا (۹۹ درصد)، سیلیس فوق ممتاز می‌گویند. خلوص سیلیس بر اساس خواص فیزیکی و شیمیایی آن تعیین می‌شود. این ماده با دانه‌بندی دقیق و کیفیتی فوق‌العاده، نقش اساسی در ساخت شیشه‌های مرغوب و کریستال دارد. از جمله کاربرد های دیگر سیلیس فوق ممتاز و ممتاز می توان به استفاده در بلورسازی و شیشه سازی اشاره نمود. برای خرید سیلیس فوق ممتاز می توانید از شرکت سیلیس همدان با سابقه درخشان اقدام نمایید. همچنین امکانی فراهم شده است که بتوانید نمونه سیلیس میکرونیزه ، قوق ممتاز و درجه یک را بصورت رایگان از شرکت سیلیس همدان تهیه نمایید و با برسی کیفیت سیلیس همدان اقدام به خرید از سیلیس میکرونیزه همدان کنید.

شرکت سیلیس همدان اولین تولیدکننده سیلیس در غرب کشور

خرید آنلاین سیلیس میکرونیزه سفید از شرکت سیلیس همدان

شرکت سیلیس همدان به عنوان اولین واحد تولیدی سیلیس در غرب کشور واقع در استان همدان می باشد. شما میتوانید بصورت مستقیم و بدون واسطه جهت خرید سیلیس میکرونیزه ، سیلیس درجه یک ، سیلیس فوق ممتاز از شرکت سیلیس همدان اقدام نمایید. هم اکنون شرکت سیلیس همدان یکی از اصلی ترین تأمین کنندگان عمده مواد معدنی و بالاخص فروش سیلیس در کشور بوده و شمار محصولات این شرکت بالغ بر 20 نوع می باشد.گفتنی است محصولات شرکت در کیفیت ها (خلوص تا ۹۹/۷%)، دانه بندی ها، و بسته بندی های مختلف ( فله / کیسه ۵۰ کیلویی / ۱ تنی / ۱.۵ تنی) ارائه میگردد به طور که جوابگوی تمامی نیازهای خریدار می باشد. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز