خبرگزاری کار ایران

سقف متحرک استخر و حیاط آذران جام ، انتخاب هوشمندانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۴۲۸

در حال حاضر محیط حیاط و استخرها به خوبی توسط سقف های متحرک و ثابت پوشیده می شود. سقف متحرک استخر و حیاط محیط را از نفوذ انواع آلودگی ها حفظ میکند و زیبایی چشم نوازی به محیط می بخشد. سقف های متحرک انواع گوناگونی دارند که هر یک مزایای خاص خود را دارد.

 سقف متحرک استخر و حیاط آذران جام ، انتخاب هوشمندانه

همه ی افراد تمایل دارند حریم شخصیشان حفظ شود، افرادی که خانه های ویلایی دارند نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. در حال حاضر در اکثر شهرها خانه های ویلایی جای خود را به آپارتمان ها داده اند. احداث آپارتمان ها و برج ها در کنار منازل شخصی و ویلایی ممکن است تا حدودی حریم شخصی صاحبان منزل شخصی را از بین ببرد. وجود ساختمان های بلند و اشراف آنها به حیاط منازل مسکونی از یک سمت، آلودگی صوتی و نفوذ گرد و غبار نیز از سمت دیگر دلایلی منطقی برای مسقف کردن محیط حیاط و استخرها با سقف متحرک استخر و حیاط می باشند. سقف متحرک ریلی حیاط و استخر در کنار ایجاد محیطی امن و شخصی، زیبایی شیک و ویژه ای به محیط حیاط خواهد بخشید. اگرچه پوشش ثابت و پوشش متحرک ( ریلی ) انواع پوشش های سقف قابل استفاده برای محیط حیاط و استخر می باشند، در این مقاله بیشتر درباره ی سقف متحرک استخر و حیاط آذران جام بحث خواهیم نمود.

می توان گفت استخرها بخش جدانشدنی منازل شخصی، باغ ها و ویلاها هستند. از این رو بیشتر افراد تمایل دارند بتوانند از محیط حیاط و استخر باغ یا ویلای شخصی خود در همه ی فصول سال استفاده کنند. با توجه به اینکه ایران کشوری 4 فصل است، استفاده از استخرهای غیر سرپوشیده در فصول سرد مثل اواخر پاییز و زمستان غیر ممکن می باشد. اما با داشتن یک محیط بسته و موتورخانه ای قوی به راحتی می توان بر سرمای هوا غلبه نمود و از استخر در فصول سرد سال نیز بهره برد. پوشاندن فضای اطراف استخر با سقف متحرک استخر و حیاط آذران جام بهترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین گزینه ی ممکن می باشد. با کمک سقف های متحرک استخر و حیاط آذران جام دیگر نیازی نیست نگران برگ درختان، نفوذ گرد و غبار، بارش برف و باران و حتی نفوذ حشرات موذی باشید. سقف های متحرک آذران جام محیط بسته و شیکی را برای شما فراهم می کنند که علاوه بر اینکه  استخر از تغییرات آب و هوایی در امان می باشد، موجب می شود محیط استخر توسط عواملی مثل گرد و خاک، برگ درختان و  حتی نفوذ حشرات کثیف و آلوده نشود. اگرچه ممکن است در نگاه اول هزینه ای که بابت سقف متحرک استخر و حیاط پرداخت می شود کمی بالا به نظر برسد، اما با توجه به طول عمر بالا و سایر مزایای بیشماری که این نوع سقف ها دارند می توان ادعا نمود سقف های متحرک قیمت مقرون به صرفه ای دارند.

------------------------------------

سقف متحرک استخر مدل گاما مناسب استخرهایی که یک یا دو طرف دیوار دارند.

 سقف متحرک استخر و حیاط آذران جام ، انتخاب هوشمندانه

مشاوره کاملا رایگان برای سقف های ریلی اتوماتیک

آدرس سایت: azaranjam.com

 

شماره های تماس: 09141552344 – 09904477008 – 09193076606

-----------------------------------

مزایای کلی پوشش سقف متحرک ( ریلی ) در مقایسه با پوشش سقف ثابت:

با استفاده از پوشش سقف ثابت استفاده از نور خورشید و هوای تازه امکان پذیر نمی باشد. در حالی که سقف های ریلی یا متحرک امکان فعال و غیر فعال شدن دارند و به راحتی قادر خواهید بود در مواقع نیاز آن را فعال با غیر فعال نمایید. از این رو این امکان را خواهید داشت تا همواره در همه ی فصول سال از نور خورشید به میزان کافی بهره ببرید. با استفاده از سقف های متحرک به راحتی از گزند تغییرات جوی مثل برف، باران، آلودگی صوتی و ... در امان خواهید بود و قادر خواهید بود همواره از استخر و حیاط منزل خود بهره ببرید. علاوه بر این با غیر فعال کردن این نوع پوشش سقف به راحتی از هوای تازه لذت ببرید.

مزایای سقف متحرک استخر و حیاط:

سقف متحرک استخر و حیاط تا حدی مانع از اتلاف انرژی می شود و به خوبی دمای استخر را کنترل میکند. از این رو موجب کاهش چشمگیر مصرف انرژی نیز می شود.

با وجود این نوع سقف ها دیگر نیازی نیست نگران نفوذ گرد و غبار به داخل استخر باشید.

این نوع سقف ها به خوبی درزبندی شده اند و امکان نفوذ حشرات و موجودات موذی تقریبا صفر است.

سقف های متحرک یا ریلی قابلیت جمع شوندگی دارند. از این رو در صورت تمایل می توانید آن را جمع کنید و از هوای تازه بهره ببرید.

معایب پوشش سقف متحرک استخر و حیاط:

به طور کلی پوشش سقف متحرک استخر و حیاط گزینه ی مناسب تری نسبت به پوشش سقف ثابت است. سقف های ریلی آذران جام به علت استفاده از متریال با کیفیت، آب بندی و هوابندی اصولی توسط متخصصان کارآمد کمترین ایرادات را دارند و به جرات می توان ادعا نمود سقف متحرک استخر و حیاط آذران جام هیچ نقطه ضعف مهمی ندارد.

انواع پوشش سقف متحرک استخر و حیاط:

در حال حاضر سقف های متحرک آذران جام از مصالح متفاوتی ساخته می شوند و می توان از آنها برای استخر، حیاط خلوت، نورگیر و ... استفاده نمود.

سقف متحرک با پوشش پارچه ای، سقف متحرک با شیشه های شیک و نشکن یا لمینتی، سقف متحرک پلی کربناتی، سقف متحرک با ورق پلی یوپان و سقف متحرک فلزی انواع سقف های متحرک آذران جام هستند.

سقف متحرک با پوشش پارچه ای:

سقف متحرک یا ریلی پارچه ای همانطور که از نامش پیداست پارچه ای می باشد. اغلب سقف های متحرک پارچه ای، جنس برزنتی دارند. پارچه های سقف های متحرک در فضای کمتری جمع می شوند. از این رو این ویژگی از مزایای سقف متحرک پارچه ای محسوب می شوند.  سقف های متحرک پارچه ای فقط در حضور آتش اشتعال پذیر هستند و با کنار رفتن عامل آتش ، سوختن متوقف می شود. این نوع سقف های پارچه ای در حال حاضر با پارچه های 5، 10 و 15 ساله کار می شوند. سقف ریلی پارچه ای سیستم کششی با سیم بکسل  مخفی هستند.

سقف متحرک پلی کربنات تخت، دو جداره و سه جداره:

سقف های متحرک پلی کربنات در سه نوع تخت، دو جداره و سه جداره موجود هستند. در گذشته انواع سقف های ریلی پلی کربناته کیفیت و عمر بالایی داشتند. متاسفانه این نوع سقف های متحرک اخیرا کیفیت خود را از دست داده اند و با قیمتی تقریبا برابر با شیشه سکوریت کیفیت کمتری ارائه می دهند

سقف متحرک با سکوریت نشکن یا لمینت:

سقف های متحرک با سکوریت نشکن یا لمینت عمر بالایی دارند. و از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و شیک هستند. در گذشته  از شیشه سکوریت فقط برای پوشاندن دیوارها مورد استفاده بودند. اما امروزه از این ورق ها به عنوان پوشش سقف نیز استفاده می شود. از سقف های متحرک با سکوریت نشکن علاوه بر عایق سازی استخرها می توان برای ایجاد محیطی نورگیر برای نگهداری گل و گیاه مناسب نیز استفاده نمود. با استفاده از سقف ریلی با سکوریت نشکن یا لمینت میتوان استخر پرنوری داشت که از آلودگی های محیطی کاملا در امان است.

سکوریت ها همان ویژگی های پلی کربنات ها را دارند و شدت نور عبوری از آنها قابل کنترل است. سقف متحرک سکوریتی قابلیت عبور 100 درصدی نور را دارد. زیبایی بسیار بالا، شکل پذیری کم، آب بندی بالا از ویژگی های بارز این سقف ریلی می باشد.

------------------------

فیلم سقف متحرک استخر (کلیک کنید)

مشاوره و بازدید تخصصی توسط کارشناسان آذران جام کاملا رایگان است

مشاوره کاملا رایگان برای سقف های ریلی اتوماتیک

شماره های تماس: 09141552344 – 09904477008 – 09193076606

------------------------

سقف متحرک با ورق های پلی یوپان:

آب بندی سقف ریلی با ورق پلی یوپان تضمینی انجام می شود و در ظاهر آن هیچ نوع پیچی مشاهده نمی شود.

متاسفانه نور از سقف متحرک پلی یوپان عبور نمیکند و ممکن است در مکان هایی که نیاز به نور دارند مناسب نباشد. بنابراین اگر به دنبال استخری پرنور هستید ممکن است این نوع سقف متحرک گزینه ی مناسبی نباشد. شکل پذیری متوسط، قابلیت آب بندی بالا، عایق گرمایی متوسط و عمر مفید 7 تا 10 سال از ویژگی های سقف متحرک پلی یوپان می باشد.

سقف متحرک ایرانیتی فلزی:

این سقف ها همانطور که از اسمشان پیداست از جنس فلز هستند و عمر و ماندگاری زیادی دارند.

 پیشنهاد آذران جام؟

آذران جام سقف متحرک شیشه سکوریت نشکن را برای استخر و حیاط در اولویت اول و سقف پارچه ای را در اولویت دوم پیشنهاد می دهد.

نکته ی مهم در مورد سقف های ریلی این است که این سقف ها  بر خلاف سقف های ثابت دارای یک بخش حرکت دهنده هستند. بخش حرکت دهنده ی سقف متحرک استخر و حیاط ممکن است سیم بکسل، زنجیر و حتی تسمه تایم پلاستیکی بی صدا باشد. هوابندی سقف های متحرک با فتیل ترمال بریک انجام می گیرد، در نتیجه شاهد ماکزیمم مقدار هوابندی در سقف های متحرک استخر و حیاط آذران جام خواهیم بود. علاوه بر این سقف های متحرک آذران جام دارای سیستم آب رو برای هدایت جریان آب می باشند.

اطلاعات جامع در مورد سقف های متحرک

 سقف متحرک استخر و حیاط آذران جام ، انتخاب هوشمندانه

مشاوره و بازدید تخصصی توسط کارشناسان آذران جام کاملا رایگان است

مشاوره کاملا رایگان برای سقف های ریلی اتوماتیک

شماره های تماس: 09141552344 – 09904477008 – 09193076606

------------------------

چرا باید سقف متحرک استخر و حیاط آذران جام را انتخاب کنیم؟

سقف های متحرک  استخر و حیاط آذران جام به خوبی قابل کنترل هستند. از این رو در صورت تمایل می توانید آنها را فعال یا غیرفعال نمایید.

سقف های متحرک استخر و حیاط آذران جام به خوبی آب بندی و هوابندی می شوند.

سقف های متحرک آذران جام قابلیت تحمل وزن بالایی دارند.

گروه صنعتی آذران جام امکان اجرای تخصصی پروژه ها را فراهم میکند.

سقف های متحرک آذران جام قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی دارند.

سرعت اجرای پروژه های سقف متحرک بالاست.

امکان اجرای سقف های شیشه ای با سازه گالوانیزه برای اولین بار در ایران

مشتریان گرامی گروه صنعتی آذران جام امکان استفاده از مشاوره ی تخصصی رایگان را دارند.

مطالعه بیشتر در مورد انواع سقف های متحرک حیاط و استخر (کلیک کنید)

مشاوره و بازدید کاملا رایگان برای سقف های ریلی اتوماتیک

شماره های تماس: 09141552344 – 09904477008 – 09193076606
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز