خبرگزاری کار ایران

از کجا سرور مجازی بخریم؟ (راهنمای جامع) تضمینی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۹۰

راهنمای جامع درباره اینکه از کجا سرور مجازی بخریم؟ تجربیاتی که در این سال ها داشته ام را به صورت رایگان در این مقاله به اشتراک گذاشته ام پس لطفا با تحقیق و تحلیل درست انتخاب کنید که از انتخاب خود پشیمان نشوید.

برای اینکه یک وبسایت در صفحات گوگل و دنیای دیجیتالی حضور یابد، باید برخی سرورهای مخصوص را برای آن تهیه کرد. زیرا تنها با استفاده از این سرورها می‌توان وبسایت را برای تمام افراد جهان نمایش داد و از مزایای آن بهره‌مند شد.

البته سرورهای مختلفی برای انواع وبسایت وجود دارد که افراد باید طبق انتظارات و حوزه فعالیتی خود یکی را برگزینند و آن را برای وبسایت خود خرید یا اجاره کنند. سرور مجازی یکی از مباحث داغ در دنیای وبسایت و آی‌تی است که برخی افراد به علت ناآگاهی از کاربرد و مفهوم آن، در خرید یا اجاره آن ناتوان هستند.    

همان طور که از نام این فناوری می‌توان حدس زد، سرور مجازی یک نیاز اساسی برای وبسایت‌ها است که افراد می‌توانند بدون نیاز به خرید تجهیزات و سخت افزارهای مختلف آن را از شرکت‌های خدماتی اجاره کنند. البته لازم به ذکر است که تمام سرورهای مجازی شرکت‌های خدماتی یکسان نبوده و هرکدام ویژگی‌هایی متفاوت از یکدیگر دارند. و همین امر باعث می‌شود تا در عملکرد وبسایت شما تاثیراتی مستقیم بگذارند. برای اینکه سرور مجازی مناسب برای وبسایت خود خریداری کنید، باید برخی معیارها و عوامل مهم در انتخاب سرور مجازی را در ذهن داشته باشید. در ادامه این مطلب، راهنمای کامل خرید سرور مجازی را برایتان شرح خواهیم داد.  

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی که در حوزه آی‌تی با نام VPS مخفف عبارت Virtual Private Server شناخته می‌شود، یک بستر آنلاین برای قرارگیری داده‌ها و اطلاعات وبسایت از هاست در سرور جهانی است که به صورت مجازی در اختیار وبسایت‌ها قرار می‌دهند. امروزه تمام کسب‌وکارها می‌توانند برای وبسایت خود سرور مجازی اختصاصی و اشتراکی خریداری کرده و از آن در وبسایت خود استفاده کنند. فضای دیجیتال سرورهای مجازی پیکربندی می‌شوند تا افراد زیادی بتوانند به صورت مشترک از آن استفاده کنند. استفاده از یک سرور مجازی خوب برای شما برخی مزایا خواهد داشت که در ادامه به توضیحات بیشتری از این مزایا خواهیم پرداخت.

انواع سرور مجازی   

دور از انتظار نیست که سرورهای مجازی نیز انواع مختلفی داشته باشند. زیرا هر فردی ویژگی‌های مختلفی برای وبسایت خود نیاز دارد و باید سرور مجازی خاصی برای خود خریداری کند. انواع سرور مجازی از نظر جغرافیای آن، به سرور مجازی ایرانی و خارجی تقسیم می‌شود. امروزه افراد می‌توانند سرور مجازی ایرانی و خارجی را برای وبسایت خود بخرند. انواع سرور مجازی براساس تنوع سیستم عامل نیز وجود دارد. برای مثال افراد می‌توانند سرور مجازی ویندوز و لینوکس را برای وبسایت خود خریداری کنند.

تاثیرات سرور مجازی بر روی وبسایت

افراد همواره می‌‌توانند جایگزین‌هایی مناسب برای سرور مجازی پیدا کنند و به جای سرور مجازی، از این جایگزین‌‎‌ها برای وبسایت خود استفاده کنند. اما استفاده از سرور مجازی برخی مزایای برجسته برای وبسایت شما خواهد داشت که قطعا با آگاهی از آن‌ها، چشم پوشی از اهمیت سرور مجازی برایتان دشوار خواهد بود. پس توصیه می‌شود ابتدا به خوبی کاربردها و تاثیرات سرور مجازی را بر روی وبسایت مطالعه کنید، سپس تصمیم بگیرید. برخی از مهم‌‌ترین مزایای استفاده از سرور مجازی برای وبسایت به شرح زیر است:

  • با سرور مجازی، می‌توان محتوای وبسایت را از راه دور مدیریت کرد.
  • دسترسی به وبسایت و پایداری آن افزایش می‌یابد.
  • آی پی وبسایت با سرور مجازی کاملا اختصاصی است.
  • وبسایت می‌تواند بازدید کنندگان و کاربران زیادی را به طور همزمان و بدون مشکل پوشش دهد.
  • سرور مجازی هزینه کمتری نسبت به باقی سرورهای مختص وبسایت دارد.
  • می‌توان به راحتی مشکلات و معایب وبسایت را یافت و آن را رفع کرد.

بهتر است از کجا سرور مجازی بخریم؟

از کجا سرور مجازی بخریم؟ (راهنمای جامع) تضمینی

حال که کم و بیش با سرور مجازی و مفهوم آن آشنا شدید، بهتر است با موفق‌ترین شرکت‌های خدماتی برای خرید سرور مجازی آشنا شوید. زیرا هرکدام از این شرکت‌ها نوع خاصی از سرورهای مجازی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و هرکدام کیفیت و ویژگی‌های متفاوتی دارند. امروزه در بازار هاست و سرور ایران، 5 عدد از شرکت‌های خدماتی توانسته‌اند خود را به برترین‌های حال حاضر بازار تبدیل کنند و مشتریان سابق و فعلی همواره رضایت خود را از خدمات آن‌ها اعلام کرده‌اند. در ادامه برترین شرکت‌های خدماتی سرور و هاستینگ را به شما معرفی می‌کنیم:

1. سون هاست

دیگر به هیچ وجه برای افراد عجیب نیست که نام شرکت سون هاست، در صدر لیست برترین شرکت‌های خدماتی هاستینگ و سروری باشد. زیرا این شرکت به طور کامل توانسته در سال‌های طولانی فعالیت در حوزه هاستینگ و سرور، خود را به تمام مخاطبان خود در سرتاسر کشور اثبات کند. توصیه می‌شود شرکت سون هاست را اولین اولویت خود در خرید و اجاره هاست یا سرور برای وبسایت قرار دهید و از همان ابتدا به دنبال خرید از این شرکت باشید. در ادامه به طور کامل شرکت سون هاست را به شما معرفی می‌کنیم تا خودتان علت این برتری را متوجه شوید.

شرکت سون هاست در حال حاضر سابقه کار 16 ساله در بازار کار ایران دارد و در تمام این مدت، خدمات خود را بر روی حوزه هاستینگ و سرور وبسایت‌های مختلف متمرکز کرده است. این شرکت در تمام طول فعالیت خود در بازار کار ایران، به ارائه این خدمات پرداخته و همچنان هدفی جز جلب رضایت مشتریان و کمک به آن‌ها در کسب درآمد ندارد. امروزه پس از این همه سال، شرکت سون هاست یک تیم 21 نفره ماهر و مجرب در حوزه آی تی تشکیل داده است و تمام خدمات مشتریان را با کمک این تیم فوق‌العاده منسجم انجام می‌دهد.

برای اینکه مشتریان همواره در خرید خود اطمینان کامل داشته باشند و بتوانند به کیفیت خدمات شرکت سون هاست اعتماد کنند، این شرکت تضمین بازگشت وجه 30 روزه به تمام مشتریان خود می‌دهد. این اتفاق به دلیل اطمینان خالص به سرورها و سخت‌افزارها است؛ زیرا تمام سرورهای میزبانی شرکت سون هاست امن هستند و داده‌های تمام وبسایت‌ها به صورت کامل و بدون کوچک‌ترین مشکلی در آن نگهداری می‌شوند. همچنین سرورهای شرکت سون هاست سریع‌ترین سرورهای کل ایران هستند و کارایی وبسایت شما را به اوج خود می‌رساند. برای اطلاعات بیشتر از شرکت سون هاست و تعرفه خدمات آن، به وبسایت سون هاست مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت سون هاست اینجا کلیک کنید

کد تخفیف 10 درصدی  سرویس های هاست اشتراکی سون هاست به مدت محدود: forsat2 

توجه: این کد وقتی قابل استفاده است که از لینک بالا وارد این سایت شوید.

------------------------------------------

2. ایران سرور

حال که تا حد زیادی با شرکت سون هاست آشنا شدید، بهتر است یکی دیگر از غول‌های حوزه هاستینگ و سرور مجازی را در ایران معرفی کنیم. شرکت ایران سرور در کنار شرکت سون هاست، دو غول هاستینگ و سرور میزبانی ایران هستند که هیچ شکی در خدمات و توانایی آن‌ها وجود ندارد. توصیه می‌شود این دو غول را همواره اولویت‌های نخستین خود قرار دهید تا از خدمات باکیفیت آن‌ها بهره‌مند شوید. ایران سرور شرکت خدماتی مشهوری در ایران است که با تمام کمپانی‌های میلیاردی و بزرگ کشور همکاری داشته و رزومه بسیار موفقی در بازار کار ایران دارد.

شرکت ایران سرور در حال حاضر قدیمی‌ترین شرکت خدماتی سرور میزبانی در ایران شمرده می‌شود که تا به حال به بیش از 140 هزار مشتری خدمات‌رسانی کرده است. سابقه فعالیت شرکت ایران سرور به 18 سال می‌رسد و در این دو دهه فعالیت خود، ارائه بیش از 600 هزار خدمات در حوزه سرور میزبانی به کسب‌وکارهای مختلف را در کارنامه خود دارد. شرکت ایران سرور به دلیل اطمینان مطلق به خدمات خود، تضمین بازگشت وجه را به تمام مشتریان می‌دهد. تقریبا تمام مشتریان سابق شرکت ایران سرور از خدمات‌رسانی این شرکت راضی بوده‌اند و موارد انگشت شماری مشتری ناراضی در میان آن‌ها وجود دارد.

باید توجه داشته باشید که شرکت ایران سرور در مقابل خدمات باکیفیتی که ارائه می‌دهد، مبلغ نسبتا زیادی نیز از مشتریان خود طلب می‌کند. زیرا همواره ارائه خدمات بی‌نقص، هدف ایران سرور بوده و طبیعی است که کسب‌وکارها برای بهره‌مندی از این خدمات بی‌نقص، باید پرداخت خوبی نیز انجام دهند. در نتیجه، به کسب‌وکارهای نوپا و وبسایت‌های تازه تاسیس توصیه می‌شود که در ابتدای راه خود به دنبال خرید یا اجاره هاست و سرور مجازی از شرکت ایران سرور نباشند و به دنبال یک شرکت ارزان قیمت بگردند. برای این که با تعرفه و مشخصات شرکت ایران سرور آشنا شوید، وبسایت ایران سرور را به خوبی بررسی کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت ایران سرور، اینجا کلیک کنید

------------------------------------------

3. نت افزار

به چهارمین شرکت برتر خدمات هاستینگ و سرور مجازی در ایران می‌رسیم. شرکت نت افزار توانسته پتانسیل خود را برای بودن در بین بهترین‌ها اثبات کند و موفقیت‌های زیادی در حوزه هاستینگ و سرور مجازی به دست بیاورد. توصیه می‌شود همواره شرکت نت افزار را در بین گزینه‌های خود برای خرید سرور مجازی و هاست داشته باشید و به خوبی شرایط خرید خدمات آن را بررسی کنید. زیرا خدمات شرکت نت افزار برخی مزایای حیاتی برای وبسایت شما خواهند داشت که تنها با تجربه کردن، متوجه اهمیت آن‌ها خواهید شد.

در حال حاضر شرکت نت افزار میزبان بیش از 80 هزار وبسایت ایرانی است و خدمات خود را برای تمام آن‌ها ارائه می‌دهد. چنین اعتباری در 13 سال سابقه شرکت نت افزار بسیار خوب و مناسب شمرده می‌شود و این آمار قطعا به دلیل کیفیت بالای خدمات شرکت نت افزار هستند. تیم پشتیبانی نت افزار همواره پاسخگوی شما خواهد بود و می‌توانید در تمام ساعات شبانه‌روز و تمام روزهای هفته با آن‌ها تماس بگیرید و درخواست کنید که مشکلات سرور شما را رفع کنند. در هفته اول اگر هرگونه مشکلی در سرور و هاست وبسایت نت افزار وجود داشته باشد، شما می‌توانید بدون قید و شرط مبلغ پرداخت شده خود را پس بگیرید.

------------------------------------------

4.  پارس هاست

دو شرکت خدماتی که در ابتدا به شما معرفی کردیم، بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید سرور مجازی و هاست مورد نیاز خود را از آن‌ها بخرید. در صورتی که امکان این کار وجود نداشته باشد، پارس هاست بهترین گزینه برای جایگزینی برای آن‌ها است. زیرا شرکت پارس هاست نیز توانسته تا حدود زیادی خدمات خود را به مشتریان اثبات کند و خود را یکی از برترین‌های بازار ایران کند. امروزه شرکت پارس هاست به مخاطبان و مشتریان خود اطمینان بازگشت وجه را می‌دهد تا افراد بتوانند با خیال راحت و بدون کوچک‌ترین دغدغه فکری، خرید خود را از آن انجام دهند.

با وجود این که شرکت پارس هاست یکی از بهترین شرکت‌ هاستینگ ایران و سرور میزبانی ایران است، اما باز هم نمی‌توان آن را با دو غول بازار کشور مقایسه کرد. البته این شرکت، خدمات ارزنده بسیاری برای مشتریان خود دارد و به صورت کاملا حرفه‌ای فعالیت می‌کند. امنیت بالا و میزان آپ تایم فوق‌العاده زیاد، از ویژگی‌هایی است که افراد می‌توانند با خرید یا اجاره هاست و سرور مجازی از آن‌ها بهره‌مند باشند. توصیه می‌شود از ارزش و اهمیت این ویژگی‌ها به هیچ عنوان چشم پوشی نکنید تا بتوانید وبسایت خود را به بهترین نحو پیش ببرید. تیم پشتیبانی در وبسایت پارس هاست همواره پذیرای سوالات و ابهامات شما خواهد بود.

------------------------------------------

5. میهن وب هاست

در نهایت، به آخرین شرکتی می‌رسیم که از برترین شرکت‌های خدمات هاستینگ و سرور میزبانی ایرانی شمرده می‌شود. شرکت میهن وب هاست تمام خدمات شما را در حوزه سرور میزبانی و هاست وبسایت انجام می‌دهد و همواره می‌توانید به خدمات آن‌ها از وبسایت میهن وب هاست دسترسی داشته باشید. خدمات این شرکت طبق انتظار، قیمتی بسیار مناسبی دارد و تمام کسب‌وکارهای نوپا و تازه تاسیس می‌توانند خرید خود را به سادگی ثبت کنند. توجه داشته باشید که تحریم و فیلتر سراسری هیچ اختلالی در خدمات شرکت میهن وب هاست ایجاد نخواهند کرد و همواره می‌توانید از آن اطمینان حاصل کنید.

در حال حاضر وبسایت میهن وب هاست دارای نماد اعتماد الکترونیکی رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است؛ با این وجود دیگر لازم نیست شما هیچ‌گونه دغدغه‌ای در ارتباط با اعتبار شرکت داشته باشید و می‌توانید به سادگی خرید خود را ثبت کنید. البته لازم به ذکر است شرکت میهن وب هاست در طول فعالیت خود با معدود کمپانی‌های شناخته شده در ایران همکاری کرده و اکثرا ناشناخته هستند. این اتفاق می‌تواند یک نکته منفی بزرگ باشد که از اعتبارش می‌کاهد؛ پس توصیه می‌کنیم این شرکت را آخرین اولویت خود قرار دهید تا از خرید خود اطمینان داشته باشید.

خرید سرور مجازی اختصاصی

از کجا سرور مجازی بخریم؟ (راهنمای جامع) تضمینی

حال که به طور کامل مفهوم سرور مجازی را متوجه شدید و شما را با برترین شرکت‌های خدماتی سرور مجازی آشنا کردیم، قطعا به دنبال خرید سرور مجازی اختصاصی برای وبسایت خود خواهید بود. تمام شرکت‌هایی که در بخش قبلی به شما معرفی کردیم، خدمات سرور مجازی اختصاصی را ارائه می‌دهند و شما همواره می‌توانید خرید خود را در وبسایت آن‌ها ثبت کنید. همچنین اگر از خود سوال می پرسید که از کجا هاست بخریم؟ پیشنهاد می کنم مقاله ای که در این باره نوشته ایم را بخوانید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز