خبرگزاری کار ایران

آموزش زبان انگلیسی را از کدام موسسه بیاموزیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۸۱۴

این روزها، یادگیری زبان انگلیسی برای همه افراد به اصل مهم و غیرقابل انکاری تبدیل شده است. فکرش را کنید که شما هم بتوانید مانند انگلیسی زبان ها، به راحتی و بدون لحظه ای فکر کردن، انگلیسی صحبت کنید. حتی فکرش هم هیجان انگیز است، اینطور نیست؟ یادگیری زبان انگلیسی کمی دشوار است، اما اگر از روش درست آن اقدام کنید، خیلی سریع و راحت می‌توانید این زبان شیرین و پرکاربرد را یاد بگیرید.

اگر بخواهیم بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی را به صورت خلاصه بیان کنیم،‌ باید به سراغ ۷ قانون طلایی برویم! قانون اول می‌گوید همیشه در پی یادگیری اصطلاحات (عبارات) باشید و نه تک لغت ها. قانون دوم به یادگیری گرامر اشاره دارد که می‌گوید گرامر را بیاموزید، اما خیلی خودتان را اسیر گرامر نکنید. گرامر فکر کردن به زبان انگلیسی را به شما یاد می‌دهد، اما صحبت کردن به انگلیسی خیلی دربند گرامر نیست و اینطور است که می‌توان همانند یک انگلیسی زبان صحبت کرد. در قانون سوم اهمیت گوش دادن مطرح می‌شود.

قانون چهارم می‌گوید راز یادگیری زبان انگلیسی، آموزش دقیق کلمات و عبارات انگلیسی است؛ بدین معنی که باید آرام و عمیق کلمات و عبارات را یاد بگیرید! عجله کردن و حفظ کردن معانی کلمات کافی نخواهد بود. پس صبر داشته باشید و درست یاد بگیرید. در قانون پنجم به یادگیری گرامر با استفاده از یک داستان در قالب چندین زمان مختلف می‌رسیم. در این قانون می‌آموزیم که چطور زمان های مختلف را در قالب یک داستان یاد بگیریم. در قانون ششم که برای افراد زیادی بسیار جذاب و دوست داشتنی است، به تماشای فیلم های انگلیسی زبان یا خواندن مجلات و کتب و ... اشاره می‌شود. آخرین قانون هم می‌گوید گوش کنید و پاسخ دهید! فقط گوش کردن و تکرار مکررات به یادگیری هیچ کمکی نمی‌کند.

حال که با ۷ قانون مهم آشنا شدیم، نوبت به یادگیری زبان می‌رسد. همه ما می‌دانیم که آموختن زبان، کار ساده‌ ای نیست و به یک آموزش درست و حسابی نیاز دارد. بدین ترتیب، مراجعه به یک موسسه زبان معتبر می‌تواند تضمینی برای یادگیری دقیق و حرفه ای زبان باشد. موسسات بسیاری در سطح شهر هستند که ادعا می‌کنند بهترین آموزشگاه زبان کل کشور می‌باشند، اما آیا واقعا اینطور است؟ انتخاب بین موسسه زبان سر کوچه یا معروف ترین و بهترین موسسه شهر، واقعا دشوار است. اما شاید با معرفی عوامل مهم در انتخاب بهترین موسسه، انتخاب کمی آسان‌تر شود.

عوامل مهم در انتخاب یک آموزشگاه زبان معتبر عبارتند از:

  • استفاده از به‌روزترین متدهای آموزشی
  • به کارگیری اساتید باتجربه و کاربلد
  • برگزاری منظم کلاس ‌ها
  • استفاده از منابع معتبر آموزشی
  • تجهیزات و محیطی پویا و مشوق (به عنوان مثال استفاده از روش های نوین و ...)
  • هزینه های مناسب همراه با کیفیت خوب
  • قدمت آموزشگاه
  • اعتبار و محبوبیت آموزشگاه میان زبان آموزان

حق با شما است! انتخاب بهترین موسسه زبان کار ساده ای نیست، اما اجازه ندهید دشوار بودن آن باعث شود به اولین موسسه سر راه خود مراجعه کنید! معیارهایی که نام بردیم را در نظر بگیرید و یک موسسه بدردبخور را انتخاب کنید.

آموزش زبان انگلیسی را از کدام موسسه بیاموزیم؟

افراد مختلف با دلایل متفاوتی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. شاید شما برای یک مصاحبه شغلی، شرکت در آزمون بین المللی آیلتس، مسافرت به کشور خارجی یا حتی مهاجرت از ایران بخواهید زبان انگلیسی را یاد بگیرید. این موارد عمده دلایلی هستند که افراد مختلف را به سمت یادگیری زبان انگیسی سوق می‌دهند. از بحث یادگیری زبان که بگذریم، نوبت به آزمون بین المللی آیلتس می‌رسد که برای افراد زیادی به یک غول شکست ناپذیر تبدیل شده است. می‌توان گفت آزمون آیلتس برای سنجش توانایی افرادی است که می‌خواهند از زبان انگلیسی برای ادامه تحصیل یا کار، به ویژه در خارج از کشور استفاده کنند.

برای این که بتوانید در آزمون اصلی آیلتس، موفق باشید باید ابتدا به یک موسسه آیلتس خوب مراجعه کنید. درست همانند موسسه آموزش زبان، آموزشگاه های آیلتس بسیاری هم هستند که ادعا می‌کنند در کار خود بهترین می‌باشند. باید حواستان جمع باشد تا با یک انتخاب اشتباه، زمان و پول خود را هدر ندهید!

به نظر شما یک موسسه آیلتس حرفه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بیایید با هم به مرور برخی ویژگی های مهم و کلیدی بهترین موسسه آیلتس بپردازیم؛

  • به‌کارگیری جدیدترین منابع و سوالات آیلتس
  • استفاده از بهترین اساتید و اگزمینرها
  • کسب مجوز برای فعالیت
  • ارائه پشتیبانی به زبان آموز
  • هزینه متناسب با کیفیت آموزش
  • ارائه مشاوره رایگان
  • فضای آموزشی مناسب همراه با امکانات کامل

آموزش زبان انگلیسی را از کدام موسسه بیاموزیم؟

نمره آیلتس شما نشان‌دهنده توانایی شما در برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است. با این اوصاف حواستان به موسسه آیلتس انتخاب خود باشد. باید بگوییم که یکی دیگر از ویژگی های مهم یک موسسه آیلتس حرفه ای، برپایی آزمون های ماک آیلتس درست شبیه به آزمون اصلی است. موسسه آیلتس باید بتواند طوری آزمون ماک را برگزار کند که گویی سر جلسه آزمون اصلی آیلتس نشسته‌اید! در واقع،‌ موسسه باید به شبیه سازی آزمون آیلتس برای زبان آموزان بپردازد.

پیش از شرکت در آزمون اصلی آیلتس، بهتر است ابتدا خود را محک بزنیم و با نحوه برگزاری آزمون آیلتس آشنا شویم. آزمون ماک آیلتس می‌تواند کم هزینه ‌ترین راه برای آشنایی بیشتر و کسب آمادگی لازم برای شرکت در آزمون اصلی آیلتس باشد. برای این که بدانید کدام موسسه،‌ بهترین آزمون ماک آیلتس را برگزار می‌کند، بهتر است ویژگی های زیر را در نظر داشته باشید:

  • استفاده از سوالات unseen و خریداری شده از معتبرترین سایت ‌های اروپایی
  • تشابه برگه های آزمون و همچنین محیط برگزاری به آزمون اصلی آیلتس
  • ارائه کارنامه تحلیلی به زبان آموزان
  • استفاده از هدفون ‌های حرفه ای آزمون اصلی آیلتس در آزمون ماک
  • ارائه مشاوره پس از آزمون
  • داشتن برنامه ریزی برای آزمون ‌ها
  • نمره دهی استاندارد و مطابق با معیارهای آزمون اصلی
  • پشتیبانی زبان آموزان

یادگیری زبان و شرکت در آزمون آیلتس آنقدرها دشوار نیست که فکرش را می‌کنید! تنها کافی آموزشگاه معتبری را انتخاب کنید و به آموزش زبان بپردازید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز