خبرگزاری کار ایران

خرید اعتباری؛ روشی نوین برای افزایش قدرت خرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۴۲۵

قدرت خرید پایین مسئله‌ای است که بسیاری از اقشار جامعه به‌خصوص قشر کارمند و کارگر درگیر آن هستند. پرداخت اجاره خانه، قبوض آب، برق و گاز، شارژ ساختمان، هزینه تحصیل فرزندان و هزینه‌های جاری خانه و خانواده معمولاً بیشتر از حقوق ماهانه کارگران و کارمندان می‌شود.

یکی از روش‌های امتحان شده در دیگر کشورهای دنیا که می‌تواند قدرت خرید کارگران و کارمندان را بیشتر کند، امکان خرید اعتباری است. خرید اعتباری بدین شکل است که یک شرکت ارائه‌دهنده اعتبار، مبلغی را به شکل مجازی دراختیار شما قرار می‌دهد تا با آن خرید کنید. این اعتبار قابل برداشت در بانک یا جابجایی نیست و مانند پولی که در بانک سپرده می‌کنید، نیست. با این اعتبار فقط می‌توانید در فروشگاه‌های طرف قرارداد ارائه‌دهنده اعتبار خود خرید کنید و هزینه آن را بعداً با شرکت ارائه دهنده اعتبار تسویه کنید.

خرید اعتباری در سراسر ایران با اعتبار تالی

شرکت توسعه نرم‌افزاری نگین (توسن) و شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) که دو شرکت بزرگ و به نام در صنعت مالی هستند، با همکاری یکدیگر تصمیم گرفتند تا به منظور افزایش قدرت خرید مردم و به‌واسطه آن، افزایش فروش خرده‌فروشان، کسب و کارهای محلی و تجارت‌های نوپا، امکان خرید اعتباری را برای عموم جامعه مهیا کنند. نتیجه این همکاری شکل‌گیری شرکت آپسان و محصول آن‌ به نام اعتبار تالی بود.

تالی یک سرویس ارائه دهنده اعتبار ایرانی است که به کاربران خود امکان خرید اعتباری از صدها هزار فروشگاه به صورت حضوری و ده‌ها فروشگاه اینترنتی طرف قرارداد خود را می‌دهد.  پس از ثبت‌نام و درخواست اعتبار از تالی، بخشی در اپلیکیشن آپ برای شما نمایان می‌شود که مربوط به اعتبار تالی است. از این بخش می‌توانید اعتبار خود را مشاهده کنید، صورت‌حساب ماهانه را دریافت نمایید و بدهی خود را تسویه کنید.

با تالی از کجا می‌توانم خرید کنم؟

خرید اعتباری؛ روشی نوین برای افزایش قدرت خرید

فروشگاه‌های طرف قرارداد تالی شامل 600 هزار فروشگاه حضوری در سراسر ایران می‌شود که مجهز به دستگاه پوز آپ هستند. خرید حضوری با تالی به سادگی و تنها با اسکن کردن QR کد روی دستگاه پوز آپ انجام می‌شود و هیچگونه پیچیدگی‌ای ندارد. لیست این فروشگاه‌ها به همراه موقعیت مکانی و اطلاعات تماسشان را می‌توانید از طریق اپلیکیشن آپ و گزینه "فروشگاه‌های آپ" ببینید. علاوه بر آن امکان خرید از ده‌ها فروشگاه اینترنتی در تمامی دسته کالاها اعم از خوار و بار، میوه و سبزیجات، آجیل و خشکبار، پوشاک و اکسسوری، کالای دیجیتال و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. با اعتبار تالی همچنین می­توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند جانبو و هایپرمی  خرید کنید  و از طریق اپلیکیشن آپ خرید شارژ، اینترنت همراه و پرداخت قبوض انجام دهید.

نحوه تسویه با تالی

در ابتدای هر ماه مبلغی در اعتبار شما شارژ می‌شود که در طول ماه می‌توانید با آن خرید کنید. در آخرین روز ماه برای شما صورت‌حسابی صادر می‌شود که جزئیات خریدهای شما و مبلغی که باید با تالی تسویه کنید را نشان می‌دهد. از روز صدور صورت‌حساب تا پنج روز مهلت دارید تا بدهی خود را بدون کارمزد تسویه کنید. پس از تسویه بدهی، حساب شما دوباره شارژ شده و قابل استفاده است. اگر بدهی خود را در این مدت تسویه نمایید، هیچ کارمزدی بر صورت‌حساب شما اعمال نمی‌شود ولی در صورتی که بدهی خود را تسویه نکنید، تا پایان ماه دوم درصدی کارمزد بر بدهی شما اعمال می‌شود.

چگونه اعتبار تالی دریافت کنم؟

دریافت اعتبار تالی برای همه افراد کاملاً رایگان است و تنها با ارائه تصویر مدارک شناسایی و انجام فرایند اعتبارسنجی انجام می‌شود. برای دریافت اعتبار تالی به وب‌سایت تالی به نشانی www.tally.credit سر بزنید و پس از ثبت‌نام و بارگذاری مدارک شناسایی خود، درخواست اعتبار تالی نمایید. همچنین می توانید برای درخواست اعتبار از داخل اپلیکیشن آپ اقدام نمایید. پس از انجام فرایند اعتبارسنجی، اعتبار شما فعال شده و امکان خرید اعتباری برای شما مهیا می‌شود. فرایند ثبت‌نام در تالی کاملاً آنلاین و بدون نیاز به مراجعه به بانک انجام می‌شود. در ضمن شما برای دریافت اعتبار تالی هیچ نیازی به ارائه سفته، چک یا ضامن ندارید و تنها با ارائه تصویر مدارک شناسایی خود می‌توانید اعتبار تالی را دریافت نمایید. همچنین با خوش‌حسابی خود در بازپرداخت بدهی‌های ماهانه خود می‌توانید به مرور زمان سقف اعتبار خود را بیشتر کنید و از تخفیفات ویژه باشگاه مشتریان تالی برخوردار شوید.

 

انتهای رپرتاژ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز