خبرگزاری کار ایران

بهترین هاست برای وردپرس چیست؟ (راهنمای جامع)

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۳۵۶

راهنمای جامع و کامل درباره بهترین هاست برای وردپرس را در این مقاله بر طبق تجربه شخصی و تحقیقاتی که انجام داده ام نوشتم، امیدوارم با این مطلب بتوانید از شرکت درستی برای هاست وردپرس خود استفاده کنید.

 

امروزه وبسایت‌ها در دنیای دیجیتالی انواع مختلفی دارند و هرکدام از بسیاری جهات با یکدیگر متفاوت هستند. اما می‌توان گفت وبسایت‌های وردپرسی، رایج‌ترین نوع وبسایت است که در دنیای دیجیتالی وجود دارد؛ زیرا ضمن این که بهترین و اولین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند یک وبسایت برای خود تاسیس کنند، شیوه ساخت بسیار ساده‌ای دارد. البته افرادی که دارای وبسایت وردپرسی هستند، باید برخی امکانات و قابلیت‌ها برای این وبسایت بخرند تا بتوانند آن را به بهترین نحو پیش ببرند و از آن درآمد کسب کنند. از آنجایی که خرید هاست برای تمام وبسایت‌ها اجباری است، در این مطلب بهترین هاست برای وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم.

وجود هاست برای هرگونه وبسایتی، نیازی اساسی است و نمی‌توان از خرید آن چشم‌پوشی کرد. زیرا هاست وبسایت در واقع فضای ذخیره سازی آنلاین برای وبسایت است و تمام داده‌ها و اطلاعات وبسایت در آن ذخیره می‌شوند تا فرد بتواند از این داده‌ها استفاده کند. از آنجایی که وبسایت‌های وردپرسی تفاوت‌های برجسته‌ای نسبت به باقی وبسایت‌ها دارند، باید در انتخاب هاست مورد نظر برخی معیارها را در ذهن داشت. همچنین با توجه به این که امروزه تعداد شرکت هاستینگ ایرانی در کشور بسیار زیاد است، توصیه می‌شود خرید خود را از بهترین شرکت هاستینگ انجام دهید. با ما در این راهنمای جامع خرید هاست وردپرس همراه باشید.

هاست وردپرس چیست؟

برای این که بتوانید وبسایت ورد پرسی خود را به بهترین نحو بهینه سازی کنید، باید هاست وردپرس برای آن بخرید. هاست وردپرس در واقع نوعی هاست پیشرفته است که مختص استفاده در وبسایت‌های وردپرسی طراحی شده و سیستمی متفاوت با هاست معمولی دارد. در واقع می‌توان گفت هاست وردپرسی جوری تنظیم شده تا افراد بتوانند آن را در وبسایت وردپرسی خود نصب کرده و وبسایت خود را بهتر از همیشه مدیریت کنند. زیرا این هاست امنیت و سرعت کارکرد بسیار بالایی دارد و یکی از پیشرفته‌ترین هاست‌های موجود در بازار است.

بهترین هاست برای وردپرس چیست؟ (راهنمای جامع)

خرید هاست وردپرس برای وبسایت، قیمت بالاتری نسبت به هاست معمولی دارد و یک هاست نسبتا گران قیمت محسوب می‌شود. از طرفی دیگر، شما با خرید هاست وردپرس برای وبسایت وردپرسی خود، دیگر نیازی به صرف زمان اضافی برای مدیریت و تنظیم وبسایت خود نخواهید داشت؛ چرا که هاست وردپرسی ویژگی‌های زیادی دارد که شما را از جزئیات تنظیم و مدیریت محتوای آن باز می‌دارد. حال این تصمیم شما است که آیا حاضر به پرداخت مبلغی نسبتا زیاد هستید تا نیاز به انجام کوچک‌ترین جزئیات مدیریت محتوای وبسایت نداشته باشید، یا حاضر به پرداخت آن نیستید!

معیارهای مهم در انتخاب بهترین هاست وردپرس

همان طور که اشاره کردیم، هاست وردپرس امکانات و ویژگی‌های زیادی دارد که باعث می‌شود عنوان بهترین انتخاب برای وبسایت‌های وردپرسی عنوان بگیرد. اگر در خرید هاست وردپرسی مردد هستید، آگاهی از ویژگی‌ها و امکانات آن بهترین کاری است که می‌توانید با آن تردید در انتخاب خود را از بین ببرید. همچنین  توجه کنید که وبسایت وردپرسی نیاز به برخی امکانات  دارد تا بتوان سئو آن را به بهترین نحو پیش برد. مهم‌ترین معیارهایی را که باید در انتخاب هاست وردپرس در ذهن داشته باشید، در ادامه برایتان شرح می‌دهیم:

1. سیستم عامل لینوکس

انواع هاست می‌تواند سیستم عامل مختلفی داشته باشد که هرکدام برای وبسایت‌هایی خاص با نیازهای متفاوت طراحی شده‌اند. هاست با سیستم عامل PHP و موارد مشابه به هیچ عنوان برای وبسایت‌های وردپرسی مناسب نیستند و نمی‌توانند مناسب باشند. اما سیستم عامل لینوکس مختص وردپرس طراحی شده و توصیه می‌کنیم حتما برای وبسایت وردپرسی خود، هاستی بخرید که سیستم عامل لینوکس داشته باشد.

2. سرعت بالا

یکی از معیارهای مهم در انتخاب هاست وردپرس برای سایت، سرعت بالای آن است. هاست وبسایت وردپرسی باید دارای سرعت بالایی باشد تا بتواند ترافیک و بازدید کنندگانی که وارد صفحات سایت می‌شوند را به خوبی پردازش کند. همچنین سرعت هاست وردپرسی تاثیر بسزایی در سئو وبسایت دارد و کند بودن آن می‌تواند موجب کاهش رتبه وبسایت در صفحات گوگل شود. سیستم عامل لینوکس معمولا در وبسایت‌های وردپرسی بالاترین سرعت را دارد و می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

3. امنیت

هاست وبسایت در واقع فضایی است که تمام داده‌ها و اطلاعات مهم کسب و کار در آن قرار می‌گیرند و ارزش بسیار زیادی برای آن دارند. زیرا با این داده‌ها و اطلاعاتی که از کاربران در وبسایت جمع آوری شده است، می‌توان فروش را چندین برابر افزایش داد. باید توجه کنید که هاست مورد نظرتان از امنیت بالایی در نگهداری داده‌ها و اطلاعات ذخیره شده برخوردار باشد. در صورتی که به هر دلیلی داده‌ها و اطلاعات وبسایت شما در هاست آن از بین برود، قطعا به مشکلات بسیاری دچار خواهید شد؛ در نتیجه بهتر است هاست وردپرس را از یک شرکت هاستینگ معتبر خریداری کنید تا از امنیت کامل داده‌های خود اطمینان داشته باشید.

4. پشتیبانی

طبیعی است که تجهیزات و سخت‌افزارهای هاستینگ در مواقعی دچار اشکالاتی شوند که در کار وبسایت‌ها اختلالاتی ایجاد کند. این اتفاقات عادی هستند و می‌تواند برای تمام شرکت‌های هاستینگ پیش بیاید؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، وجود پشتیبانی حرفه‌ای و 24 ساعته برای رسیدگی به این مشکلات است. زیرا کارکرد وبسایت وابستگی کامل به هاست آن دارد و در صورتی که هاست وردپرس دچار اختلال شود، کاربران نمی‌توانند به داخل سایت وارد شوند. در نتیجه توصیه می‌شود در خرید هاست وردپرس توجه داشته باشید که خرید خود را از یک شرکت هاستینگ با پشتیبانی حرفه‌ای و باکیفیت انجام دهید.

5. فضای ذخیره سازی

یک هاست به طور کامل می‌تواند میزبانی هزاران وبسایت را انجام دهد و هرگونه اطلاعات و داده‌هایی در آن ذخیره شوند. شرکت‌های هاستینگ این فضا را پیکربندی می‌کنند تا هر وبسایت بتواند بخشی از این فضا را برای خود اجاره کند. شما باید توجه داشته باشید که فضای خریداری شده، بتواند مقدار ترافیک وبسایت شما را پشتیبانی کند. اگر وبسایتی دارید که هزاران نفر روزانه از آن بازدید می‌کنند، نباید یک هاست با فضای ذخیره سازی بسیار کم برای آن خریداری کنید؛ بلکه باید با احتساب و پیش‌بینی مقدار فضایی که برای ذخیره سازی داده‌های خود نیاز خواهید داشت، مناسب‌ترین فضا را برای خود برگزینید.

6. پهنای باند

وبسایت‌های وردپرسی که بازدیدکننده زیادی در طول روز دارند، عموما نیاز به یک هاست وردپرس با پهنای باند وسیع دارند. چرا که پهنای باند محدود می‌تواند در موارد زیادی کسب درآمد وبسایت را مختل کند و در بازدید کاربران از صفحات وبسایت اختلال به وجود بیاورد. پس بهتر است در انتخاب هاست وردپرس برای وبسایت خود، دقت داشته باشید که مطابق با میزان ترافیک و بازدید روزانه آن، هاست خریداری کنید تا وبسایت شما همواره رو به پیشرفت باشد.

آیا خرید هاست وردپرس ایرانی صلاح است؟

شاید شنیده باشید که هاست وردپرس را می‌توانید در دو نوع ایرانی و خارجی خریداری کنید. تفاوت این دو نوع در مکانی است که سخت افزارها و تجهیزات هاست نگهداری می‌شوند. یعنی در هاست وردپرس ایرانی، تجهیزات و سخت افزارهای هاست در یک شرکت هاستینگ ایرانی قرار دارد و شما فاصله بسیار کمی با آن خواهید داشت. با توجه به این که هاست وبسایت کاملا آنلاین است و اطلاعات و داده‌‌های وبسایت با هاست ایرانی در زمان کمتری رد و بدل می‌شوند، قطعا خرید هاست وردپرس ایرانی برای شما بهترین گزینه خواهد بود؛ زیرا می‌توانید اطمینان بیشتری از سرعت کارکرد و امینت داده‌هایتان در هاست وردپرس داشته باشید. البته از نظر سئو هاست خارجی بهتر است و تقریبا تمام سئوکاران ایرانی هاست خارجی وردپرس را پیشنهاد می کنند که مهم ترین دلیل آن تحریم بودن ایران است که باعث می شود با هاست ایرانی مشکلاتی برای سئوی ما ایجاد شود.

بهتر شرکت‌های هاستینگ در ایران

حال که با معنا و مفهوم هاست وردپرس آشنا شدید، باید بدانید که انتخاب شرکت هاستینگ برای اجاره هاست اهمیت زیادی دارد. زیرا حوزه هاستینگ در کشور ایران پر از غول‌هایی است که به خاطر نام و ادعای خود مشهور شده‌اند و امکان دارد گول وعده و وعید آن‌ها را بخورید. ما با استفاده از تجربه مشتریان سابق برخی از شرکت‌ها و بررسی ویژگی‌های هرکدام از شرکت‌های هاستینگ، سه عدد از برترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی را برای خرید و اجاره هاست وردپرس برایتان شرح می‌دهیم. یکی از این موارد را با توجه به معیارهای ذکر شده انتخاب کنید و تمام خدمات هاست وبسایت خود را به آن بسپارید:

1. سون هاست

شرکتی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، در حال حاضر بهترین شرکت هاستینگ ایرانی است که خدمات هاست وردپرس را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شرکت سون هاست توانسته نام خود را به صدر برترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی برساند و خدمات هاستینگ خود را در کل کشور مطرح سازد. اگر به دنبال خرید یا اجاره هاست وردپرس برای وبسایت خود هستید، توصیه می‌شود وبسایت سون هاست را در اولویت خود قرار دهید؛ زیرا این وبسایت برتر بودن خود را نسبت به باقی شرکت‌های هاستینگ اثبات کرده و توانسته رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.

شرکت سون هاست در سال 1386 ثبت شد و توانست از همان ابتدا خود را یک غول بزرگ در دنیای هاستینگ جلوه دهد. امروزه شرکت سون هاست یک تیم پشتیبانی برای تجهیزات و سخت‌افزارهای هاست دارد که متشکل از افرادی متخصص و باتجربه در حوزه آی تی می‌باشد. این تیم یک هاست وردپرس با نهایت سرعت و با بهترین امکانات را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید با آن وبسایت خود را بهینه‌سازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات شرکت سون هاست و خرید یا اجاره هاست وردپرس از این تیم حرفه‌ای، به وبسایت سون هاست سر بزنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت سون هاست اینجا کلیک کنید

کد تخفیف 10 درصدی  سرویس های هاست اشتراکی سون هاست به مدت محدود: forsat2 (دقیقا همین کلمه انگلیسی را در قسمت کد تخفیف وارد کنید تا تخفیف اعمال شود)

2. ایران سرور

دومین شرکت برتر هاستینگ ایرانی، شرکت ایران سرور است که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ ایران سابقه همکاری با آن را دارند. به طوری که می‌توانید نام شرکت‌های بزرگی مانند دیجیکالا، اسنپ، دیوار، شیپور، بانک ملت و غیره، را در لیست مشتریان وبسایت ایران سرور ببینید. این اتفاق نشان دهنده این است که شرکت ایران سرور خدمات باکیفیتی در حوزه هاستینگ دارد و می‌توانید هاست وردپرس مورد نیاز خود را از این وبسایت تهیه کنید. این شرکت تا به حال بیش از 600 هزار خدمت برای مشتریان خود انجام داده است و یک شرکت باسابقه و مجرب در حوزه هاستینگ وبسایت محسوب می‌شود.

شرکت ایران سرور 18 سال سابقه کار در ایران دارد و شاید قدیمی‌ترین شرکت است که توانسته فعالیت خود را در این حوزه به خوبی ادامه دهد. خدمات شرکت ایران سرور در بازار هاست وردپرس کاملا ثابت شده است و می‌توان از کیفیت کار آن‌ها اطمینان حاصل کرد؛ اما این اتفاق باعث شده خدمات هاستینگ این وبسایت قیمت بالایی داشته باشد و کسب و کارهای نوپا و متوسط نتوانند از تمام خدمات آن بهره ببرند. اگر در خرید هاست وردپرس به دنبال خرید خدماتی ارزان قیمت هستید که شرایط پرداخت آن را داشته باشید، خرید خدمات از وبسایت ایران سرور توصیه نمی‌شود؛ اما اگر به دنبال بهترین خدمات هاستینگ هستید، به وبسایت ایران سرور مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت ایران سرور، اینجا کلیک کنید

3. نت افزار

آخرین وبسایتی که برای خرید هاست وردپرس معرفی می‌کنیم، نت افزار نام دارد. البته تاکید می‌کنیم که اولویت خود را دو وبسایت اولی که برایتان معرفی کردیم قرار دهید؛ زیرا آن دو وبسایت در ایران ثابت شده هستند و وبسایت‌های دیگر تنها می‌توانند جایگزینی خوب و مناسبی برای آن‌ها باشند. وبسایت نت افزار یکی از این وبسایت‌ها است که می‌توانید به عنوان جایگزین، از خدمات آن استفاده کنید. زیرا شرکت نت افزار یکی از شرکت‌های خوب هاستینگ ایرانی است که می‌توان کیفیت خدمات آن را تا حد زیادی ثابت شده دانست.

شرکت نت افزار در سال 1383 ثبت شد و از همان سال توانسته به تداوم فعالیت خود در حوزه هاستینگ و خدمات سروری دیگر ادامه دهد. امروزه تیم اجرایی نت افزار یکی از بهترین‌های بازار شناخته می‌شود و متشکل از افرادی است که مهارت و تجربه بالایی در زمینه آی تی دارند. این شرکت دیتا سنترهایی امن و پرسرعت در اختیار مشتریان خود گذاشته است تا بتوانند از امنیت داده‌های وبسایت خود اطمینان حاصل کنند و وبسایت خود را بهینه سازند. البته اگر نگاهی به نام مشتریان این شرکت بیندازید، متوجه می‌شوید که نام کسب و کارهای آشنا و معروف که با آن همکاری داشته باشند، بسیار کم است. این موضوع می‌تواند در سابقه کاری این شرکت تاثیر منفی بگذارد. برای اطلاعات بیشتر از تعرفه و خدمات این شرکت، به وبسایت نت افزار مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت نت افزار اینجا کلیک کنید

کد تخفیف 7 درصدی نت افزار به مدت محدود : UC708RVK (دقیقا همین کد تخفیف انگلیسی را در قسمت کد تخفیف وارد کنید تا تخفیف اعمال شود) | اگر مدت زمان این کد تمام شده بود، این کد را هم تست کنید: (  UC216KPI یا UC845XKQ )

چرا نباید از هاست وردپرس رایگان استفاده کنیم؟

بهترین هاست برای وردپرس چیست؟ (راهنمای جامع)

با کمی گشت و گزار در اینترنت، متوجه فعالیت برخی هاست وردپرس‌های رایگان خواهید شد که یک بستر ذخیره‌سازی کاملا رایگان در اختیار شما و وبسایتتان می‌گذارد. این موارد می‌توانند تخریب جبران‌ناپذیری در عملکرد وبسایتتان داشته باشند و استفاده از آن‌ها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. خرید یک هاست مطمئن، بهتر از نگرانی‌های مداوم برای از دست دادن داده‌های وبسایت است.

/پایان رپرتاژ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز