خبرگزاری کار ایران

خرید مرکز تلفن ابری، راهی برای پیشرفت سریع تر شرکت ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۲۳۵

مشتریان هم در مقابل آن، از محصولات و خدمات شما استفاده می کنند. حالا در ادامه، با نکاتی که هنگام خرید مرکز تلفن باید به آن توجه کنید، بیشتر آشنا می شوید.

وقتی صحبت از شرکت های بزرگ و موفق می شود، به این فکر می کنید که چگونه سر شناس و سودآور شده اند؟ چه کاری انجام می دهند که مابقی شرکت های رقیب از آن غافل هستند؟ جواب این سوال ها، احترام به مشتری و جلب رضایت آنها است. یکی از بهترین روش های جلب رضایت مشتری و احترام گذاشتن به حقوق آنها، خرید مرکز تلفن ابری است.

 به واسطه همین مرکز تلفن، شرایط احترام متقابل بین مشتریان و شرکت ها فراهم می شود. و همچنین امکاناتی فراهم می کند که بتوانید با مشتری ارتباط موثرتر و پایدارتری ایجاد کنید. مشتریان هم در مقابل آن، از محصولات و خدمات شما استفاده می کنند. حالا در ادامه، با نکاتی که هنگام خرید مرکز تلفن باید به آن توجه کنید، بیشتر آشنا می شوید.

بهبود امنیت، با خرید مرکز تلفن ابری امکان پذیر است.

یکی از مهم ترین مزایای سفارش خرید مرکز تلفن ابری این است که نگرانی ها شما را برطرف می کند و مشتریان شما می توانند به راحتی تجربه تماس امن را داشته باشند. شما همیشه مسئول امنیت داده های شخصی خود و مشتریان خود هستید.

از این رو بسیار مهم است که قبل از خرید مرکز تلفن ابری بدانید که آیا سیستم عامل آن از امنیت مناسبی برای محافظت از داده های شما برخوردار است یا خیر؟

در اینجا مواردی را درباره امنیت ذکر خواهیم کرد که باید در سیستم عامل مرکز تلفن بررسی کنید:

  • گواهینامه های امنیتی: آیا سیستم عامل مرکز تلفن مد نظر از استانداردهای امنیتی صنعت شما پیروی می کند؟ بررسی کنید آیا گواهینامه های ISO و انطباق با GDPR را دارا است؟
  • احراز هویت 2FA برای حساب های کاربری: بدین وسیله از ورود غیر مجاز به سیستم جلوگیری می شود.
  • رمزگذاری شبکه (TLS 1 به بالا): به شما هنگام انتقال داده ها کمک می کند تا از آن ها، محافظت کنید.
  • تایید ورود به سیستم و نظارت بر آن: شما را آگاه می کند که چه کسی به سیستم عامل شما دسترسی دارد.
  • برنامه پشتیبانی و بازیابی اطلاعات: به شما کمک می کند تا از گم شدن داده ها جلوگیری کنید.

کارایی مراکز تماس خود را با خرید مرکز تلفن ابری، افزایش دهید.

یک فرصت خوب برای شما وجود دارد تا با خرید مرکز تلفن ابری کارایی تیم خود را بهبود بخشید، با توجه به نوع کار تیمی شما، قابلیت های مختلفی به مرکز تلفن خود اضافه کنید. با گسترش سیستم های ابری، مراکز تلفن به درستی وظایف خود را انجام می دهند و شما باید استراتژی های منحصر به فردی برای تیم خود ارائه دهید. تا سرانجام به کارایی و بهره وری مدنظر خود برسید.

ضرورت یک تیم کارآمد برای مرکز تلفن

مراکز تماس به گونه ای مستقر شده اند که دارای محدودیت هایی هستند، که به آسانی نمی توان تیم پشتیبانی فنی خود را برون سپاری کرد، یا با آن ها به صورت دورکاری همکاری کرد. راه هایی برای ایجاد سیستم مرکز تلفن از راه دور وجود دارد، اما گران هستند، به ویژه تعمیر و نگهداری آن ها دردسر های زیادی به همراه دارد

 خرید مرکز تلفن ابری، راهی برای پیشرفت سریع تر شرکت ها

اما با خرید مرکز تلفن ابری، می توانید تیم خود را در هر مکانی استقرار دهید. در هنگام بلایا یا حوادث پیش بینی نشده، درست مثل شرایط بیماری کرونا تیمی از راه دور داشته باشید که از طریق دسترسی به سیستم ها کار می کنند.

با خرید مرکز تلفن ابری، هزینه های شرکت را کاهش دهید.

خرید مرکز تلفن ابری به واسطه قابلیت ها و امکاناتی که ایجاد می کند، بخش بزرگی از هزینه های شرکت ها را کاهش می دهد. و در نتیجه به شرکت ها در حفظ سرمایه شان کمک می کند.

به صورت کلی، مرکز تلفن های ثابت، تجهیزات بسیار پر هزینه ای دارند. علاوه بر خرید و نصب این تجهیزات، باید به صورت دوره ای، بررسی و عیوب آنها را رفع کنید. همچنین شما مجبور هستید تا نیرویی ثابت و همیشگی برای این کار استخدام کنید. البته خرابی و قطعی های ناگهانی این سیستم و هزینه های تعمیرات هم در نظر بگیرید.

تجهیزات نصب شده در شرکت، هزینه های جاری بسیاری دارند. این قطعات برق مصرف می کنند، پهنای باند اینترنت را اشغال می کنند، به مرور زمان خراب می شوند و با به وجود آمدن اشکالات ساده، از بین خواهند رفت. که روی هم رفته باعث می شود که هزینه نگهداری این قطعات به صرفه نباشد. این هزینه ها به صورت سالیانه و حتی ماهیانه تکرار می شوند و بخش زیادی از سرمایه های شرکت را به خود اختصاص می دهند.

خرید مرکز تلفن ابری، راهی برای پیشرفت سریع تر شرکت ها

اما خرید مرکز تلفن ابری و راه اندازی آن، به دلایل مختلف بسیار ارزان تر است. این مراکز نیازی به پرداخت هزینه کل قطعات و تجهیزات ندارند. در واقع شما این تجهیزات را اجاره می کنید. علاوه بر آن شرکت های ارائه دهنده خدمات، کارشناسان و متخصصانی را برای سرویس و نگهداری دائمی استخدام می کنند.

همچنین در صورت بروز مشکل یا خرابی در این سیستم ها، به سرعت به تجهیزات پشتیبانی متصل می شوید. همه این ها با هم باعث می شوند تا هزینه خرید مرکز تلفن ابری به مراتب کمتر از مرکز تلفن ثابت باشد.

کلام آخر

شما می توانید به واسطه ی خرید مرکز تلفن ابری، امنیت تماس ها و افزایش امکانات و خدمات تماس خود را افزایش دهید همچنین با کاهش هزینه های شرکت، رشد و پیشرفت شرکت خود را فراهم می کنید.

با انارتل  AnarTel.irدر ارتباط باشید تا با راهنمایی های رایگان به درستی برای خرید اقدام کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز