خبرگزاری کار ایران

از کجا آیفون تصویری با کیفیت و گارانتی بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۵۵

خرید آیفون تصویری با کیفیت و گارانتی از دغدغه های است که افراد در هنگام خرید درب بازکن تصویری دارند و این سوال برایشان پیش می آید که در هنگام خرید آیفون تصویری باید به چه نکاتی توجه کنند تا یک آیفون تصویری با کیفیت و مناسب را خریداری کنند. اما دیگر نگران نباشید زیرا در این مطلب قصد داریم تا نکات لازم برای خرید آیفون تصویری با کیفیت و گارانتی را عنوان کنیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

موارد استفاده آیفون تصویری

قبل از بررسی نکات خرید آیفون تصویری با کیفیت و گارانتی بهتر است که با کاربرد درب بازکن تصویری آشنا شویم. استفاده از آیفون تصویری امروزه جز امکانات ضروری تبدیل شده است و برای آسایش و امنیت هر خانه ایی لازم می باشد . درب باز کن های تصویری برای راحت کردن هر چه بیشتر زندگی افراد می باشند . علاوه بر این با استفاده از آیفون تصویری سیماران امنیت محل کار و منزل شما هم حفظ خواهد شد . با توجه به ضروری بودن آیفون تصویری شرکت و برند های زیادی برای تولید درب باز کن تصویری وجود دارد . آیفون های تصویری با امکاناتی همچون باز کردن درب ،  قابلیت ضبط صدا و تصویر ،  استفاده از آن به عنوان منشی تلفنی و .. باعث شد تا جایگزین آیفون های قدیمی بشوند و به این طریق امنیت نیز به راحتی تامین می گردد .

آیفون تصویری از گذشته تا کنون

درب باز کن تصویری محصول جدیدی است که به راحتی می توانیم آن را جایگزین درب بازکن های قدیمی کنیم . در گذشته این محصول جز کالا لوکس به حساب می آمد و در خانه هر فردی موجود نبود . درواقع بالا بودن قیمت ، نبود تنوع زیاد و عدم نیاز به این محصول باعث شده بود این محصول به یک کالا لوکس تبدیل شود .

اما امروزه به دلیل پیشرفت و تغییر سبک زندگی مردم این محصول به یک کالا ضروری و عادی در خانه ها تبدیل شده است . امروزه تقریبا در تمام ساختمان ها چه مسکونی و تجاری از درب بازکن تصویری استفاده می کنند . این موضوع باعث شد که برند و تولید کننده های زیادی در این حوزه فعالیت کنند.

نکات لازم برای خرید آیفون تصویری با کیفیت و گارانتی

از نکات مهم و اصلی که باید در هنگام خرید درب باز کن تصویری به آن دقت داشته باشید ، بودجه شما برای خرید آیفون تصویری می باشد . در واقع با توجه بر اساس بودجه باید ببینید چه قابلیت هایی برای شما اولویت دارند و تا چه میزان بر روی قیمت تاثیر دارد . به طور مثال برخی برایشان مهم است که آیفون تصویری دارای قابلیت ارتباط داخلی بین واحد ها را داشته باشد و شامل حافظه مشترک باشد و شما می توانید آیفون تصویری تکنما مدل C43TMرا تهیه  کنید . در نتیجه بودجه خود را در نظر بگیرید و طبق آن فاکتور های لازم برای درب باز کن تصویری خود را در نظر بگیرید . یکی از برند های ایرانی که محصولات با کیفیت و اقتصادی ارائه کرده است برند تکنما می باشد . برای خرید آیفون تصویری تکنما می توانید بودجه مناسب و اقتصادی را پرداخت کنید و آیفون تصویری با کیفیتی را خریداری کنید .

اجزا اصلی آیفون تصویری

از کجا آیفون تصویری با کیفیت و گارانتی بخریم؟

برای خرید یک آیفون تصویری با کیفیت و گارانتی لازم است که سیستم آیفون تصویری را بشناسید در واقع درب بازکن تصویری از چند بخش اصلی تشکیل شده‌ است:

پنل ورودی ، یک صفحه فلزی شامل دوربین، سوئیچ و شاسی زنگ است  .

کابل ارتباط ، به سیم‌هایی گفته می‌شود که برای انتقال صدا و تصویر به کار می‌روند .

دوربین ، شامل انواع مختلف از جمله سیاه و سفید، رنگی و مجهز به مادون قرمز برای دید در شب است.

صفحه نمایش ، صفحه نمایشگری که داخل خانه نصب می‌شود و شامل کلید مخصوص مکالمه و باز کردن در ، لامپ ال ای دی ، دکمه نمایش تصویر و گوشی است .

منبع تغذیه ، این بخش از سیستم دو ترمینال ورودی و چهار ترمینال خروجی دارد.

امکانات کلی آیفون تصویری

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید آیفون تصویری با کیفیت و گارانتی تاثیر دارد، قابلیت ها و امکانات درب بازکن تصویری است که به طور کلی یک درب بازکن تصویری دارای قابلیت های زیر می باشد:

قابلیت ذخیره‌ تصاویر

قابلیت ذخیره‌ ویدئو از فرد

قابلیت ذخیره‌ کامل مکالمه فرد

امکان برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف در آپارتمان همان ارتباط داخلی

برخورداری از صفحه نمایش رنگی یا سیاه و سفید

قابلیت منو چند زبانه

امکان استفاده از حافظه‌ جانبی

داشتن حافظه داخلی

امکان اتصال به دوربین مدار بسته ساختمان

دارای قابلیت تغییر صدای زنگ خور

دارا بودن تقویم و ساعت

مجهز بودن به سنسور دماسنج

دارای قابلیت ضد آب بودن

امکان مشاهده‌ چندین تصویر روی صفحه ‌نمایش

امکان برقراری ارتباط صوتی با تلفن همراه

امکان اتصال به دوربین‌های اضافه و دیگر سنسورها

گارانتی و خدمات پس از فروش

از نکات بسیار مهم در خرید آیفون تصویری با کیفیت و گارانتی، خدمات پس از فروش درب بازکن تصویری است و حتما در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید. کیفیت محصول یکی از نکات مهمی در خرید می باشد اما تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش هم از نکات ضروری است که باید در هنگام خرید آیفون تصویری به آن توجه داشته باشید . شرکت های زیادی در زمینه تولید آیفون های تصویری فعالیت دارند که خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود ارائه می دهند. توصیه می کنیم که آیفون تصویری را از جایی خریداری کنید که معتبر باشد و گارانتی های لازم به محصول را به شما ارائه دهد .

از کجا آیفون تصویری با کیفیت بخریم؟

فروشگاه اینترنتی سها ای شاپ به شما این امکان را می دهد که انواع برند ایرانی و خارجی در حوزه آیفون تصویری مشاهده کنید و به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید برای خرید آیفون تصویری با کیفیت و گارانتی می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید . همچنین شما این امکان را دارید که تمام ویژگی های درب باز کن تصویری را مشاهده کنید و نقاط قوت و ضعف محصول مورد نظر را ببینید به این صورت شما انتخاب راحتر و بهتری خواهید داشت . در سها ای شاپ می توانید ویژگی هایی همچون ابعاد نمایشگر ، برند ، گارانتی و قابلیت های دیگر را به عنوان فیلتر انتخاب کرده و آیفون های تصویری مطابق فاکتور های شما را نمایش دهد . با سها ای شاپ می توانید تجربه یک خرید مطمئن و راحت را داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز