خبرگزاری کار ایران

چگونه با کمترین هزینه در وب‌سایت خود بازدید و فروش بالایی داشته باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۵۰

اغلب کسب و کارهای فعال در حوزه آنلاین و به خصوص کسب و کارهای دارای وب‌سایت به دنبال افزایش بازدید و فروش بیشتر هستند. راه‌های زیادی وجود دارد که نرخ کلیک سایت را افزایش داد؛ اما اکثر صاحبان کسب و کارها ترجیح می‌دهند با صرف هزینه کمتر، وب‌سایت خود را در نتایج بالای جستجوی گوگل قرار دهند. سئو و بهینه سازی وب سایت‌ها جزء مهمترین روش‌ها محسوب می‌شود که در طولانی مدت نتایج خوبی را به دنبال دارد. برای آشنایی بیشتر با بهترین روش‌های افزایش بازدید سایت و ابزارهای آنالیز وب‌سایت جهت تحلیل درست رقبا، تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

بهترین روش‌های افزایش بازدید سایت

همه ما می‌دانیم که افزایش بازدید واقعی از سایت ممکن است که چندین ماه زمان ببرد، در صورتی که افزایش بازدید با افزایش تعامل همراه باشد، در نهایت این بازدیدها تبدیل به فروش شده و درآمد سایت زیاد می‌شود.

راه زیادی وجود دارد که می‌توان نرخ کلیک سایت را افزایش داد، در این جا قصد داریم بهترین روش‌های افزایش بازدید سایت را معرفی کنیم:

۱. تولید محتوا

تولید محتوای مناسب، موجب قرار گیری سایت در رتبه‌های بالا و افزایش بازدید می‌گردد؛ اما این محتواها باید واقعاً مفید و باکیفیت باشند. به عنوان مثال به هیچ عنوان کپی نبوده و در واقع محتوایی که باعث افزایش بازدید سایت می‌شود، باید کاملا یونیک باشد. یک محتوای یونیک و مفید دارای ویژگی های خاصی است که عبارتند از:

  • رعایت تعادل بین محتوای گوگل پسند و محتوای کاربر پسند، با توزیع درست کلمات کلیدی در متن و رعایت الگوریتم‌های گوگل
  • مشخص کردن یک استراتژی دقیق و بلندمدت، برای انتخاب موضوعات و زمان انتشار آنها
  • تولید محتواهای ارزشمند برای حل مشکل کاربر و ارائه راهکار، جهت خرید و آموزش مهارت‌های مختلف

پیشنهاد: آموزش تولید محتوای متنی برای وب‌سایت

۲. سئو مناسب

سئو یک فرآیندی است که ارتباط مستقیم با محتوا دارد و مجموعه کارهایی که درون سایت و بیرون سایت برای بهبود رتبه در نتایج جستجوی گوگل انجام می‌شود را سئو می‌گویند. سئو یک فرایند سریع نیست؛ بلکه برای به‌دست ‌آوردن نتایج مناسب و بهینه سازی مداوم سایت، لازم است که به طور مداوم بر روی بخش‌های مختلف سایت کار کرد.

بزرگترین مزیت سئو، ماندگاری آن است. یعنی شما طی فرایند چندماهه می‌توانید سایت خود را به نتایج بالا گوگل برسانید و سالها به کمک این جایگاه بازدید داشته باشید. بر خلاف تبلیغات که اتمام بودجه و  قطع شدن اجرای تبلیغ تمام بازدیدها و آمار ورودی از بین می‌روند.

پیشنهاد : آموزش سئو سایت از رسانه ادمین سایت

۳. تبلیغات

تبلیغات روش‌های بسیار زیادی دارد که در صورت دقت در ریزه کاری‌های هر بخش از تبلیغات، امکان بدست آوردن نتایج مناسب فراهم می‌گردد؛ اما اگر به خوبی به بخش‌های مختلف تبلیغات آگاه نباشید، ممکن است پس از صرف هزینه، نتایج مناسبی هم نگیرید.

انواع مختلف تبلیغات که موجب افزایش بازدید سایت می‌شوند:

  • تبلیغات بنری که به صورت یک تصویر ثابت یا متحرک مانند گیفت طراحی شده و در وب سایت‌های معتبر و پربازدید قرار می‌گیرند، این روش برای آگاهی از برند تأثیر زیادی دارد.
  • تبلیغات رپورتاژ آگهی که در صورت نوشتن متن جذاب و معرفی خوب کسب و کار، امکان جذب مخاطب و مشتری بیشتر می‌گردد.
  • تبلیغات کلیکی نیز، جزء مشهورترین شیوه‎های تبلیغ به خصوص در گوگل ادز می‌باشد.

۴. شبکه‌های اجتماعی

توزیع مناسب محتوا در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های مختلف، سبب بازدید بیشتر سایت و در نتیجه تبدیل این بازدیدها به مشتری می‌شود. لینکدین، توییتر، اینستاگرام، جزء مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد که می‌توانید کاربران را به سمت سایت خود هدایت نمایید.

۵. تحلیل رقبا

چگونه با کمترین هزینه در وب‌سایت خود بازدید و فروش بالایی داشته باشیم؟

تحلیل کردن یک روش مستقیم برای افزایش بازدید کنندگان نیست؛ اما با کمک تحلیل می‌توانید راه‌های مناسب‎تری برای افزایش بازدید و فروش سایت‌ها پیدا کنید.

با تحلیل کردن وب‌سایت‌های دیگر و همچنین رفتار کاربران در وب سایت خود می‌توانید نقاط ضعف و قوت را بهتر شناسایی کرده و نسبت به تقویت و برطرف کردن آنها اقدام نمایید.

مهم‌ترین ابزارهای تحلیل و رصد سایت

در حال حاضر تمامی حرکات و رفتارهای کاربران در اینترنت قابل بررسی است و هر کاری که کاربر انجام می‌دهد که طی مدت زمان ماندن در صفحه و همچنین حرکات موس و اسکرول توسط ابزارهای کاملاً هوشمند قابل اندازه‌گیری می‌باشند.

چند ابزار مهم تحلیل سایت‌ها عبارتند از:

گوگل آنالیتیکس

با این ابزار امکان بررسی تمامی ابعاد و زوایای سایت وجود دارد و می‌توان تمامی اطلاعات و رفتار کاربران را به صورت ماهانه و یا هفتگی تحلیل کرد..

سرچ کنسول

یک ابزاری است که حضور وب سایت ها در نتایج جستجوی گوگل را رصد و عیب‌یابی می‌کند.

با کمک سرچ کنسول در صورت وجود خطا و یا اشتباه به راحتی می‌توانید آن را از صفحه موتور جستجوی گوگل حذف کنید، همچنین گوگل جریمه‌های مختلف را با سرچ کنسول اعلام می‌کند.

با دریافت آموزش گوگل سرچ کنسول می‌توانید  با بخش‌های مختلف آن به طور دقیق آشنا شده و از این ابزار پرکاربرد در گوگل بهترین استفاده را ببرید و با کمک آن به تحلیل نرخ کلیک و همچنین میانگین موقعیت سایت در نتایج گوگل دست پیدا کنید.

تاثیر سئو در در افزایش بازدید و فروش محصول با کمترین هزینه

سئو وب سایت شامل استراتژی‌ها و تکنیک‌های خاصی است که موجب افزایش تعداد بازدید کننده، کسب رتبه بالا در گوگل و در نهایت افزایش فروش می‌گردد.

بهینه سازی اصولی وب سایت موجب شده، تا در هنگام جستجوی کلمات کلیدی خاص وب سایت در نتایج اول موتورهای جستجو قرار بگیرد.

در میان روش‌های بسیار زیادی که جهت بهینه سازی سایت و افزایش بازدید و فروش محصول انجام می‌شود، سئو سایت می‌تواند جزء بهترین روش‌ها قرار بگیرد. زیرا سئو با کمترین هزینه به نسبت سایر روش‌های پولی نتایج را در طولانی مدت با قدرت به وجود می‌آورد.

تکنیک‌های مختلفی برای استراتژی سئو وجود داشته که آشنایی با آنها مهم بوده و عبارتند از:

سئو داخلی

سئو داخلی کمک می‌کند تا محتوای درج شده درون وب‌سایت به شکل بهتری به موتورهای جستجو نمایش داده شود. تکنیک‌های خاصی وجود دارد که سئو داخلی با کمک آنها بهتر عمل می‌کند که عبارتند از:

  1. تگ‌های عنوان
  2. متا تگ‌ها و توضیحات متا
  3. عنوان‌ها
  4. پاراگراف بندی درست
  5. استفاده از تصاویر با‌کیفیت
  6. لینک‌های داخلی و خارجی
  7. کلمات کلیدی مناسب در محتوا 

سئو خارجی

 تمامی فعالیت‌هایی که در بخش خارجی وب‌سایت انجام می‌شود، تا صفحات وب سایت بهتر دیده شده و نرخ بازدید آن افزایش پیدا کند، را سئوخارجی می گویند که شامل فاکتورهای ذیل می‌گردد:

  1. بک لینک
  2. قدرت دامنه
  3. دریافت بازخورد از شبکه‌های اجتماعی
  4. فعالیت در فرم‌ها

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال نیازمند دانش فنی و تخصص و مهارت است؛ زیرا اغلب مشکلات در قالب‌های آماده وب سایت‌ها وجود دارد که باید با تسلط بر قالب‌های وب سایت آنها را رفع نمود و البته آشنا بودن به ابزار سرچ کنسول نیز کمک می‌کند تا ایرادات فنی را با سرعت بیشتری پیدا کنید.

بحث در مورد سئو و روش‌های مختلف آن بسیار زیاد می‌باشد، اگر به دنبال دریافت بازخورد مناسب از سئو سایت هستید، بهتر است، تا به صورت کاملا اصولی اقدام به آموزش دوره سئو نمایید.

دوره آموزش سئو سایت به صورت کاملا جامع از مقدماتی تا پیشرفته را با زبانی کاملاً ساده، به آموزش بخش‌های مختلف سئو پرداخته است. برای اینکه تبدیل به یک سئو کار حرفه‌ای شوید، دریافت آموزش‌های اصولی نقش زیادی دارد.

برای آموزش مهارت‌های مرتبط به کسب‌وکار اینترنتی با مراجعه به وب‌سایت adminesite.com‌ می‌توانید با کمترین هزینه مهارت‌های ضروری را بیاموزید و به رشد  کسب‌وکار خود کمک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز