خبرگزاری کار ایران

جشنواره پاییزانه سام

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۳۵

این روزها محصولات سام الکترونیک به یکی از برندهای برتر داخلی در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی و صوتی تصویری تبدیل شده است. از آنجا که مشتری محوری همواره به عنوان یکی از مهمترین آرمان های برند سام الکترونیک تلقی می شود شرکت سام الکترونیک اقدام به برگزاری جشنواره پاییزانه کرده است تا امکان خرید آسان تر را برای تمام هموطنان عزیز فراهم کند. شما عزیزان با شرکت در جشنواره تلویزیون های سام الکترونیک پس از خرید و نصب دستگاه، علاوه بر تخفیف نقدی هنگام خرید از کارت های هدیه 1.500.000 تومانی برای تلویزیون های 58 اینچ و 3.500.000 هزار تومانی برای تلویزیون های 65 اینچ برخوردار می شوید. البته در هنگام خرید، سایر مدل ها در سایز های مختلف نیز شامل تخفیف ویژه نقدی خواهند بود. جهت شرکت در جشنواره پاییزانه  تلویزیون های سام الکترونیک، مشاهده قیمت و مشخصات مدل های مختلف تلویزیون سام الکترونیک به وبسایت نمایندگی سام الکترونیک به آدرس www.allsamsung.ir مراجعه فرمایید.

مشخصات تلویزیون سام الکترونیک

جشنواره پاییزانه سام

 تلویزیون سام الکترونیک به عنوان جایگزینی برای تلویزیون های سامسونگ معرفی شده اند. این دسته از محصولات صوتی تصویری سام الکترونیک در عین حال که از امکانات مناسب و قابل قبولی برخوردار هستند با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می گیرند. تلویزیون های سام الکترونیک در اندازه های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شوند. یکی از ویژگی های مشابه به کار رفته در تلویزیون های سام الکترونیک و سامسونگ، موتور پردازش تصویر یا UHD Upscaling است. مهمترین وظیفه این موتور پردازشگر، پردازش و ارتقای انواع کیفیت های تصویر SD، HD و فول اچ دی به وضوح تصویر UHD و 4K است. پشتیبانی از تکنولوژی صوتی دالبی اتم در تلویزیون های سام الکترونیک باعث شده تا حتی ریزترین صداها را نیز با وضوح بسیار بالایی بشنوید. سیستم عامل اندروید و خروجی صدای دیجیتال اپتیکال به همراه قابلیت ضبط برنامه روی حافظه های خارجی از ویژگی های پرطرفدار تلویزیون های سام الکترونیک هستند.

یکی از جالب ترین تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون های سام الکترونیک، فناوری Time Shift است. این تکنولوژی به شما امکان میدهد تا زمانی که تلویزیون مشغول ضبط برنامه های در حال پخش است، زمان را به عقب برگردانید و قسمت مورد نظر خود را بدون این که مشکلی در ضبط برنامه ایجاد شود، تماشا کنید.

از طرفی فناوری Smart View نیز کیفیت تصویر تلویزیون سام را به گونه ای باورنکردنی ارتقا داده است. به این ترتیب می توانید تلویزیون سام الکترونیک را با استفاده از موبایل نیز کنترل کنید. اسمارت ویو ، محتوای در حال پخش تلویزیون سام را در تبلت، لپتاپ و گوشی سامسونگ نمایش میدهد.

بلندگوی برخی از مدل های تلویزیون سام الکترونیک می تواند صدا را در جهت های مختلف منعکس کند و هیجان تماشای فیلم را برای بیننده چندین برابر کند.

لوازم خانگی سام الکترونیک

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم محصولات سام تنها به دستگاه های صوتی تصویری محدود نمی شود بلکه برخی از محصولات لوازم خانگی مانند لباسشویی های سام را نیز در بر می گیرند. یکی از مهم ترین ویژگی های به کار رفته در لباسشویی های سام، قابلیت اضافه کردن لباس های جا مانده در حین شستشو است که این ویژگی ادواش در برخی از مدل های لباسشویی سامسونگ نیز وجود دارد.

از طرفی لباسشویی سام، لکه های به جا مانده بر روی لباس که به سختی پاک می شوند را به سرعت پاک می کند. لباسشویی های سام از ضمانت 24 ماهه سام سرویس برخوردارند و به این ترتیب مشتریان عزیز می توانند با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید لباسشویی سام اقدام نمایند.

ویژگی شستشوی سریع یا Quick Wash نیز زمان شستشو را به مقدار قابل توجهی کم کرده و در عین حال کیفیت شستشو را پایین نمی آورد. همچنین ویژگی قفل کودک نیز فضایی امن را برای کودکان شما فراهم می کند. لباسشویی های سام در حال حاضر نمونه ای از مقرون به صرفه ترین و باکیفیت ترین لباسشویی های تولید شده توسط برند داخلی هستند.

جشنواره ماشین لباسشویی سام الکترونیک

از اقدامات جالب توجه شرکت سام الکترونیک، برگزاری جشنواره پاییزانه لباسشویی های سام است که مدل های مختلف 8 و 9 کیلویی لباسشویی های سام را در بر میگیرد. شما عزیزان می توانید از این فرصت استثنایی بهره برده و علاوه بر خرید لباسشویی باکیفیت همراه با قیمت مناسب، از کارت هدیه نمایندگی رسمی سام الکترونیک برخوردار شوید.

با شرکت در جشنواره خرید حضوری و غیر حضوری تلویزیون ها و ماشین لباسشویی های سام الکترونیک از تخفیف قابل توجه بهره مند خواهید شد.

شما عزیزان می توانید جهت خرید حضوری تلویزیون های سام الکترونیک و یا لباسشویی های سام به شعب هروی و سعادت آباد نمایندگی سام مراجعه کرده و یا جهت خرید غیر حضوری از طریق وبسایت نمایندگی رسمی سام الکترونیک www.allsamsung.ir اقدام فرمایید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز