خبرگزاری کار ایران

راهنمای انتخاب و خرید داکت اسپلیت هایسنس و داکت اسپلیت جی پلاس

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۹۹۴

شما می توانید خرید اینترنتی داکت اسپلیت هایسنس را از طریق فروشگاه لوازم خانگی رودیکا انجام دهید. داکت اسپلیت ها دارای مزیت های فراوانی هستند. این وسایل می توانند مصرف آب و برق کمی داشته باشند و به دلیل وجود فیلتر هوا، هوای مطلوب و بدون آلودگی را به محیط انتقال دهند. این وسیله می تواند هوا را به صورت متوازن پخش کند.

داکت اسپیلت چیست؟

  داکت اسپلیت یک سیستم تهویه مطبوع می باشد که می تواند هوای خنک و همچنین هوای گرم تولید کند. این وسیله برای استفاده در منازل مسکونی و همچنین مغازه ها و دفاتر مختلف بسیار مناسب و کاربردی می باشد.  اسپلیت ها نسبت به کولر های گازی معمولی مزیت‌ ها و برتری هایی دارند. این مزیت ها و برتری ها سبب شده امروز افراد زیادی به جای نصب و استفاده از کولر گازی از  اسپیلت  های جدید استفاده کنند. داکت اسپلیت ها از اجزای مختلف و متنوعی تشکیل شدند. در ادامه در خصوص اجزا و بخش های تشکیل دهنده این وسیله تهویه مطبوع توضیحاتی را ارائه می‌ کنیم.

داکت اسپیلت از چه اجزایی تشکیل شده است؟

داکت اسپیلت به طور کلی از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این چهار بخش در کنار یکدیگر سیکل تبرید تراکمی را می سازند. یکی از اصلی ترین بخش هایی که در داکت اسپلیت ها و همچنین سایر سیستم های تهویه مطبوع وجود دارد؛ کمپرسور می باشد. کمپرسور وظیفه متراکم کردن و همچنین افزایش فشار مبرد را بر عهده دارد. در حقیقت زمانی که مبرد وارد کمپرسور می‌ شود؛ متراکم شده  و همچنین دمای آن افزایش پیدا می کند. پس از کمپرسور، در سیکل ترکیبی کندانسور قرار دارد که این بخش نیز یکی از بخش‌ های اصلی تشکیل دهنده اسپیلت می باشد. کندانسور زمانی که سیستم تهویه مطبوع وظیفه ایجاد هوای سرد را برعهده دارد باید گرمای مبرد را گرفته و به محیط بدهد. در نتیجه عمل کندانسور، دمای مبرد کاهش پیدا کرده و مبرد از حالت گاز تبدیل به حالت مایع می شود. پس از کندانسور لوله مویین یا شیر انبساط قرار دارد. وظیفه شیر انبساط، کاهش فشار مبرد است. پس از این که مبرد از شیر انبساط یا لوله مویین عبور می کند تبدیل به یک مایع با فشار کم و همچنین دمای پایین می شود.  پس از شیر انبساط اواپراتور قرارگرفته است. اواپراتور  وظیفه گرفتن گرمای محیط و دادن آن به مبرد را برعهده دارد. پس از این که مبرد از این مرحله عبور می کند از حالت مایع به دلیل گرفتن گرمای محیط، تبدیل به گاز شده و سپس دوباره سیکل ترکیبی را می گذراند.

راهنمای انتخاب و خرید داکت اسپلیت هایسنس و داکت اسپلیت جی پلاس

اسپیلت هایسنس

عملکرد کلی داکت اسپیلت چگونه است؟

 در قسمت بالا با اجزای اصلی داکت اسپلیت ها آشنا شدیم. هر یک از اسپیلت ها دارای دو یونیت داخلی و خارجی می باشند. کمپرسور و کندانسور در یونیت خارجی نصب شده و لوله مویین و اواپراتور در یونیت داخلی قرار دارد. لازم است بدانید یونیت خارجی در قسمت بیرونی محیطی که باید داکت اسپیلت در آن نصب شود قرار می ‌گیرد و یونیت داخلی همانطور که از نامش پیداست در مکان مورد نظر نصب می شود.  اسپیلت بر اساس چرخه تبرید هوای سرد ایجاد می کند. اما بعضی از اسپیلت ها که دو منظوره هستند  می توانند علاوه بر  هوای سرد، هوای گرم نیز تولید کنند. اسپیلت های دو منظوره دارای بخشی به نام شیر معکوس یا چهارراه هستند که چرخه انبساط را برعکس می کند و در نتیجه اسپیلت همانطور که توضیح داده شد می تواند هوای گرم را نیز تولید کند. داکت اسپیلت ها در دو نوع با کمپرسور ثابت و همچنین اینورتردار عرضه می شوند. داکت اسپلیت هایی که با دور ثابت کار می کنند همواره هنگام کار کردن برق ثابتی مصرف کرده و میزان گردش موتور آن ها ثابت است. اما اسپلیت های اینورتردار با دور ثابت کار نمی‌ کنند. به طور مثال اگر بخواهیم دما را از ۳۰ درجه به ۲۵ درجه برسانیم هرچه دما به ۲۵ درجه نزدیک می ‌شود. داکت اسپلیت نیز کم تر کار می ‌کند و در نتیجه برق کمتری مصرف می کند و دما را پله پله کاهش داده و مصرف برق و دور کار کردن آن نیز همزمان با کاهش دما، کاهش پیدا می ‌کند.

راهنمای انتخاب و خرید داکت اسپلیت هایسنس و داکت اسپلیت جی پلاس

اجزای اسپیلت

مزایای داکت اسپلیت

 داکت اسپلیت ها دارای مزیت های فراوانی هستند. این وسایل می توانند مصرف آب و برق کمی داشته باشند و به دلیل وجود فیلتر هوا، هوای مطلوب و بدون آلودگی را به محیط انتقال دهند. این وسیله می تواند هوا را  به صورت متوازن پخش کرده و همچنین هزینه نگهداری آن ها بسیار پایین است. یکی دیگر از مزیت هایی که اسپیلت ها دارند این است که می ‌توان با کمک یکی از آن ها فضاهای مختلفی را خنک یا گرم کرد. این اسپیلت ها از کانال های تهویه استفاده می‌ کنند و به همین دلیل می توانند  هوای خود را به فضا های مختلف برسانند.

انواع داکت اسپیلت

داکت اسپیلت ها در مدل ها و برند های گوناگون عرضه می شوند. در این قسمت در خصوص دو  مورد از معروف ترین و معتبرترین برند های تولید کننده داکت اسپلیت توضیح می دهیم. یکی از برند های تولید کننده  اسپیلت، برند هایسنس می ‌باشد. داکت اسپلیت هایسنس از کیفیت بالایی برخوردار است. هایسنس یک برند چینی می باشد که اقدام به تولید لوازم خانگی کرده است. این شرکت  محصولات خود را با کیفیت بالا و قطعات مرغوب تولید می‌ کند. یکی دیگر از برند هایی که اقدام به تولید این وسیله کرده است برند ایرانی جی پلاس می باشد. جی پلاس به تازگی اقدام به تولید لوازم خانگی مختلف می کند. البته باید گفت بخش از قطعه هایی که توسط جی پلاس به کار رفته وارداتی هستند. داکت اسپیلت جی پلاس نیز از قیمت مناسب و همچنین کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

راهنمای انتخاب و خرید داکت اسپلیت هایسنس و داکت اسپلیت جی پلاس

اسپیلت جی پلاس

خرید آنلاین داکت اسپلیت

شما می توانید خرید اینترنتی داکت اسپلیت هایسنس را از طریق فروشگاه لوازم خانگی رودیکا انجام دهید. این فروشگاه اقدام به فروش اینترنتی داکت اسپیلت جی پلاس و همچنین اسپیلت هایسنس می ‌کند. خرید اینترنتی مزیت ‌های بسیار زیادی دارد. می توانید بدون اتلاف وقت و انرژی خود از انواع محصولاتی که در این سایت قرار دارد بازدید کنید و با مشخصات ویژگی‌ های فنی هریک از این محصولات آشنا شوید. برای خرید انلاین باید ابتدا سفارش اینترنتی داکت اسپیلت جی پلاس یا هایسنس را ثبت کنید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت داکت اسپیلت هایسنس و همچنین اطلاع از قیمت داکت اسپیلت جی پلاس با کارشناس های فروش لوازم خانگی رودیکا ارتباط برقرار کنید. این دو محصول دارای قیمت مناسبی هستند و با توجه به کیفیت و قیمت مناسب خود جز پر فروش ترین  برند های اسپیلت می باشند.

راهنمای انتخاب و خرید داکت اسپلیت هایسنس و داکت اسپلیت جی پلاس

خرید آنلاین داکت اسپلیت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز