خبرگزاری کار ایران

صفر تا صد پی ال سی دلتا | اتوماسیون صنعتی

پی ال سی دلتا چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۴۷

پی ال سی یا کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) یک سیستم کنترل است که از عملیات الکترونیکی استفاده می کند. پی ال سی های سری DVP دلتا ، کاربردهای سریع ، پایدار و بسیار قابل اعتماد را در انواع ماشین های اتوماسیون صنعتی ارائه می دهند.

پی ال سی سری DVP مقرون به صرفه هستند. علاوه‌ بر عملکرد منطقی سریع، دستورالعمل های فراوان و کارت های چند منظوره، از پروتکل های ارتباطی مختلفی نیز پشتیبانی می کند که موتور درایو AC دلتا (اینورتر)، سروو، اچ ام آی و کنترل دما را از طریق شبکه صنعتی به طور کامل متصل می کند.

نمایندگی plc دلتا در ایران کجاست؟

با جست و جوی لیست نمایندگی های دلتا در اینترنت با سایت ها و شرکت های زیادی مواجه می شوید. این که کدام یک از نتایج جست و جو واقعا نمایندگی دلتا هستند و می توان به خدمات آن ها اعتماد کرد کار بسیار دشواریست. نمایندگی رسمی فروش محصولات دلتا در تهران خدمات متنوعی ارائه می دهد:

  • فروش محصولات متنوع مانند پی ال سی دلتا، سروو موتور delta، انواع اینورتر برند دلتا و سایر محصولات دلتا
  • تعمیر انواع محصولات دلتا توسط پرتجربه ترین مهندسین برق و اتوماسیون صنعتی به همراه عیب سابی رایگان
  • ارائه خدمات اتوماسیون صنعتی توسط تیم حرفه ای با سابقه درخشان
  • آموزش رایگان دستورات plc دلتا و سایر محصولات مرتبط
  • کلاس های آموزشی محصولات delta توسط اساتید مجربی و خرفه ای

مشخصات اصلی پی ال سی های دلتا

یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید پی ال سی دلتا، هزینه آن است که با توجه به نوسان نرخ ارز توسط شرکت های مختلف بسیار متفاوت ارائه می شود. ارزان ترین و باکیفیت ترین محصولات اتوماسیون صنعتی را می توانید در تهران پیدا کنید و یا اگر خارج از تهران هستید خیلی سریع برای شما ارسال خواهد شد. شرکت نیک صنعت به عنوان نمایندگی رسمی محصولات دلتای تایوان تمامی خدمات اتوماسیون صنعتی را ارائه می دهد. اگر نمی دانید که کدامیک از plc های delta مناسب کار شماست می توانید با مشاوره رایگان، اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین به عنوان نمایندگی رسمی، گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن دریافت کنید.

بهترین پی ال سی های شرکت دلتا

به طور کلی دلتا پی ال سی های ساخت خود را به چهار دسته اصلی تقسیم کرده است:

  • پی ال سی سری DVP S
  • پی ال سی سری DVP E
  • پی ال سی دلتا سری DVP AS
  • پی ال سی دلتا سری DVP MC

هرکدام از محصولات ذکر شده با توجه به ویژگی ها فنی که دارند، در قسمت های مختلف صنعتی و ساختمانی استفاده می شوند. برخی از این پی ال سی ها جهت پروژه های برق صنعتی کوچه و برخی هم جهت کارخانه ها و دستگاه های صنعتی بزرگ و تولید انبوه مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های plc دلتا

پیش از خرید پی ال سی باید به پورتهای ارتباطی، نوع ماژول، ولتاژ تغذیه، ورودی و خروجی دیجیتال یا آنالوگ یک پی ال سی دقت کرد. نگاهی به کاتالوگ محصولات دلتا در وبسایت نیک صنعت دقیقا بر اساس وبسایت شرکت دلتا تنظیم شده و بررسی فنی بسیار کاملی روی محصولات انجام شده. هیچ برندی بدون کیفیت بالا نمی تواند چندین دهه، در صدر برترین برندهای اتوماسیون صنعتی در دنیا باقی بماند. شرکت دلتا به عنوان یکی ار پرچمداران اتوماسیون صنعتی در دنیا شناخته می شود و ایران هم به عنوان یک کشور در حال توسعه، یکی از بزرگ ترین استفاده کنندگان محصولات برند دلتا است.

چگونه آموزش ببینیم؟

برای یاد گرفتن کار با پی ال سی دلتا چند راه پیش رو دارید. یکی این که از منابع خارجی استفاده کنید که این نیازمند مهارت در رشته مرتبط و تسلط بالا روی زبان انگلیسی است. دومین راه خواندن کتاب ها و مقالات ترجمه شده است که تا حدی می تواند نیاز متقاضی را برطرف کند. ویدیوهای اموزشی رایگان پی ال سی دلتا که توسط شرکت نیک صنعت تهیه شده اند، یکی از بهترین منابع فارسی جهت یادگیری پی ال سی دلتا است. برای تبدیل شدن به یک مهندس حرفه ای در زمینه  پی ال سی اما نیاز به شرکت در دوره های آموزشی حضوری است تا از نزدیک با قطعات و تجهیزاتی که با پی ال سی در ارتباط هستند آشنا شوید.

خرید پی ال سی های دلتا با بهترین قیمت بازار

نیک صنعت به عنوان نمایندگی فروش پی ال سی دلتا در ایران، ارائه کننده تمامی خدمات اتوماسیون صنعتی در تهران و سایر نقاط ایران است. همکاری با برندهای بزرگ صنعتی در ایران و حتا خارج از کشور، نتیجه سال ها تجربه و تلاش برای جلب رضایت مشتریان بوده. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید از طریق وبسایت نیک صنعت به آدرس www.nicsanat.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز