خبرگزاری کار ایران

احداث باغ گردو یکی از سودآورترین راه‌های درآمدزایی در شهرهای مشهد، بجنورد و گرگان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۹۱

از دیرباز تا کنون نهال گردو یکی از بهترین و سودآورترین ارقام میوه برای کاشت در باغ به حساب میاید. نهال های گردو به علت محصول دهی بسیار عالی و سازگاری پذیری فوق العاده که با اکثر مناطق آب وهوایی از خود نشان میدهند؛ بهترین انتخاب برای کاشت در باغ های مشهد؛ بجنورد و گرگان شناخته می‌شوند.

مهم ترین نکته در خرید نهال گردو در بجنورد؛ گرگان و مشهد؛ انتخاب سازگارترین و پربازده ترین رقم در شرایط باغ است. با این انتخاب هوشمندانه درختان رشد بهتری داشته؛ باغ های شما پررونق تر میشود و در نتیجه سودآوری از باغ با بهبود چشمگیری همراه خواهد بود. ما در تیم تحقیقاتی پالیزگردو قصد داریم تا بهترین نهال گردو در شهر گرگان؛ بجنورد و مشهد را به شما معرفی نماییم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بررسی شرایط آب وهوایی و اقلیمی در 3 شهر گرگان, مشهد و بجنورد

آگاهی از شرایط اقلیمی و آب وهوایی در هر شهر؛ مهم ترین پیشنیاز برای خرید نهال گردو پیوندی در گرگان؛ مشهد و بجنورد به شمار میرود. تنها پس از آگاهی از این شرایط و مطالعه ی شرایط مطلوب نهال گردو (کلیه اطلاعات مرتبط با ارقام گردو در سایت پالیزگردو موجود است.) شما میتوانید ارقام گردوی مناسب را برای باغ خود خریداری نمایید. در این بخش چند فاکتور اساسی از جمله ارتفاع از سطح دریا؛ وضعیت آب وهوایی و بارندگی و میزان رطوبت در هر شهر مورد بررسی قرار گرفته است.

شهر مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای مذهبی در کشورمان است. این شهر که در شمال شرق کشورمان قرار گرفته است؛ جزو بزرگترین شهرهای موجود در کشورمان میباشد. وجود کوه های فراوان در اطراف این شهر و رودخانه های متعدد و آب وهوای مساعد در این شهر؛ شرایط مساعد برای خرید نهال گردو در مشهد و کاشت آن را برای باغداران محترم فراهم نموده است.

  • ارتفاع از سطح دریای شهر مشهد: شهر مشهد در منطقه ای کوهستانی با ارتفاع 950 الی 1150 متر از سطح دریا قرار دارد.
  • وضعیت آب وهوایی شهر مشهد: همانطور که اشاره شد؛ مشهد در منطقه ای کوهستانی واقع است از این رو آب وهوای این شهر نیز تحت تاثیر آب وهوای کوهستانی سرد و معتدل است.
  • میزان بارندگی و رطوبت در شهر مشهد: بارندگی شهر مشهد مطلوب است. و بخشی از نیاز آبی درختان گردو را برطرف مینماید. برای تکمیل فرآیند آبیاری بهتر است از روش آبیاری تحت فشار استفاده کنید.

شهر بجنورد

شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی است. این شهر خوش آب وهوا، شرایط مطلوب برای رشد اکثر ارقام گردو را فراهم مینماید. یکی از بهترین ارقام با بیشترین سازگاری در این شهر خرید نهال گردو در بجنورد است.

  • ارتفاع از سطح دریای شهر بجنورد: شهر بجنورد در ارتفاع 1070 متری از سطح دریا واقع است.
  • وضعیت آب وهوایی شهر بجنورد: بجنورد دارای آب وهوای معتدل و کوهستانی است. این شهر که تابستان های ملایم و خوش آب وهوا دارد در فصل زمستان بسیار سرد است. شهر بجنورد در بازه ی دمایی بین 32.8 تا 3.4- درجه سانتیگراد قرار دارد.
  • میزان بارندگی و رطوبت در شهر بجنورد: به طور سالیانه در شهر بجنورد تا 260 میلی متر بارندگی باران وجود دارد.

شهر گرگان

شهر گرگان مرکز استان گلستان؛ یکی از خوش آب وهواترین شهرهای کشورمان است. این شهر به بهشت گمشده ایران معروف است. وجود جنگل ها و چمنزارهای طبیعی و همچنین جلگه و دشت ها و کوه ها در شهر گرگان؛ خرید نهال گردو در گرگان و احداث باغ گردو را رونق فراوان بخشیده است.

  • ارتفاع از سطح دریای شهر گرگان: شهر گرگان در ارتفاع 160 میلی متری قرار دارد. این شهر یکی از کم ارتفاع ترین شهرهای ایران است.
  • وضعیت آب وهوایی شهر گرگان: آب وهوای گرگان معتدل و کوهستانی است. این شهر به علت آب وهوای مساعدی که دارد شرایط رشد برای اکثر ارقام گردو را فراهم نموده است. شهر گرگان در فصل تابستان گرم و شرجی است. و در فصل زمستان سرد است. دمای هوای میانگین در شهر گرگان به طور میانگین تا 17 درجه سانتیگراد است. که در بازه ی دمایی مساعد برای رشد درخت گردو (بین 5 تا 25 درجه سانتیگراد) قرار دارد.
  • میزان بارندگی و رطوبت در شهر گرگان: شهر گرگان شهری نسبتا پرباران در کشورمان است. این شهر به طور سالیانه بین 600 تا 750 میلی متر بارندگی دارد.

بهترین نهال های گردو برای کاشت در شهر بجنورد؛ گرگان و مشهد چیست؟

احداث باغ گردو یکی از سودآورترین راه‌های درآمدزایی در شهرهای مشهد، بجنورد و گرگان است

ارقام گردویی که در این بخش قصد معرفی آنها را داریم از بهترین نهال های گردو در سرتاسر کشور هستند. توجه داشته باشید که فقط و فقط درصورت خرید نهال گردو از نهال فروشی معتبر گردو؛ نهال دارای استانداردهای رشد و محصول دهی و عمر اقتصادی و... خواهد بود. همچنین نهال های گردو به همراه گواهی سلامت و ضمانتنامه ی معتبر کتبی ارسال میشوند. تا در صورت بروز هرگونه خرابی در طول مسیر, توسط باغداران محترم قابلیت پیگیری خرید وجود داشته باشد. و اما بهترین نهال گردو برای کاشت در شهر گرگان, مشهد و بجنورد:

نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر پیوندی یکی از بهترین ارقام گردو است که برای کاشت در هر 3 شهر بجنورد؛ گرگان و مشهد متناسب است. این رقم که در ارتفاع از سطح دریای بین 0 تا 1500 متر از سطح دریا بهترین باردهی را به همراه دارد. در بازه ی ارتفاعی کلیه شهرها قرار داشته و پس از رسیدن به سن بلوغ قادر است محصول دهی سالیانه تا 7 تن در هکتار را به همراه داشته باشد. محصولات این رقم بسیار درشت و باکیفیت و خوشمزه و با وزن 15 گرم به همراه پوسته ی چوبی میباشند. در صورت نگهداری مناسب از درختان گردو چندلر قادرند تا بیش از 100 سال این محصول دهی با کیفیت را ادامه دهند. به طور کلی اگر قصد احداث باغ سودآور و پررونق و با نیاز به نگهداری نسبتا کمتر اما با درآمدزایی بیشتر را دارید؛ توصیه متخصصین ما در نهالستان پالیز گردو به شما خرید نهال گردو چندلر در مشهد؛ گرگان و بجنورد است.

جهت کسب اطلاع از قیمت نهال گردو چندلر در بجنورد؛ گرگان و مشهد با ما در نهالستان پالیزگردو در تماس باشید.

نهال گردو فرنور پیوندی

نهال گردوی فرنور پیوندی یکی از ارقام اصلاح شده میباشد که با انجام تغییرات محصول دهی و عمر اقتصادی درختان افزایش یافته است. محصول دهی این رقم تا 8 تن در هکتار است و قادر است تا 100 سال پس از رسیدن به سن بلوغ به محصول دهی ادامه دهد. نکته ی قابل توجه در این رقم سازگاری پذیری آن با اکثر شرایط آب وهوایی است. به طوریکه نهال گردو فرنور پیوندی قادر است با آب وهوای و شرایط اقلیمی از ارتفاع 0 تا 3000 متر از سطح دریا بهترین سازگاری پذیری را داشته باشد. خرید نهال گردو فرنور پیوندی در مشهد؛ بجنورد و گرگان یک انتخاب اقتصادی با سودآوری بسیار بالا میباشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با متخصصین ما در نهالستان پالیز گردو به صورت تلفنی, آنلاین و یا حضوری در ارتباط باشید.

نهال گردو پالیز کانادایی

نهال گردوی پالیزکانادایی یکی از ارقام اصلاح شده و متناسب برای کاشت در اکثر نقاط کشورمان به خصوص شهر مشهد؛ گرگان و بجنورد است. بهترین ارتفاع برای کاشت این رقم بین 0 تا 3000 متر از سطح دریا است. که تقریبا تمامی نقاط کشورمان را در برمیگیرد. یعنی این رقم قادر است در مقابل آب وهوا و شرایط اقلیمی تمامی نقاط کشورمان سازگاری داشته باشد. مهم ترین نقطه قوت در این رقم محصول دهی آن است. محصول دهی این رقم تا 2 برابر بیشتر از سایر ارقام و تا 16 تن در هکتار است. به طور کلی خرید نهال گردو پالیزکانادایی در مشهد، گرگان و بجنورد تا 2 برابر سودآوری بیشتری برای باغداران محترم به همراه خواهد داشت. عمر اقتصادی این رقم بیش از 100 سال است و در طول این 100 سال بهترین محصول دهی را از درختان شاهد خواهیم بود.

کلیه ارقام معرفی شده برای سه شهر گرگان, مشهد و بجنورد مناسب میباشند. شما میتوانید به ازای هر هکتار بین 400 تا 500 اصله نهال خریداری نمایید. نهال های گردو را به صورت مربعی و یا مستطیلی به فواصل 6 در 6 متر؛ 7 در 7 متر و یا 6 در 7 متر با توجه به طرح توجیهی و نقشه ی زمین در باغ خود بکارید.

توجه داشته باشید که به ازای هر 10 اصله نهال گردو؛ 1 اصله نهال گرده زا با توجه به نیاز درختان در باغ بکارید. ارقام گرده زای مناسب برای کلیه ارقام معرفی شده؛ نهال گردو فرانکت و نهال گردو فرنت است.

بهترین نهال فروشی گردو در مشهد؛ بجنورد و گرگان را چگونه بشناسیم؟

احداث باغ گردو یکی از سودآورترین راه‌های درآمدزایی در شهرهای مشهد، بجنورد و گرگان است

همانطور که پیش تر اشاره شد خرید نهال گردو در مشهد؛ بجنورد و گرگان سالم و باکیفیت تنها از بهترین نهال فروشی گردو مجوزدار امکان پذیر است. خرید نهال گردو از نهالستان معتبر علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت؛ و ضمانت سلامت نهال ها به شما گارانتی فروش ارائه میدهد تا شما باغداران را از خریدی مطمئن آسوده خاطر نماید. نهالستان معتبر پالیزگردو؛ یکی از بهترین نهالستان های شناخته شده در سرتاسر کشور به خصوص در شهرهای گرگان و بجنورد و مشهد میباشد. این مرکز به مدیریت جناب آقای سعید قاسمی بیش از نیم قرن است که فعالیت رسمی در حوزه فروش نهال گردو در مشهد؛ گرگان؛ بجنورد و همچنین در سرتاسر کشور میپردازد. پالیزگردو موفق به دریافت کلیه مجوزهای معتبر و رسمی از جمله گواهینامه رسمی و ضمانتنامه معتبر از جهادکشاورزی گشته است. از این رو به نهالستان جهادکشاورزی گردو نیز شهرت دارد. به این ترتیب شما میتوانید برای خرید نهال گردو از نهالستان جهادکشاورزی با ما تماس بگیرید.

از سایر خدمات رسمی و معتبر نهالستان پالیزگردو؛ ارائه ی گواهی سلامت و گارانتی کتبی برای کلیه نهال های گردو میباشد. که به شما این امکان را میدهد در صورت بروز هرگونه بیماری؛ خرابی و یا شکستگی در نهال ها، آنها را مرجوع نمایید.

 از دیگر خدمات ویژه در نهالستان پالیزگردو ارائه ی مشاوره ی 100 در 100 رایگان از پیش از خرید نهال گردو در بجنورد و مشهد و گرگان تا پس از خرید و نحوه ی احداث باغ گردو و آبیاری و کوددهی و... به طور کلی کلیه اقدامات مرتبط با احداث و پرورش باغ گردو میباشد.

احداث باغ گردو به صورت حضوری نیز از دیگر خدمات پالیز گردو میباشد. شما میتوانید پس از ارتباط با کارشناسان ما؛ درخواست احداث باغ خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در محل باغ شما حضور یافته و از 0 تا 100 کلیه اقدامات مرتبط با احداث باغ گردو را به انجام میرسانند.

ارائه مشاوره بیماری شناسی و آفت زدایی توسط متخصصین گیاه شناسی خبره از دیگر خدمات ویژه ی ما در نهالستان پالیزگردو میباشد.

به طور کلی اگر به دنبال راهی برای افزایش سودآوری و محصول دهی از باغ خود هستید پیشنهاد ما به شما خرید نهال پیوندی گردو از نهالستان پالیزگردو میباشد.

برای خرید نهال گردو در گرگان؛ مشهد و بجنورد و یا کسب اطلاع از قیمت نهال گردو مشهد؛ گرگان؛ بجنورد؛ با ما در نهالستان بزرگ پالیز همراه باشید.

وبسایت تخصصی خرید وفروش انواع ارقام تجاری نهال میوه: paliznahal.ir

وبسایت تخصصی خرید وفروش انواع ارقام تجاری نهال گردو: palizgerdo.ir

شماره تماس باما (جناب آقای مهندس سعید قاسمی) : 09021832393 - 09141832393 - 09331832393

آدرس: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبات ولایت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز