خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی پایه دوازدهم در مدرسه کمال چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۶۶

شکی نیست که همه سال‌های تحصیلی به اندازه خودشان اهمیت زیادی در سرنوشت تحصیلی افراد دارند و می‌توانند تا حد قابل‌توجهی باعث موفقیت افراد در سال تحصیلی پیش روی او باشند؛ اما همه می‌دانند که هیچ یک از سال‌های تحصیلی به اندازه سه سال پایانی مدرسه یعنی سال دهم، یازدهم و دوازدهم اهمیت و حساسیت ندارد. در این سال‌های آموزشی همه دانش‌آموزان باید به شکلی درس بخوانند که برای کنکور آماده شوند. به یاد داشتن همه مفاهیم این سه سال و نشان دادن قدرت درک و تسلط بر این پایه‌ها تنها در چهار ساعت، مهارت بسیار بالایی می‌خواهد.

همین اهمیت بالای این سال‌های تحصیلی موجب شده والدین برای دوره متوسطه دوم یا همان دبیرستان پسران خود با جدیت د جستجوی مدرسه باکیفیت، حرفه‌ای و باتجربه باشند تا از آینده بهتر فرزندشان مطمئن باشند. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین مدارس برای آموزش و پرورش فرزند پسرتان یعنی مدرسه کمال آشنا شوید.

مدرسه کمال؛ یکی از بهترین مدرسه پسرانه تهران

قبولی‌های کنکور، جشنواره خوارزمی، المپیاد و مسابقات علمی مختلف گواهی بر کیفیت آموزش و یادگیری پسران در مدرسه کمال است. این مدرسه آموزش و تدریس خود را از فصل تابستان شروع و سعی کرده با یک برنامه‌ریزی دقیق بهترین بازدهی را داشته باشد.

ساختمان مدرسه کمال جدیدالاحداث بوده و امکانات رفاهی مختلفی در آن فراهم شده است. سیستم امنیتی، اطفای حریق، شبکه داخلی LAN، سیستم پیام‌رسان هوشمند برای والدین و دانش‌آموزان، انتشارات مجهز و مستقل و… از مهم‌ترین تمهیداتی است که برای رفاه دانش‌آموزان و اطمینان خاطر والدین در این ساختمان جدید درنظر گرفته شده است.

همچنین امکاناتی مانند آزمایشگاه شیمی، فیزیک، زیست، کارگاه فناوری، کتابخانه با 5000 جلد کتاب درسی و غیردرسی متنوع، فضای اختصاصی مطالعاتی، تخته هوشمند، سایت فعال و پیشرفته کامپیوتری، مسجد دو طبقه برای نماز و برگزاری جشن‌های مذهبی، سالن غذاخوری، سالن چند منظوره همایش‌، اجتماعات و امتحانات، سالن سرپوشیده ورزشی، زائرسرای مستقل نزدیک حرم امام رضا برای دانش‌آموزان، اختصاص اردوگاه تفریحی، آموزشی و علمی در منطقه کن و… از امکانات رفاهی این مدرسه برای دانش‌آموزان است.

شرایط ورود به دبیرستان پسرانه کمال چگونه است؟

این موارد تنها بخشی از خدمات دبیرستان کمال برای دانش‌آموزان است که روی کیفیت تحصیل آن‌ها تاثیر به‌سزایی داشته است. تحصیل در چنین مدرسه‌ای با امکانات رفاهی و آموزشی مختلف و سطح کیفی بالا آرزوی خیلی از دانش‌آموزان و خواسته خیلی از ولدین است.

اما همین استقبال از مدرسه، باعث شده ظرفیت محدود مدرسه کمال در هر دوره ابتدایی، دره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم پاسخگویی استقبال همه دانش‌آموزان نباشد. در نتیجه این مدرسه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان شرایط ورودی مختلفی در نظر گرفته تا دانش‌آموزان را به صورت گزینشی در مدرسه ثبت‌نام کند.

اگر می‌خواهید پسرتان را در مدرسه پسرانه کمال ثبت‌نام کنید، می‌توانید از دی ماه منتظر فراخوان مدرسه برای ثبت‌نام در آزمون ورودی مدرسه باشید. دانش‌آموزان متقاضی پایه دهم مدرسه کمال هم مانند پایه هفتم علاوه‌بر کسب نمره قبولی در آزمون ورودی باید شرایط دیگری را رعایت کنند.

این دانش‌آموزان تنها درصورتی برای ثبت‌نام در آزمون مجاز می‌شوند که میانگین نیمسال اول پایه نهم آن‌ها حداقل 19 بوده و انضباطشان هم «عالی» باشد. آزمون ورودی مربوط به پایه دهم مدرسه کمال هم در خردادماه است.

 

چگونه در آزمون ورودی مدرسه کمال قبول شوید؟

با توجه به آن چه گفته شد، احتمالا حالا برایتان این سوال پیش آمده که چطور می‌توان در آزمون ورودی مدرسه کمال پذیرفته شد؟ اگر می‌خواهید در این مدرسه قبول شوید، باید قبل از هر چیز دانش ریاضیات خود را گسترش داده و به طور عمیق آن را یاد بگیرید. چرا که مهم‌ترین بخش آزمون ورودی مدرسه کمال ریاضیات است.

پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که برنامه جدی برای قبولی در این مدرسه را دارید، از یک دبیر تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری ریاضی دهم، ریاضی یازدهم و ریاضی دوازدهم کمک بگیرید تا بهترین نتیجه را در این آزمون داشته باشید. اما کدام دبیر برای این کار مناسب است؟

گروه آموزشی کاراتدریس و تدریس ریاضی دوازدهم

گروه آموزشی کاراتدریس یکی از بهترین تیم‌های تدریس خصوصی ریاضی در تهران است که به لطف سال‌ها کار و تجربه ریاضیات همه پایه‌های تحصیلی را به طور کامل و حرفه‌ای آموزش داده و تدریس می‌کند. شما می‌توانید با همکاری دبیران کاراتدریس و تدریس ریاضی دوازدهم یا تدریس خصوصی هر پایه تحصیلی موردنظر دیگر، در امتحان ورودی مدرسه کمال پذیرفته شوید.

دبیران کاراتدریس بر آخرین تغییرات کتاب‌های درسی مسلط هستند، شیوه و متد آموزشی مدارس برتر تهران را به خوبی می‌شناسند، نحوه آزمون ورودی و طرح سوال مدارس برتر را یاد گرفته‌اند، آموزش ریاضی برای امتحان تشریحی و تستی را به خوبی می‌دانند، بانک سوالات ارزشمندی از مدارس مختلف تهران دارند، توانایی کار و تدریس به همه دانش‌آموزان با هر ویژگی شخصی را دارند و از همه مهم‌تر برای تدریس خصوصی حضوری و غیرحضوری محدودیتی ندارند.

همه این ویژگی‌ها باعث شده کاراتدریس یکی از بهترین دبیر ریاضی تدریس خصوصی تهران شناخته شود. البته تدریس خصوصی ریاضی تنها خدمات این تیم حرفه‌ای نیست. آن‌ها خدمات حل تمرین ریاضی را هم به کارهای خود اضافه کرده‌اند. بنابراین پس از آموزش و یادگیری ریاضی می‌توانید در ساعاتی هم که با این تیم آموزش تدریس خصوصی ندارید، با آن‌ها تماس گرفته و سوالات ریاضی خود را با آن‌ها مطرح کنید. کاراتدریسی‌ها پس از بررسی و حل سوال، پاسخ تشریحی کامل آن را همراه نکات آموزشی، برای شما ارسال خواهند کرد.

تیم آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس به مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کند. ایشان پیش از همکاری بین دبیر و دانش‌آموز با دانش‌آموزان صحبت می‌کند تا ویژگی‌های شخصیتی، حساسیت‌ها، رده سنی، شرایط خانوادگی و درسی و... او را مشخص کنید. سپس به تناسب همه این موارد بهترین دبیر تدریس خصوصی ریاضی را به او معرفی می‌کند تا دانش‌آموز هم به راحتی با دبیر ارتباط گرفته و هم بتواند مفاهیم ریاضی را بهتر درک کند.

اگر شما هم از خدمات این تیم آموزشی استفاده کرده‌اید، تجربه خود را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

 

 

 

تدریس خصوصی پایه دوازدهم در مدرسه کمال چگونه است؟تدریس خصوصی پایه دوازدهم در مدرسه کمال چگونه است؟

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز