خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید تخته وایت برد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۶۳

خرید تخته وایت برد به لحاظ کاربردهای فراوانی که در محیط‌‎های متفاوتی چون مدارس، شرکت‎‌ها، کلاس‌‎های آموزشی و... دارد یکی از محصولات ضروری در این اماکن شناخته می‌شود. چرا که با وجود این وسیله افراد می‌توانند یادداشت‌‎های مورد نیاز خود و یا ایده‌‎های اتفاقی و بدون تمرکز را قبل از فراموشی با سرعت بالایی نوشته و در فرصت مناسبی به آن‎‌ها رسیدگی نمایند.

اما با وجود کاربردهای فراوان این وسیله، گاهی افراد با مشکلات مختلفی در رابطه با آن دچار می‌شوند که این مشکلات به عدم اطلاع از نحوه‎‌ی انتخاب و خرید تخته وایت برد مربوط خواهد شد. بنابراین هر متقاضی تخته وایت برد قبل از اقدام به خرید این وسیله بهتر است با انواع آن و نکاتی در خصوص انتخاب وایت برد آشنایی پیدا کند تا خریدی آسان‎‌تر و با کیفیت‌‎تر را تجربه نماید.

تخته وایت برد یکی از ابزارهای شناخته شده در محیط‌‎های آموزشی است که توانسته جایگزین مناسبی برای تخته‌‎های گچی محسوب شود. این ابزار با توجه به نقش مؤثری که در آسان سازی یادداشت و نمایش نوشته‌‎ها داشته توانسته جایگاه ویژه‎‌ای را در مراکز متفاوتی چون شرکت‌‎های اداری و تجاری و حتی افرادی که با پرونده‌‎های مختلف سرو کار دارند و یا افرادی که علاقمند هستند تا بخشی از کارهای روزانه‎‌ی خود را در جلوی چشمشان قرار دهند، پیدا کند. بنابراین می‌توان گفت که امروزه با شناخت ویژگی‎‌های تخته وایت برد محدودیتی بابت استفاده از آن وجود نداشته و هر کجا و در هر مکانی و حتی منازل خود می‌توانیم از این گونه تخته‎‌ها استفاده کنیم.

اهمیت خرید تخته‌‎های وایت برد

خرید تخته‌‎ وایت برد اگر چه حس نوستالژی تخته‌‎های گچی را برای‎‌مان به ارمغان نمی‌‎آورد، اما به دلیل مزیت‌‎های خوبی که نسبت به تخته‌‎های گچی دارد می‌تواند منجر به رضایت بسیاری از افراد خصوصاً معلمان و دانش آموزان شود. چرا که این تخته‌‎ها بر خلاف تخته‌‎های گچی هیچ گونه کثیفی و یا گرد و خاکی را بر جای نگذاشته و منجر به ایجاد حساسیت در ریه، خصوصاً برای مبتلایان به آسم نخواهد شد. علاوه بر همه‌‎ی این‎‌ها نوشتن بر روی تخته‎‌های وایت برد بسیار آسان و روان بوده و می‌توان مطالب را خوانا‌‎تر بر روی تخته به نمایش گذاشت.

انواع تخته وایت برد

تخته‎‌های وایت برد در طی این سال‎‌ها توانستند تنوع بالایی را کسب کرده و در جنس‎‌های متفاوتی در بازار به متقاضیان عرضه شوند. با توجه به این موضوع نیاز است تا هر شخصی قبل از بررسی قیمت تخته وایت برد با انواع این محصولات آشنایی پیدا کند تا پس از آن متناسب با انتظارات خود و بودجه‎‌ای که در نظر دارد بهترین محصول را انتخاب نماید.

راهنمای خرید تخته وایت برد

  • وایت بردهای ساده؛ تخته‌‎های وایت برد معمولی یا ساده یکی از انواع وایت بردهایی هستند که توسط تولیدکنندگان وایت برد تولید و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. این وایت‎‌بردها از یک رویه‌‎ی ساده‌‎ی فرمیکا تشکیل شده که بر روی تخته‎‌های چوبی پرس می‌شود. این رویه از مقاومت خوبی نسبت به خراشیدگی برخوردار بوده و سهولت در نوشتن و پاک کردن را برای مصرف کنندگان به وجود می‌‎آورد. قیمت تخته وایت برد ساده نسبت به دیگر انواع وایت برد مناسب‎‌تر بوده و به عنوان یک تخته وایت برد مقرون به صرفه می‌توان آن را محسوب کرد.
  • وایت بردهای مغناطیسی؛ بعد از خرید تخته وایت‎‌ برد مغناطیسی متوجه خواهید شد که این وایت‎‌بردها کاملاً مشابه وایت بردهای معمولی بوده و تنها قابلیت جذب آهن ربا به آن اضافه شده است. این قابلیت به نگهداشتن پاکن‎‌های آهن‌ربایی یا دیگر وسایل آهن‌ربایی که برای تدریس بهتر و یا علامت‌گذاری می‌توانند بسیار مفید واقع شوند، کمک خواهد کرد.
  • وایت برد شیشه‎‌ای؛ همان طور که از نام این تخته مشخص است در ساخت آن به جای چوب یا ذرات آهن از شیشه استفاده می‌شود که این عنصر به دلیل شفافیت زیاد خود نمای زیبایی به تخته داده و قابلت نوشتن و پاک‌کنندگی بالایی به تخته می‌‎بخشد به گونه‌‎ای که با خرید تخته وایت برد شیشه‌‎ای می‌توان با سرعت بسیار بالایی مطالب دلخواه خود را روی آن پیاده کرد و به راحتی تنها با کمترین حرکت مطالب را از روی آن پاک نمود.
  • وایت بردهای سرامیکی؛ یکی دیگر از محصولاتی که در هنگام خرید تخته وایت برد ممکن است با آن رو به رو شوید، نوع سرامیکی وایت برد می‎‌باشد. این محصولات از با دوامترین وایت‎‌بردهای موجود هستند که به دلیل کیفیت بالای خود از ضمانت مادام‌‎العمر بهره‌‎مند هستند.

نکات مهم در خرید تخته‌‎ها‌‎ی وایت برد

پس از آشنایی با انواع تخته‌‎های وایت برد نیاز است تا با نکات مهمی در خصوص خرید تخته وایت برد آشنا شویم تا در انتخاب این محصولات حرفه‎‌ای‌‎تر عمل کرده و در نتیجه خرید موفق‌‎تری را به انجام رسانیم.

راهنمای خرید تخته وایت برد

  • توجه به ابعاد تخته؛ یکی از موارد بسیار مهمی که در انتخاب وایت برد مطرح می‌شود توجه به ابعاد مد نظر خود می‎‌باشد. در حقیقت یک فرد می‎‌بایست توجه کند که قرار است چه مطالبی و چه موضوعاتی بر روی تخته نوشته شود و بر اساس آن به انتخاب ابعاد تخته بپردازد. مثلاً خرید تخته‌‎ وایت برد 30*40 یا 30*50 معمولاً مناسب تدریس دروس خاصی چون ریاضی به دانش آموزان نبوده و ممکن است، هنگام تدریس افراد احساس کلافگی کنند چون مدام مجبور به پاک کردن مطالب از روی تخته می‎‌باشند در حالی که ممکن است این مطالب را برای ادامه‎‌ی حل یک مسئله احتیاج داشته باشند.
  • در نظر گرفتن مکان مشخص برای تخته؛ قبل از خرید تخته وایت برد حتماً مکان مشخصی را برای قرارگیری آن انتخاب نمایید تا در هنگام نصب تخته دچار دردسر نشوید. اگر در هنگام بررسی تخته‌‎های وایت برد و در نظر گرفتن مطالبی که قرار است در تخته بنویسید متوجه شدید که به تخته‎‌هایی با ابعاد بزرگ احتیاج دارید ولی مکان مناسبی را برای نصب آن در اختیار ندارید، یا نصب آن ممکن است دیزاین محیط کار شما را به هم بزند و یا این که نیاز به جابه جایی تخته و حرکت آن به مکان‎‌های دیگر دارید می‌توانید به خرید تخته وایت برد پایه‌دار بپردازید. این پایه‌‎ها که در اشکال متفاوتی ساخته می‌شود، امکان جابه جایی راحت‌‎تر تخته را برای کاربر فراهم می‌‎آورد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت وایت برد و یا آشنایی بیشتر با دیگر انواع آن می‌توایند به سایت شرکت پارس وایت برد، تولیدکننده و عرضه کننده‌‎ی مستقیم این محصولات مراجعه نمایید. این شرکت از جمله قدیمی‌‎ترین  تولیدکنندگان وایت برد است که افتخار خدمت به جامعه‌‎ی فرهنگی را دارد. شرکت پارس وایت برد کلیه‌‎ی محصولات خود را با تضمین قیمت و امنیت در پرداخت اینترنتی و همچنین تحویل در کمترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. در صورت تمایل به برقراری ارتباط با سایت این شرکت و تهیه‎‌ی محصولات مورد نیاز خود می‌توانید به آدرس pars-whiteboard.com  مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز