خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال خسوف ، دانلود سریال نیسان آبی ،دانلود سریال جیران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۴۱۱

 

دانلود قسمت 1 سریال خسوف  کامل با کیفیت عالی ، دانلود قسمت اول سریال خسوف با ترافیک نیم بها ، برای دانلود سریال خسوف قسمت اول 1 و بدون حذفیات با ما همراه باشید و قسمت 1 خسوف با بازی امین تارخ را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

سریال نمایش خانگی خسوف (khosof Series) نام یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی اجتماعی نقل میشود. فیلم ‌نامه سریال نمایش خانگی خسوف به قلم مهدی شیرزاد مقدم به رشته تحریر درآمده است. از نقش پردازان آن می‌توان به ترکیبی از هنرپیشه های سینمایی، تلویزیونی و تئاتر از جمله امین تارخ، شهره سلطانی، شمسی فضل الهی و … نام برد که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌ اند. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال خسوف و مطالعه حواشی این سریال اجتماعی در ادامه همراه ایلنا باشید.

همچنین آهنگسازی تیتراژ سریال خسوف توسط محسن چاوشی انجام شده است

برای دانلود سریال خسوف قسمت اول 1 به لینک زیر مراجعه نمایید :

دانلود سریال خسوف 

بازیگران سریال خسوف

امین تارخ، ستاره اسکندری، پوریا رحیمی سام، علی عمرانی، سیامک احصایی، شمسی فضل الهی، کسری پرتوی، سجاد بابایی، حسین رستمی، مینو شریفی، نیک افرید سمواتی، نسیم یعقوبی

خلاصه داستان سریال خسوف

امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و …

نقد و بررسی سریال خسوف 

سریال خسوف را می توان جدیدترین ساخته مازیار میری دانست. او پیش از این برای ساخت آثار سینمایی شناخته می شد اما این بار قرار است نخستین سریال خود را در شبکه نمایش خانگی بسازد. در واقع بعد از شیوع کرونا ، بیشتر کارگردان های سینما به سمت شبکه نمایش خانگی مهاجرت نمودند. میری هم یکی ازاین کارگردان های مطرح بود. البته حدود دو سال است که او هیچ اثری تولید نکرده اما آخرین کار او یعنی” سارا و آیدا” توانست موفقیت نسبی را کسب نماید.

نگارش این اثر را مهدی شیرزاد مقدم و تهیه کنندگی را همایون اسعدیان بر عهده گرفته است. ترکیب این افراد  در کنار مازیار میری می تواند نوید یک اثر جذاب را بدهد. البته باید عنوان کرد که این اثر بازیگران مطرحی هم دارد و به همین جهت انتظار می رود تا سریال زیبایی باشد.

شما می توانید با جستجوی دانلود قسمت اول سریال خسوف از جارفیلم دانلود کنید

دانلود سریال خسوف ، دانلود سریال نیسان آبی ،دانلود سریال جیران

سریال ایرانی نیسان آبی جزو آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور محصول سال 1400 کشور ایران است ..منوچهر هادی سال ۹۹ سریال «دل» را در شبکه نمایش خانگی داشت و مدتی است که فصل دوم مجموعه عاشقانه با نام «گیسو» از این کارگردان به صورت انحصاری از نماوا در حال پخش است.

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت اول 1 به لینک زیر مراجعه نمایید :

دانلود سریال نیسان آبی

بازیگرانسریال نیسان آبی:

مهران غفوریان، علیرضا خمسه، یکتا ناصر، حسین یاری، سحر قریشی، جمشید هاشم پور، بهناز جعفری، بهزاد رحیم خانی، آرش ظلی پور، طاها عبداللهی، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، صفر کشکولی، یوسف صیادی، نیکی میربها، حسام نواب صفوی

داستان سریال نیسان آبی: می‌خواهید از داستان سریال نیسان آبی در فیلیمو سردربیاورید؟ پس باید بدانید که قصه نیسان آبی با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال نیسان آبی در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

سریال نیسان آبی را منوچهر هادی کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را هم احسان ظلی‌پور برعهده داشته است. فیلمنامه را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده‌اند.

به نقل از فیلیمو

منوچهر هادی که حالا از کارگردانان پرکار شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود،‌ در حال حاضر فهرستی از سریال‌های موفق همچون عاشقانه و گاهی ناموفق همچون گیسو را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد اما همچنان و بی‌وقفه سریال می‌سازد.

نیسان آبی تازه‌ترین ساخته او است که البته اولین تجربه کمدی‌سازی سریالی او در این فضای جدید محسوب می‌شود. هادی پیش‌تر و در تجربه‌های سینمایی خود مانند آینه بغل و یا رحمان ۱۴۰۰ به خوبی ثابت کرده که روی طنز موقعیت تخصص دارد و مخاطبان علاقه‌مند به آثار او هم معمولا در گیشه حامی‌اش بوده‌اند. همین ویژگی‌ها سبب شده است که انتظار از نیسان آبی هم بالا برود.

سریالی که می‌تواند آغازکننده دور تازه‌ای از فعالیت‌های منوچهر هادی در عرصه سریال‌های خانگی باشد و حتی بخشی از ناکامی‌های اخیر او در ساخت آثار ملودرام را هم جبران کند. مهم این است که نیسان آبی در ویترین این روزهای شبکه نمایش خانگی قطعاً اثری متفاوت محسوب می‌شود که تا حدود زیادی می‌تواند فقدان آثار خانوادگی و متناسب با گروه سنی همه اعضای خانواده در میان تولیدات شبکه نمایش خانگی را جبران کند. سریالی که دور از انتظار نیست بخش عمده‌ای از مخاطبان شبکه نمایش خانگی به‌صورت هفتگی در انتظار قسمت‌های تازه آن بمانند.

زمان پخش نیسان آبی از  نیسان آبی ۲۸ مهر می‌رسد

دانلود سریال خسوف ، دانلود سریال نیسان آبی ،دانلود سریال جیران

سریال ایرانی جیران به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد در شبکه نمایش خانگی ثبت شده است که بازیگرانی چون  و سایر هنرمندان نام آشنا در این اثر سریالی به ایفای نقش پرداخته اند و طبق معمول تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار خبرهای جدید سریال و برای اولین بار آن را حضور شما طرفداران سریال ایرانی در معرفی کنیم و برای خرید به صورت قانونی قرار دهیم.

برای دانلود سریال جیران قسمت اول 1 به لینک زیر مراجعه نمایید :

دانلود سریال جیران 

بازیگران سریال جیران:

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی

خلاصه داستان سریال چیران:

این اثر در سبکی جدید دارد و در خلاصه داستان آن چنین آمده که :کوتاه بشنود از سریال جیران زنهار که طراز و طریقت گم شده. و مجاز و حقیقت به هم آمیخته،سهم رعیت کابوس است. و سهم سلطان تخت طاووس کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد. از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است. و امیرکبیر در گور خفته است هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نمی باشد. بدهید همه‌جا جار بزنند که : ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد .

شما همچنین می توانین باجستجوی کلمات زیر به بهترین فیلم های ایرانی جدید دسترسی داشته باشید

دانلود فیلم دینامیت از جارفیلم

دانلود فیلم گشت ارشاد 3 از جارفیلم

دانلود فیلم خورشید از جارفیلم

دانلود فیلم تکخال از جارفیم

سایت فیلم و سریال جارفیلم  از عید 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است و بیشتر سعی دارد تا فیلم و سریال های به روز سینمای ایران و جهان را برای کاربران به اشتراک و دانلود بگذارد تا همه بتوانند به روز ترین آرشیو دسترسی داشته باشند که با کمک شما عزیزان برای پیشرفت سایت ماهم در تلاشیم بهترین فیلم و سریال ها رو برای دانلود شما قرار بدیم .

شما می توانید برای دسترسی به سایت جار فیلم از آدرس زیر استفاده کنید 

https://jarfilm.ir/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز