خبرگزاری کار ایران

چطور بلیط اتوبوس اهواز را بخرم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۳۰۶

امروزه خرید بلیط اتوبوس مانند قبل نیست. تنها با چند کلیک ساده و وارد کردن اطلاعات مورد نظر، به سرعت و راحتی، بلیط آنلاین اتوبوس را می‌توان خرید. از بسیاری شهرها به سمت اهواز، اتوبوس‌ها با مسافرانشان به دل جاده می‌زنند. اگر مقصدتان اهواز است یا می‌خواهید با روش خرید بلیط اتوبوس آنلاین آشنا شوید، با این مطلب همراه باشید.

تعیین مبدا و مقصد و تاریخ

در اولین قدم وقتی وارد قسمت خرید بلیط اتوبوس سایت اسنپ‌تریپ می‌شوید، این است که شهرهای مبدا و مقصد را انتخاب و روز و تاریخ مورد نظرتان را مشخص کنید. پس از آن، لیستی از اتوبوس‌ها به همراه اطلاعات کامل و قیمت برای شما نمایش داده می‌شود.

استفاده از فیلترهای سایت

فیلترهای مختلفی بر روی اسنپ تریپ قرار دارند که باعث می‌شوند انتخاب بلیط سریع‌تر و راحت‌تر شود. برای مثال، لیست بلیط اتوبوس تهران اهواز را می‌توان براساس کمترین و بیشترین قیمت، بیشترین تخفیف، و دیر و زود بودن حرکت مرتب کرد. همچنین امکان مشاهده بلیط‌ها طبق ساعت حرکت در بامداد، صبح، بعد از ظهر، و شب وجود دارد.

بررسی پایانه و شرکت اتوبوس‌رانی

برای اهواز، از پایانه‌های جنوب، غرب، و بیهقی تهران اتوبوس حرکت می‌کند. این را هم در نظر باشید در بسیاری از موارد، وقتی بلیط اتوبوس اهواز را می‌خرید، امکان دارد مقصد نهایی شما شهر دیگری باشد و در اهواز توقف داشته باشند. در برخی از بلیط‌ها، مقصد نهایی آبادان، ماهشهر، بهبهان، اندیشمک، دزفول، و امیدیه است و در برخی دیگر مقصد نهایی ترمینال اتوبوس اهواز.

شرکت‌های مختلف و متعددی هم بلیط اتوبوس اهواز تهران و بالعکس را می‌فروشند. مارال سیر ایرانیان، سیر و سفر، آسیا سفر، و رویال سفر برخی از آنها هستند. قیمت بلیط اتوبوس در شرکت‌های متفاوت، اختلاف چندانی ندارد. با این حال، می‌توانید لیست قیمت را مشاهده کنید و تصمیم بگیرید.

انتخاب صندلی و مطالعه قوانین

بعد از آن که بلیط مورد نظرتان پیدا شد، می‌توانید صندلی‌های فروخته شده و قابل فروش را مشاهده کنید. علاوه بر آن، قوانین کنسلی بلیط اتوبوس هم برای شما قرار داده شده تا بتوانید پیش از انجام مراحل خرید، آن را بخوانید.

خرید بلیط اتوبوس

مرحله آخر در خرید آنلاین بلیط اتوبوس، وارد کردن اطلاعات مسافر یا مسافران است. اگر کد تخفیف داشته باشید، در این قسمت باید وارد کنید. پس از چک کردن درستی مشخصات وارد شده و صندلی انتخاب شده، می‌توانید به مرحله تکمیل خرید و پرداخت بروید. به همین راحتی و در چند قدم ساده، خرید بلیط اتوبوس از سایت اسنپ‌تریپ کامل می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز