خبرگزاری کار ایران

پرفکت استپس با قیمت مناسب

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۲۳

پرفکت استپس از جمله برندهای معتبر ایرانی است که توسط یک مجموعۀ مجرب راه اندازی شده است. پا از جمله اعضای مهم بدن محسوب می شود و از نظر پزشکی به عنوان قلب دوم شناخته می شود. از این رو انتخاب نوع کفش برای پا از اهمیت بالایی برخوردار است.

خوشبختانه چند دهۀ اخیر صنعت تولید کفش دچار تغییر و تحول قرار گرفته است. در نتیجۀ این موضوع مهم، بر تعداد مجموعه های تولیدی کفش ایرانی افزوده اند و مجموعۀ تولیدی کفش آرمیس نیز فعالیت خود را از سال 1387 به صورت حرفه ای آغاز نموده است. این مجموعه با تأمین ماشین آلات پیشرفته و همچنین استفاده از مواد مرغوب توانسته است موفق به تولید انواع کفش پرفکت استپس در مدل های مختلف شود. در ادامۀ مقاله قصد داریم به معرفی محصولات پرفکت استپس بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی برند کفش پرفکت استپس

 در پاراگراف مذکور اشاره نمودیم که مجموعۀ تولیدی آرمیس در حوزۀ تولید و عرضۀ کفش زنانه و مردانه فعالیت می کند. این مجموعه جهت برندسازی، محصولات کفش خود را با عنوان تجاری کفش پرفکت استپس به بازار عرضه می کند. البته لازم به ذکر است که عنوان تجاری پرفکت استپس در کشور ایتالیا نیز ثبت گردیده است و از جمله برندهای معتبر کفش ایرانی به شمار می رود.

محصولات کفش پرفکت استپس

با توجه به اهمیتی که کفش در حفظ سلامت پا دارد، مجموعۀ پرفکت استپس اقدام به طراحی و تولید انواع کفش پرفکت استپس در دسته بندی های مختلف نموده است که می توان به کفش طبی روزانه، کفش ورزشی و کفش رسمی و اداری اشاره نمود. به طور کلی راه اندازی این مجموعۀ تولیدی کفش، امکان خرید کفش زنانه و مردانه استاندرد با قیمت ارزان برای افراد در سرتا سر کشور فراهم می باشد.

امروزه از فروش کفش پرفکت استپس استقبال فراوانی می شود چون از جمله برندهای معتبر و با کیفیت محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. به طور کلی کفش طبی پرفکت استپس به دلیل رعایت اصولی ارگونومی پا، به میزان قابل قبولی سطح سلامتی پا را تضمین می کند. علاوه بر آنکه در طراحی کفش های طبی و روزانه از مدل های روز الهام گرفته اند و جوان پسندانه هستند.

ویژگی های کفش طبی پرفکت استپس

همراه ما باشید تا بیشتر با مشخصه های کفش طبی پرفکت استپس آشنا شوید. این نوع کفش ها باز مواد اولیۀ پلیمری مرغوب تولید می شوند تا انعطاف پذیری و مقاومت بالایی در برابر پیمودن مسافت های زیاد داشته باشند. کفی زیرین کفش های پرفکت استپس از جنس پلی یورتان PU به روش تزریق مستقیم می باشد، که باعث افزایش مقاومت و طول عمر این محصولات می شود.

تحقیقات پزشکی در دهۀ اخیر نشان داده که اکثر اختلالات مرتبط با ناحیۀ کمر، پا و مفاصل ارتباط مستقیم با انتخاب نوع کفش دارد. از این رو پزشکان متخصص به افراد توصیه می کنند که هنگام خرید کفش، تنها به شکل ظاهری کفش توجه نداشته باشید بلکه ویژگی های ساختاری کفش را در نظر داشته باشید. به عبارتی رعایت ارگونومی استاندارد پا در طراحی و ساخت کفش طبی و روزانه و همچنین کفش های ورزشی و اداری از اهمیت بالایی برخوردار است چون مانع از ایجاد فشار بر روی ناحیۀ ستون فقرات و پا درد می شود. شاهد این رعایت این نکات مهم در محصولات کفش پرفکت استپس در مدل های مختلف می باشیم.

مشخصه کفش ورزشی پرفکت استپس

نکتۀ مهم که در رابطه با کفش های ورزشی پرفکت استپس وجود دارد، طراحی خاص و فوق العادۀ این نوع کفش های اسپرت می باشد که متفاوت از کفش های طبی و اداری تولید می شود. در تولید کفی کفش های ورزشی پرفکت استپس سطح قوس کف پا رعایت می شود و دارای وزن سبک با خاصیت الاستیکی و انعطاف پذیری بالا در ناحیۀ پاشنه می باشد.

رویه کفش ورزشی پرفکت استپس نیز از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است، علاوه بر آنکه تهویه پذیری لازم، متناسب با شرایط آب و هوایی گرم و سرد داشته باشد. بدین وسیله از تعریق پا جلوگیری کند و به همین دلیل از تور جهت برخی از قسمت های رویۀ کفش ورزشی استاندارد استفاده می شود. عمدتاً مدل طراحی کفش اسپرت پرفکت استپس به صورت بندی است تا از چرخش ناگهانی پا ممانعت نموده و مستحکم نگه دارد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه کفش های ورزشی و اسپرت مردانه و زنانه پرفکت استپس می توان به قابلیت ضربه پذیری بالای آن اشاره نمود که مانع از وارد نمودن ضربات زمین به پاشنه پا می شود. البته نوع کفی داخلی که برای کفش اسپرت ورزشی در نظر گرفته می شود دارای ویژگی هایی است که می توان به داشتن قوس استاندارد، سبک بودن، انعطاف پذیری بالا و خاصیت آنتی باکتریال اشاره نمود چون مانع از رشد ویروس، باکتری و بوی بد پا می شود.

مشخصۀ کفش رسمی و پرسنلی پرفکت استپس

از دیگر محصولات پرفکت استپس، می توان به کفش های رسمی و پرسنلی اشاره نمود که متناسب با جنسیت مرد و زن در مدل های مختلف طراحی، تولید و روانۀ بازار می شوند. نکتۀ طلایی که در حوزۀ طراحی کفش پرسنلی پرفکت استپس وجود دارد، رعایت ارگونومی پا که مرتبط با قوس زیرین و رویۀ پا می شود. از این رو افرادی که تجربۀ خرید کفش پیاده روی و یا کفش اداری پرفکت استپس را داشته اند، به راحتی و انعطاف پذیری آن پرداخته اند.

تولیدی کفش آرمیس با افتخار فعالیت خود را در حوزۀ تولید انواع کفش پرفکت استپس آغاز نموده است، تا بدین وسیله بتوانند موفق به عرضۀ کفش هایی با قیمت ارزان و در عین حال کیفیت بالا شوند. افرادی که علاقه مند به خرید کفش ارزان با ظاهری شیک و استاندارد هستند، می توانند از محصولات پرفکت استپس انتخاب نموده و جهت انجام فعالیت های روزمره چون پیاده روی، ورزش کردن و غیره استفاده نمایند.

قیمت کفش های پرفکت استپس

با توجه به کیفیت بالای کفش های پرفکت استپس، امکان خرید کفش ارزان در مدل های مختلف برای زنان و مردان ایران زمین وجود دارد. به طور کلی خرید کفش برای حفاظت از پا ضرورت دارد و نقش بسزایی در سلامت شخص خواهد داشت. بدین ترتیب توصیه می کنیم متناسب با موقعیت های مختلف، باید کفشی مناسب تهیه گردد. البته مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی بالا داشته باشد.

در حالت کلی قیمت کفش پرفکت استپس بر اساس مدل و جنس آن تعیین می شود ولی نسبت به قیمت کفش های برند خارجی بسیار ارزان است و چند سال اخیر طرفداران زیادی در سرتاسر کشور پیدا کرده است. اگر علاقه مند به خرید کفش زنانه پرفکت استپس و یا کفش مردانه پرفکت استپس هستید، می توانید با مراجعه به سایت آرمیس، به صورت اینترنتی و آنلاین کفش استاندارد پیاده روی، ورزشی و اداری مورد پسند خود را با قیمت ارزان و به صورت تضمینی تهیه نمائید.

پرفکت استپس با قیمت مناسب

خرید آنلاین پرفکت استپس، به شما کمک می کند که کفش خود را درب منزل تحویل بگیرید و در صورت عدم رضایت در مدت زمان معین، کفش خریداری شده را تحویل فروشنده دهید. در واقع ارسال فوری با پشت پیشتاز محصولات پرفکت استپس به سراسر کشور با قیمت ارزان از مهمترین خدمات این مجموعۀ تولیدی به شمار می رود. جهت مشورت برای انتخاب و خرید کفش استاندارد متناسب با موقعیت های مختلف می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ تولیدی آرمیس تماس حاصل فرمائید. پس از بررسی تمام جوانب، با اطمینان خاطر می توانید محصول مورد پسند خود را با بهترین قیمت تهیه نمائید.

https://armis.ir/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز