خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال میدان سرخ قسمت پنجم 5 ( قسمت 5 پنجم میدان سرخ ) کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۱۶

سریال میدان سرخ قسمت پنجم 5 کامل با لینک مستقیم ، ترافیک نیم بها و کیفیت عالی یک مجموعه نمایشی ایرانی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکه نمایش خانگی مدرن فیلم پخش می‌شود.

برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت پنجم 5 به لینک زیر مراجعه نمایید :

دانلود قسمت پنجم 5 سریال میدان سرخ

قسمت 5 پنجم سریال میدان سرخ روز جمعه 23 مهر 1400 ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و رسانه مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

روایت و موضوع سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ قسمت پنجم 5 روایت گروچف پس از دزدیدن سیمین، همسر تورج مبینی، به دلیل فشارهای خارجی دست به اقدامات جدیدی می زند که پرده از راز بزرگی برمی دارد و خانواده مکین را تا مرز فروپاشی می کشاند. اما این همه ی داستان نیست؛ چرا که پاپ نیز مجبور به گرفتن تصمیمی سخت می شود.

با گروگان گرفتن شادی، دختر شیدا، گروچف برای رسیدن به اطلاعات و شمش های گمشده، دست به اقدامات جدیدی می زند که عواقب دهشتناکی برای پاپ و مبینی دارد اما پرده از راز بزرگی برمی دارد.

بعد از مفقود شدن کیف حاوی شمش و اطلاعات محرمانه ی گروهی تبهکار به سردستگی گروچف، زندگی تمام کسانی که به نحوی در این جریان خواسته یا ناخواسته درگیر شده اند دچار تغییر می شود اما در این میان این شیداست که تاوان بزرگی می دهد.

شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد، اما به واسطه پنهان کاری و دروغ های شوهرش با اتفاقی هولناک روبرو می شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد.

میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا (مهتاب کرامتی) که ناخواسته وارد بازی وحشتناکی می‌شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ (حمید فرخ‌نژاد)، تورج مبینی (علی مصفا) وعبد مکین (سعید داخ) مدتی همراه می‌شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

بازیگران سریال میدان سرخ

حمید فرخ نژاد در نقش پاپ ، مهتاب کرامتی در نقش شیدا ، بهرام افشاری در نقش پیام مکین ، امیرحسین آرمان در نقش ساعد ، آرمین رحیمیان در نقش ابی ، بهدخت ولیان در نقش افرا ، کاظم سیاحی در نقش گارو ، مسعود کرامتی در نقش کاویان ، امید روحانی در نقش دکتر فیض ، علی مصفا در نقش تورج مبینی ، مهدی حسینی نیا در نقش منصور ، سعید داخ در نقش عبد مکین ، رضا یزدانی در نقش گروچف ، سوگل قلاتیان، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، تینو صالحی، مهدی رکنی، مهرداد نوری، ستاره اسکندری، لیندا کیانی

دیالوگ های معروف سریال میدان سرخ

حمید فرخ نژاد در نقش پاپ : تو گاو بازی اونی برنده است که بیشترین جا خالی رو میده.

آرمین رحیمیان در نقش ابی : فقط بگو بینتون چیزی بوده یا نه؟

بهدخت ولیان در نقش افرا : من به اندازه کافى مرده داشتم تو زندگیم تو یکى زنده بمون برام.

امیرحسین آرمان در نقش ساعد : من دنیا و آخرتم رو با خود شیطون بستم. 

 میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد.

در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند.

شما عزیزان می توانبد قسمت پنجم 5 سریال میدان سرخ را در رسانه مدرن فیلم دانلود و تماشا کنید.

مدرن فیلم بستری برای دانلود قانونی سریال های شبکه نمایش خانگی فراهم نموده تا به راحتی بتوانید فیلم و سریال های مورد علاقه خود را دانلود نمایید.

سریال های جدید منتشر شده در رسانه مدرن فیلم

دانلود قسمت هفتم 7 سریال قبله عالم

دانلود قسمت هشتم 8 سریال خاتون

دانلود قسمت ششم 6 سریال نارگیل

دانلود سریال میدان سرخ قسمت پنجم 5 ( قسمت 5 پنجم میدان سرخ ) کامل

دانلود قسمت اول 1 فینال فینالیست ها شب های مافیا 3 فصل پنجم 5

دانلود برنامه پیشگو سروش صحت  

دانلود مسابقه هفت خان قسمت 28

دانلود شب آهنگی نیما شعبان نژاد قسمت 25

دانلود قسمت اول 1 سریال حرفه ای 

دانلود سریال حرفه ای قسمت اول روایت یک ملودرام اجتماعی است و به مسائل اجتماعی می پردازد که در این سریال خواننده محبوب کشور سیروان خسروی در کنار سارا بهرامی نیز بازی کرده است.

دانلود سریال میدان سرخ قسمت پنجم 5 ( قسمت 5 پنجم میدان سرخ ) کامل

دانلود قسمت اول 1 سریال خسوف

دانلود قسمت اول 1 سریال خسوف روایت امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و ...

سریال خسوف روز جمعه 23 مهرماه 1400 ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی نماوا و مدرن فیلم منتشر خواهد شد.

دانلود قسمت اول 1 سریال جزیره 

دانلود سریال جزیره قسمت اول روایت صحرا ، روزنامه نگار شجاعی که در عشق شکست خورده و تحقیر می شود.

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی است که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند.

آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن ، امیر مقاره ( خواننده ماکان بند ) ، هنگامه قاضیانی ، میترا حجار ، حسام منظور ، غزل شاکری ، کاظم سیاحی ، مینا وحید و ... در این سریال بازی می کنند.

برای دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده می توانید از رسانه مدرن فیلم اقدام به دانلود نمایید.

سریال میدان سرخ قسمت چهارم 4 سخه کامل را می توانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از مدرن فیلم دانلود کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز