خبرگزاری کار ایران

خرید اقساطی لوازم خانگی| مبل اقساطی| تلویزیون اقساطی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۵۵۵

با پیشرفت چشمگیری که در تولید لوازم خانگی با استفاده از تکنولوژی و فناوری های نوین اتفاق افتاده است، آشپزخانه ها به کلی تغییر کرده و کلا نحوه تهیه غذا ، ذخیره مواد غذایی و تعامل با فضای آشپزی نسبت به سال ها قبل متفاوت شده است. ورود تکنولوژی در صنعت ساخت مبلمان و لوازم الکترونیکی نظیر تلویزیون و کالاهای دیجیتال نیز به کلی زندگی ها را متحول ساخته است.

قطعا می دانید که هر چه انتظارات شما از آنچه می خرید بیشتر باشد، بخش بزرگ تری از بودجه تان را باید برای آن بپردازید؛ و یا قبل از خرید آن باید برنامه ریزی های مالی لازم را انجام دهید. در غیر این صورت خرید اقساطی لوازم خانگی ، مبل اقساطی ، تلویزیون اقساطی و ... بهترین گزینه برای شما می باشد.

خرید اقساطی لوازم خانگی| مبل اقساطی| تلویزیون اقساطی

خرید اقساطی شامل چه چیزهایی می شود؟

اگر شما بخواهید از موسسات یا بانک های دولتی جهت خرید کالا یا خدمات، وام تهیه کنید؛ مطمئنا با محدودیت های زیادی روبرو هستید.

به طور مثال شما نمی توانید برای همه کالاها یا خدمات وام درخواست کنید. برای آن دسته از محصولات مورد قبول هم نیاز به ضامن معتبر، چک و ... دارید. هنگام خرید لوازم خانگی، اداری و ... هم با توجه به سیاست آن مجموعه می توانید کالای خود را تهیه کنید.

اما اگر از مراکز فعال در صنعت لندتک درخواست تسهیلات کنید؛ بدون هیچ محدودیتی می توانید کالا یا خدمت مورد نظر خود را تهیه کنید.

به طور مثال کلیه هزینه های دندانپزشکی شامل خدمات درمانی مانند پرکردن دندان و عصب کشی یا خدمات زیبایی مانند طراحی لبخند، ارتودنسی و ...، هزینه های مرتبط با درمان چاقی موضعی با دستگاه یا عمل های جراحی، خرید انواع لوازم برقی مانند موتور سیکلت، تلویزیون، اتو و ... همچنین کلیه های مرتبط با مهاجرت مانند آزمون های بین المللی شامل تافل، آیلتس و ... را می توانید پرداخت کنید. در کل می توان گفت خریدی بدون محدودیت را برای شما فراهم می کند.

مزیت بهتری که دارد این است که شما یکبار تقاضا می کنید و می توانید با آن هزینه چند کالا یا خدمت را پرداخت کنید و نیاز به ثبت نام مجدد یا ارائه مدرک نیست.

خرید اقساطی لوازم خانگی

آشپزخانه مرکز اصلی هر خانه ای است ، بنابراین لازم است برای انتخاب وسایل آشپزخانه مناسب به اندازه ی کافی وقت بگذارید و سرمایه گذاری کنید. در این صورت به راحتی می توانید در وقت و انرژی، با استفاده از یخچال های هوشمند، اجاق گازهای مدرن ، مایکروویو و ماشین های ظرفشویی و ... صرفه جویی کنید.

چنانچه شما دوست عزیز از آن دسته افرادی هستید که همیشه در حساب بانکی تان مبلغی پس انداز برای مواقع غیرقابل پیش بینی دارید، ترجیح می دهید کل هزینه را یکجا پرداخت نکنید و با خرید اقساطی لوازم خانگی هزینه های خود را زیرکانه مدیریت کنید؛ پس با ما همراه شوید.

خرید مبل اقساطی

از آنجا که قرار است خانه ی شما محل آرامش و به دور از هر گونه استرس های دنیای بیرون باشد، لازم است که چیدمان محل زندگی خود را دقیقاً طوری انجام دهید تا بتوانید محیطی سالم تر ، هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی برای خود و خانواده تان فراهم کنید.

خرید اقساطی لوازم خانگی| مبل اقساطی| تلویزیون اقساطی

به طور مثال با انتخاب مبلمان مناسب ، می توانید دنیای بیرون را درب منزل رها کرده و با آسودگی خاطر در خانه استراحت  کنید.

پس برای این که بتوانید بهترین مدل و طرح مبلمان را در منزل خود داشته باشید، به علاوه، ناچار به پرداخت کل هزینه به صورت نقدی نشوید، در این صورت می توانید مبل اقساطی بخرید.

چگونه تلویزیون اقساطی بخریم؟

قطعا می دانید که چگونه تلویزیون های هوشمند می توانند برای تجربه یک سرگرمی به یاد ماندنی ایده آل باشند. علاوه بر این شما می توانید با اتصال تلویزیون خود به اینترنت، به عنوان یک مرورگر وب نیز از آن استفاده کنید. بنابراین اگر در حال جستجو در اینترنت با یک دوست یا اعضای خانواده خود هستید و تمایلی به جمع شدن در اطراف کامپیوتر ندارید ، می توانید این کار را از طریق یک تلویزیون هوشمند انجام دهید. به علاوه از طریق آن می توانید رسانه های اجتماعی خود را به روز کنید و کارهای دیگری را که به طور سنتی تنها از طریق کامپیوتر انجام می دادید با استفاده از تلویزیون تان انجام دهید.

 

اگر مایل به خرید تلویزیون اقساطی دارید، اما هنوز جای مناسبی را برای خرید انتخاب نکرده اید، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

خرید قسطی با قسطا

شما می توانید با انتخاب قسطا، خرید اقساطی لوازم خانگی، مبل اقساطی ، تلویزیون اقساطی و هر آنچه لازم دارید را از طریق یک کارت اعتباری که توسط این شرکت صادر می شود انجام دهید.

کارت اعتباری قسطا، قسطا کارت نام دارد و برای دریافت آن لازم است که در سایت قسطا ثبت نام کنید و پس از ایجاد حساب کاربری، برای دریافت این کارت اعتباری درخواست دهید.

در واقع قسطا که یکی از فعالان صنعت لندتک می باشد، خدمات خود را به صورت امتیاز الکترونیکی و بدون ضامن ، در قالب این کارت اعتباری به مشتریان خود ارائه می دهد.

مزایای خرید با قسطاکارت

شما می توانید با قسطا کارت از هر فروشگاه در سراسر کشور که تمایل دارید خرید کنید و استفاده از این کارت محدود به فروشگاه خاصی نیست.

همچنین با فعال کردن رمز دوم کارت، می توانید از کلیه وبسایت های فروشگاهی معتبر داخلی و خارجی مثل دیجی کالا، آمازون و ... نیز خرید کنید.

لازم به ذکر است که کلیه ی مراحل دریافت قسطا کارت به صورت غیرحضوری قابل انجام است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه نمائید.

کلام پایانی

خرید قسطی به شما کمک می کند تا دامنه خرید خود را افزایش دهید. سعی کردیم در این مقاله شما را با خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید مبل اقساطی و تلویزیون اقساطی آشنا کنیم.

شما با دریافت قسطا کارت می توانید کلیه هزینه های خود را مانند دندانپزشکی، عمل های زیبایی و ... را به صورت نقدی پرداخت کرده و طی چند ماه به صورت اقساطی به حساب قسطا واریز کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشورت، می توانید با مشاوران مجموعه صحبت کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز