خبرگزاری کار ایران

سالاد الویه بهترین انتخاب به عنوان اردور سرد برای پذیرایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۴۱۷

اردور (ordovr) یک اصطلاح فرانسوی برای پیش‌غذاست که مدت زیادی است وارد فرهنگ غذایی ما شده است. پیش‌غذا در پذیرایی‌های خودمانی یا رسمی بخش آغازین و مهم غذا خوردن است. میز اردور، مجموعه‌ای از پیش‌غذاهایی است که سبک و کم‌حجم هستند و سالاد الویه مجلسی از گذشته گزینه مناسب و پر طرفداری برای میز اردور بوده است. مزیت سالاد الویه این است که می‌توانید آن را به صورت فینگر فودی در قالب مینی ساندویچ الویه و یا به صورت سالاد و اردور روی میز مزه سرو کنید. البته طرز تهیه سالاد الویه و مواد اولیه مصرفی آن شرط مهمی در کیفیت و طعم و مزه آن دارد. شما می‌توانید سالاد الویه کیلویی و مینی ساندویچ الویه را از فروشگاه اینترنتی مزبار به صورت روزانه و با کیفیت بالا سفارش دهید.

سالاد الویه با اصالتی روسی

سالاد الویه اصالت روسی دارد اما طرز تهیه آن در ایران تغییر کرده و مناسب ذائقه ایرانی‌ها و محبوب آنها شده است. خرید سالاد الویه هم برای پیش‌غذا و هم برای غذای اصلی انجام می‌شود. سالاد الویه علاوه بر حالت فینگر فودی و بسته‌بندی‌شده، به شکل ساندویچ الویه و الویه کیلویی نیز به فروش می‌رسد. استقبال از انواع عرضه این سالاد، علاقه مصرف کننده را نشان می‌دهد.

سالاد الویه مرغ یکی از پر طرفدارترین سالادها برای تولد است. همچنین سالاد الویه مجلسی برای پذیرایی در دورهمی‌ها و مهمانی‌های رسمی طرفداران زیادی دارد. نکته دیگر، محبوبیت این غذا در میان کودکان و بزرگسالان است که دلیلش خوشمزگی سالاد الویه و مصرف آسان و راحت آن است.

سالاد الویه بهترین انتخاب به عنوان اردور سرد برای پذیرایی

طرز تهیه سالاد الویه مرغ

مواد لازم برای فینگر فود سالاد الویه شامل سه ماده مغذی و مقوی مرغ، تخم‌مرغ و سیب‌زمینی است که در مدل سالاد الویه مزبار، طعم و مزه آن با نخود فرنگی، هویج، خیارشور، سس مایونز و ادویه کامل می‌شود.

طرز تهیه سالاد الویه مجلسی، ساندویچی، فینگر فودی یا هر مدل دیگر یکی است و تفاوت در نوع تزئین، مواد طعم‌دهنده‌ و سرو کردن آن است.

دستور تهیه سالاد الویه مرغ به صورت کلی چنین است:

سیب‌زمینی و تخم‌مرغ‌ را به تعداد لازم تهیه و بپزید. این دو می‌توانند در یک ظرف مثل قابلمه پخته شوند، البته تخم‌مرغ‌ را باید مدتی پس از سیب‌زمینی در قابلمه قرار داد. پس از پخته شدن این دو، آنها را ریز خرد کرده یا رنده و با هم مخلوط کنید، البته پس از پوست کندن! این مخلوط را برای سه تا چهار ساعت در یخچال بگذارید تا خنک شود.

سینه مرغ را باید جدا پخت و سپس با دست ریش‌ریش کرد یا ریز خرد کرد. پس از استراحت مخلوط سیب‌زمینی و تخم‌مرغ‌، مرغ را همراه با نخود سبز پخته، هویج خرد شده و خیار شور خرد شده و به اندازه دلخواه، به آن اضافه و خوب هم بزنید. سپس سس مایونز، نمک، فلفل سیاه و کمی آبلیمو اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید. سپس طعم آن را بچشید و برای رسیدن به طعم و مزه دلخواه، مواد طعم‌دهنده‌ را به آرامی و به مقدار کم‌ اضافه کنید.

اگر زمان کافی برای آماده سازی این سالاد عالی را ندارید، مزبار کار را برای شما راحت کرده است. تنها با چند کلیک سالاد الویه و ساندویچ الویه را اینترنتی از مزبار سفارش دهید و چند ساعت بعد درب منزل تحویل بگیرید.

سالاد الویه بهترین انتخاب به عنوان اردور سرد برای پذیرایی

سالاد الویه و میز اردور سرد

انتخاب محصولات سرد برای میز اردور گزینه مناسبی است چون دغدغه گرم ماندن محصولات را ندارید و تا پایان مهمانی هم محصولات کیفیت مناسب خود را حفظ خواهند کرد. انواع سالاد های میکس مثل سالاد الویه، سالاد ماکارونی و سالاد سیب زمینی انتخاب هوشمندانه ای برای میز اردور هستند. اگر به مزه های ایرانی علاقه مندید از میرزا قاسمی و انواع بورانی غافل نشوید و اگر به مزه های مدیترانه ای و لبنانی علاقه دارید حمص و تبوله انتخاب های اول در لیست پذیراییتان باشند. مزبار تنوع بالایی از سالاد ها و مزه های مختلف را برای پذیرایی میز اردور شما دارد که مهمانی و دورهمی شما را خوشمزه و  خاطره انگیز خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز