خبرگزاری کار ایران

بررسی انواع سقف متحرک

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۴۰۸

 

انواع سقف متحرک

امروزه به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و ورود اشعه های مضر، افراد در محیط های مختلف روی به استفاده از سقف متحرک آورده ‌اند. انواع سقف متحرک به منظور اجرا در مکان های مختلف و با ویژگی های خاص اجرا می شوند. هر کدام از این سقف ها عایق بسیار مقاوم و ایده آلی در برابر تابش نور خورشید هستند. علاوه بر این استفاده از انواع سقف متحرک می تواند زیبایی خاصی به محیط ببخشد.

ویژگی هایی که استفاده و اجرای سقف متحرک دارد موجب شده که امروزه در مکان های مختلف و جهت جلوگیری از صدمات پوستی به شکل گسترده روی به استفاده از این نوع سقف آورده شود. کیفیت بسیار بالای این نوع سقف ها و همچنین امنیت مناسبی که در برابر حوادث طبیعی و ضربات شدید در مکان های مختلف خواهند داشت، موجب شده که امروزه در مشاغل فراوان و اماکن مختلف روی به اجرای سقف متحرک آورده شود. از جمله مکان هایی که روش استفاده از انواع سقف متحرک آورده ‌اند می ‌توان به رستوران ها، استخرها و حیاط ویلاها اشاره کرد. مجموعه ما در سازه چادری ساینا با بهره‌ مندی از متخصصین و مهندسین این حوزه انواع سقف متحرک را در مکان های مختلف برای شما اجرا می کند. با ما همراه باشید تا شما را با انواع سقف متحرک در مکان های مختلف آشنا کنیم.

آشنایی با انواع سقف متحرک

نحوه طراحی انواع سقف متحرک به گونه ای است که شما می توانید متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی آن ها را اجرا کنید. تفاوتی ندارد که شما در چه فصلی و در چه شرایط آب و هوایی قرار دارید. قدرت سازگاری بسیار بالایی که انواع سقف متحرک دارند موجب شده که مقاومت ایده آلی در برابر دمای هوا از خود نشان دهند. این شرایط به هیچ عنوان نمی تواند موجب فرسایش و نابودی سقف های متحرک شوند.

علاوه بر مقاومت بالایی که سقف های متحرک دارند با توجه به زیبایی منحصر به فردی که دارد می توانید از این نوع طراحی مدرن و به روز جهت ایجاد فضایی آرامش ‌بخش و دلچسب در محیط های مختلف استفاده نمایید. نحوه طراحی سقف متحرک به گونه ‌ای است که با توجه به متریال ایده‌ آل جهت اجرای آن در برابر گرما و سرما و همچنین ورود سر و صدا، عایقی بسیار مقاوم پیش روی شما قرار خواهد داشت.

علاوه بر این همانگونه که می دانید نور خورشید دارای اشعه های مضر برای بدن خواهد بود. استفاده از انواع سقف متحرک به خوبی می ‌تواند موجب جلوگیری از انواع اشعه های UV خورشید و همچنین ریزگرد و خاک به مکان مورد نظر شود.

اجرای سایبان استخر

تابش مستقیم نور خورشید به بدن انسان، هنگامی که در حال شنا کردن است، موجب آفتاب سوختگی می شود. به همین منظور امروزه با اجرای سایبان استخر به خوبی می توانید موجب جلوگیری از این مشکل شوید. سایبان استخر در انواع مختلفی مانند سایبان استخر متحرک و سایبان استخر ثابت اجرا می شود. استفاده از سایبان متحرک به شما این امکان را می دهد که بتوانید به هنگام نیاز پوشش محیط را باز کرده و چنانچه نیاز به آن نداشته باشید بتوانید آن را جمع آوری نمایید. پوشش های متحرک در دو شکل برقی و دستی برای شما اجرا می شوند.

بررسی انواع سقف متحرک

نوع دیگری از انواع سایبان های استخر، سایبان ثابت نام دارد. این نوع سایبان که با استفاده از پایه های آلومینیومی یا دیگر فلزات اجرا می شود دارای استحکام بسیار بالایی هستند. برای اجرای انواع سقف متحرک در استخرهای خود می توانید از خدمات ما در مجموعه سازه چادری ساینا بهره مند شوید.

اجرای سقف و سایبان جمع شونده

برای ایجاد مکانی مدرن و لوکس در محیط های مختلف می توانید از سازه های متحرک به عنوان سقف جمع شونده استفاده نمایید. این نوع سازه به شما این امکان را می دهد که در برابر شرایط مختلف مانند باد، باران، نفوذ سرما و همچنین تابش نور خورشید در امان بمانید. اجرای سقف جمع شونده در مکان ‌هایی مانند پشت بام، بالکن و مجموعه ‌های تفریحی، ساختمان ‌های اداری و استخرهای روباز به بهترین شکل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

معمولاً در ساخت سقف جمع شونده استفاده از پروفیل های آلومینیومی و شیشه ای به همراه پارچه کاربرد فراوان دارد. نحوه طراحی سقف های متحرک و جمع شونده به گونه ‌ای است که با استفاده از طرح ها و رنگ های مختلف می توانید متناسب با سلیقه خود و مکانی که قصد استفاده دارید، گزینه ای کاربردی انتخاب نمایید.

قیمت سقف و سایبان جمع شونده بسته به شرایط مختلفی می ‌تواند با تفاوت ‌هایی همراه شود. با توجه به متریال به کار برده در اجرا، نوع طراحی و همچنین ابعاد مختلف، قیمت سقف و سایبان جمع شونده مشخص می شود.

اجرای سقف متحرک حیاط

برای اجرای سقف متحرک حیاط نیز شما گزینه های مختلفی پیش رو خواهید داشت. امروزه با پیشرفت در زمینه ساخت انواع سقف متحرک، شما می توانید از سقف متحرک شیشه ‌ای، سقف متحرک پارچه ای و سقف متحرک پلی ‌کربنات استفاده نمایید. هرکدام از این نوع سقف ها با ویژگی هایی که دارند می ‌توانند در مکان ‌های مختلف پاسخگوی نیازهای شما باشند.

بررسی انواع سقف متحرک

اجرای سایبان استخر

سقف متحرک پارچه ای نیز از جمله سقف های متحرک محسوب می شود که با قیمت ارزان تر نسبت به سایر سقف های متحرک در دسترس شما قرار دارد.

سقف اتوماتیک جمع شونده

یکی دیگر از انواع سقف متحرک که کاربرد فراوان در ساختمان سازی دارد، سقف اتوماتیک جمع شونده خواهد بود. این نوع سقف که به نام سقف تاشو اتومات نیز شناخته می شود با طراحی مدرن و لوکس در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سقف اتوماتیک جمع شونده در عین زیبایی منحصر به فردی که دارد با مقاومت مناسب در برابر شرایط مختلف می تواند محیطی امن و پرکاربرد برای شما ایجاد نماید. استفاده از یک ریموت کنترل به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید متناسب با نیاز خود اقدام به جمع ‌آوری و اجرای سقف اتوماتیک جمع شونده نمایید. علاوه بر این با استفاده از سیستم روشنایی و نورپردازی در اجرای سقف اتوماتیک جمع شونده می توانید زیبایی خاصی در مکان مورد استفاده ایجاد نمایید.

اجرای سایبان رستوران

استفاده از سازه چادری و طرح چتری در رستوران ها موجب می شود که شما بتوانید فضایی ایده آل و خارق ‌العاده ایجاد نمایید. اجرای سایبان پارچه ‌ای، سایبان چتری و سایبان رستوران با طرح ها و رنگ های متنوع و به شکل ثابت و اتوماتیک در دسترس شما قرار دارد. شرایطی که ما در سازه چادری ساینا برای شما در نظر گرفته ایم به خوبی می توانید متناسب با نیاز خود در رستوران و کافی شاپ از انواع سقف متحرک استفاده نمایید.

سخن پایانی

اجرای انواع سقف متحرک در شکل ها و طرح های مختلف در مکان های گوناگون توسط تیم تخصصی ما در سازه چادری ساینا برای شما انجام می شود. مهندسین و متخصصین ما به واسطه تجربه فراوان در این زمینه و تخصص خود، با اجرای انواع سقف متحرک برای مکان هایی مانند رستوران، حیاط خانه، ویلا و استخر، ایده های خلاقانه ‌ای به شما ارائه می دهند.

منبع: شرکت ساینا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز