خبرگزاری کار ایران

آنچه باید قبل از خرید ویلا در شمال بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۲۳۱

خرید ویلا و آپارتمان و یا اجاره ملک در شمال ایران به دلیل خوش اب و هوا بودن منطقه جغرافیای امروزه رونق گرفته، از این رو سازندگان بسیاری در این منطقه شروع به ساخت و ساز کرده و ویلاهای متعددی ساخته شده و به فروش میرسد،اما انتخاب در بین این تعداد شهرک های خصوصی و یا ویلاهای اختصاصی کار دشواری است، اول از همه باید بگوییم مراحل انتخاب برای اجاره ویلا و یا خرید ویلا در شمال کاملا متفاوت است.

 

شفاف سازی هدف خرید ویلا در شمال

اما اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید اول از همه به این توجه کنید که ویلا را برای اسکان کوتاه مدت میخواهید و یا دایمی، اگر ویلا را برای روزهای تعطیل و یا اسکان موقت میخواهید باید به طبیعت و چشم انداز آن توجه ویژه ای داشته باشید، اگر طرفدار دریا و یا گشت و گذار در جنگل هستید ، توجه کنید که ملک مورد نظر چقدر به دریا و یا جنگل نزدیک است و علاوه بر آن دقت کنید در حوالی ویلا چه امکانات تفریحی و رفاهی دیگری قرار گرفته است.

انتخاب شهر و محدوده جغرافیایی خرید ویلا  در شمال

اگر قصد شما از خرید ویلا سرمایه گذاری و یا کسب درآمد است باید به نزدیکی منطقه نسبت به شهرهای کلان مثل تهران توجه کنید و شهری را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید که توریستان و مسافران زیادی به آنجا سفر می کنند.

شهر های پر رفت آمد شمال مثل : نور و نوشهر و...  میتوانند انتخاب مناسبی برای خرید آپارتمان و ویلا در شمال باشند.

بعد از انتخاب شهر باید به شرایط اجاره و امنیت منطقه توجه کنید در حال حاضر در تمامی شهرک های شمال نگهبان 24 ساعته برای حفظ امنیت املاک و ساکنین  وجود دارد و در برخی از شهرک ها با نظارت مدیریت شهرک ویلاهای صاحبان اجاره داده میشود. پس انتخاب ویلا و یا آپارتمان در یک شهرک حجم  زیادی از دغدغه های آینده شما را کاهش میدهد.

در شهرک های شمال ملک ها با متراژ ها و امکانات متفاوت احداث شده اند که شما با توجه به نیاز خود و بودجه ای که در نظر گرفتید میتوانید یکی را انتخاب کنید،اما قبل از اینکه به فکر این باشید که کدام ویلا و آپارتمان را انتخاب کنید باید به این فکر کنید که کدام شهرک برای سرمایه گذاری و یا تفریح مناسب تر است.

اگر قصد خرید ویلای نوساز و لوکس را دارید به دنبال شهرک های لوکس شمال بگردید، که علاوه بر معماری داخلی ویلا اهمیت ویژه ای به فضا سازی بیرونی شهرک داده شده است.

آنچه باید قبل از خرید ویلا در شمال بدانید

کدام شهرک برای خرید ویلا در شمال مناسب است؟

از شهرک های لوکس و پر طرفدار شمال میتوان به شهرک امیردشت، شهرک دشت نور و شهرک خزرشهر اشاره کرد.

برای انتخاب شهرک بعد از موقعیت جغرافیایی، معماری و فندانسیون ساخت بنا ها باید امکانات آن شهرک را مورد بررسی قرار داد.با بررسی تمام شهرک ها لیستی از امکانات تفریحی و رفاهی آنها تهیه شده که این امکانات شامل:

باشگاه ورزشی بدنسازی ، باشگاه سوارکاری، خدمات ماساژ و اسپا، جاده تندرستی برای پیاده روی و دوچرخه سواری، باشگاه لیزرتگ، باشگاه آرچری تگ، بازی مدرن فوتبال حبابی، قایق سواری، اسکله ماهیگیری، زمین های ورزشی نظیر(فوتبال، والیبال، تنیس، بسکتبال و ...) ، زمین گلف و مینی گلف، پارک بازی کودکان، کافی شاپ و رستوران و استخر چهار فصل نام برد .

باید بگوییم مجتمع تفریحی و توریستی دشت نور که در شهر نور واقع شده از نظر امکانات تفریحی و رفاهی نسبت به دیگر شهرک های شمال سبقت چشمگیری گرفته و تمامی امکانات ذکر شده در این شهرک احداث شده است.

 

خرید نقدی یا اقساطی آپارتمان و یا ویلا در شمال

آنچه باید قبل از خرید ویلا در شمال بدانیدآنچه باید قبل از خرید ویلا در شمال بدانید

 

برای خرید ویلا در شمال باید این موضوع را در نظر داشته باشید که امکان خرید نقدی ویلا برای شما فراهم است و یا میخواهید به صورت اقساطی و یا پیش خرید صاحب ویلا شوید، اگر قصد پیش خرید و یا خرید قسطی ویلا را دارید شهرک های شمال مناسب ترین گزینه برای شما محسوب میشوند.

همچنین این دسته از ویلا ها با توجه به اینکه در کدام شهرک قرار گرفته اند قیمت های مناسب تری نسبت به ویلاهای شخصی با ساحل اختصاصی دارند .

بعد از انتخاب شهر و منطقه جهت سرمایه گذاری و بررسی شهرک های منطقه و در نظر گرفتن بودجه مورد نظرتان و شرایط خرید ویلا باید اسناد و مدارک مربوط به ملک را بررسی کنید تا از نظر قانونی و مالکیت آن پس از خرید مطمئن شوید.

و اما برای خرید ویلا و یا آپارتمان در شمال چگونه وارد مذاکره شوید؟

شما میتوانید بررسی اسناد مالکیت و مذاکره را به یک فرد مورد اعتماد بسپارید و یا خودتان نکات خرید آپارتمان در شمال و نحوه مذاکره را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین خرید و سرمایه گذاری را داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز