خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 9 سریال خاتون - نسخه اصلی ( رایگان)

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۷۳

برای دانلود قسمت 9 سریال خاتون می توانید به سایت های مختلفی مراجعه کنید و این سریال زیبای ایرانی را تماشا کنید. سریال تاریخی خاتون مدتی است که وارد شبکه نمایش خانگی شده است و طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی به دنبال دانلود قسمت 9 سریال خاتون هستند. اگر شما تا به حال این سریال را تماشا نکرده اید و می خواهید به طور کلی با داستان و بازیگران هنرمند آن آشنا شوید و یا این سریال جذاب را دنبال می کنید و می خواهید قسمت نه سریال خاتون را ببینید، تا پایان این با ما همراه باشید.

معرفی سریال خاتون:

سریال تاریخی و عاشقانه خاتون با ژانر درام، قصه زیبای زندگی زوجی جوان است که در شمال کشور زندگی می کنند و در طی جنگ جهانی دوم و سلطه لهستانی ها، درگیر اتفاقات عجیبی می شوند و زندگی آن ها به سمت عجیبی کشیده می شود. تمام بازیگران این سریال با زیبایی و هنری فوق العاده نقش خود را ایفا می کنند و ارتباطی عمیق با مخاطب خود برقرار می کنند. در هر قسمت سریال داستانی اتفاقاتی جدید و جذاب رخ می دهد و بیننده را به دنبال کردن آن  ترغیب می کند. سریال خاتون قسمت 9 خود را به تازگی پخش کرده است و علاقه مندان به دنبال دانلود آن هستند که می توانند از سایت هایی مختلف آن را دانلود و تماشا کنند.

خاتون اولین تجربه سریال سازی خانم تینا پاکروان است که نویسندگی و کارگردانی آن را به عهده دارد. تهیه کنندگی سریال جذاب خاتون را هم آقای علی اسدزاده انجام داده اند. 

موسیقی متن سریال از نقاط قوت آن است و اثری هنری از آقای کیهان کلهر است. این مجموعه ماهر در پشت صحنه و بازیگران بی نظیری که در این سریال هستند، دلیل محبوبیت بالای آن است و نظر هر مخاطبی را به خوبی جلب می کند.

سریال خاتون از رسانه نماوا پخش می شود و می توانید با تماشای خانوادگی آن لذت فیلم را دو چندان کنید.

دانلود قسمت 9 سریال خاتون - نسخه اصلی ( رایگان)

خلاصه سریال خاتون قسمت 9:

در قسمت 9 سریال خاتون احتمالا بازیگران جدیدی وارد می شوند. ولی به طور کلی می توان گفت که...

در ادامه ماجراهای جذاب این قصه عاشقانه در قسمت 9 سریال خاتون می بینیم که رجب اف، کمیسر ارتش سرخ تاکید و اصرار دارد که خاتون، همسر شیرزاد که به تازگی از هم جدا شده اند را به زندان متفقین تحویل دهد و در این میان اتفاقاتی رخ می دهد.

بازیگران قسمت 9 سریال خاتون:

قسمت 9 سریال خاتون و به طور کلی این سریال، بازیگران بسیاری دارد و این را از روی تیتراژ ابتدایی طولانی آن می توان متوجه شد. به طوریکه، دقایق زیادی را برای معرفی هنرمندان به خود اختصاص می دهد. در قسمت 9 سریال خاتون حدودا 30 نفر در نقش های اصلی هنرنمایی می کنند که در ادامه ما بیوگرافی تعدادی از آن ها را ذکر خواهیم کرد.

1 – نگار جواهریان در نقش خاتون بختیاری: 

خانم جواهریان بازیگر قابل نقش خاتون بختیاری همسر شیرزاد است و با ایفای نقش زیبای خود در نقش زنی شجاع نمونه ای از یک زن لر ایرانی است. ایشان سابقه هنری در زمینه سینما، تلویزیون و تئاتر از سال 1377 دارد. خانم جواهریان در 22 دی ماه سال 61 در تهران است. دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم طلا و مس و همچنین دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن در چهاردهمین جشن خانخ سینما در کارنامه خانم جواهریان می درخشد. ایشان همسر آقای رامبد جوان هستند و دختری به نام نوردخت دارند که در سال 1399 در کانادا به دنیا آمده است.

برخی آثار هنری نگار جواهریان:

- پا برهنه در بهشت

- اعتراف ذهن خطرناک من

- دوئت

- دیوار چهارم

- نگار

- ایوانف

- حوض نقاشی

- قندون جهیزیه

 - من ترانه 15 سال دارم

2- اشکان خطیبی در نقش سرگرد شیرزاد ملک:

اشکان خطیبی که در نقش شیرزاد ملک در سریال خاتون ایفای نقش می کند، نقش سرگردی وطن دوست را دارد که به دلیل اتفاقاتی که با ورود متفقین به ایران رخ داده است، برخی از اطرافیان او را فردی خاین و وطن فروش می دانند و در این راستا اتفاقاتی عجیب برای او رقم می خورد.

آقای خطیبی متولد 19 مهر 1359 در شمیران تهران است و علاوه بر بازیگری، خواننده، مجری و کارگردان نیز است و از سال 1377 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. تحصیلات وی کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. همانطور که اشاره شد اشکان خطیبی فعالیت های هنری خود را در زمینه های مختلفی گسترش داده است و از آن جمله نوازندگی پیانو، گیتار و گاها ساز دهنی است. ایشان در زمینه ترجمه نمایشنامه های انگلیسی نیز فعالیت دارند و مدیر گروه موسیقی ترافیک نیز هستند.

همسر آقای خطیبی خانم آناهیتا درگاهی است که از هنرمندان ماهر کشور ما هستند. خانم درگاهی بازیگر، نقاش و تهیه کننده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر دانشگاه تهران است.

برخی از آثار هنری اشکان خطیبی :

- خاتون

- آخرین داستان

- اسب حیوان نجیبی است

- خانوم

-  درخت بلوط

- نگار

- ترانه های قدیمی

- تکیه بر باد

- در مسیر زاینده رود

- بچه های نسبتا بد  

 

3- شبنم مقدمی در نقش فخر النسا:

خانم شبنم مقدمی در نقش فخر النسا، نقش زنی مغرور و مادرشوهری نامهربان را دارد که با هنر تمام توانسته در این نقش متفاوت با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند.

ایشان متولد 3 فرودین 1352 است در تهران است و دارای کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه بازیگری امین تارخ است. در سی و دومین جشنواره فیلم فجر خانم مقدمی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم امروز شدند. همچنین، توانست سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن داوران بخش سودای سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم های نفس و زاپاس را در کارنامه درخشان خود ثبت کند.

شبنم مقدمی بازیگر سریال خاتون، فعالیت های هنری خود را در سال 1376 آغاز کرده است و در ادامه به برخی از آثار هنری ایشان اشاره خواهیم کرد.

- روابط

- آباجان

- اکسیدان

- قاتل بی رحم هسه کارلسون

- بلوک 9 خروجی 2

- یک روز طولانی

- ابد و یک روز

- نفس

- خجالت نکش

- هیولا

- شبی که ماه کامل شد

- خداحافظ دختر شیرازی

4- مهران مدیری در نقش جهانگیر خان روزبه:

مهران مدیری در نقش جهاگیر خان روزبه در سریال خاتون نقش آفرینی می کند که هنوز وارد صحنه نشده است و تنها در تیزرها عکس هایی از ایشان دیده می شود. وجود این بازیگر ماهر، محبوبیت سریال خاتون را بیشتر می کند. آقای مدیری علاوه بر بازیگری، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه، تهیه‌ کننده و کارگردان نیز هست و فعالیت هنری خود را در سال 1372 با ساخت طنز نوروز 72 آغاز کرده است.

مهران مدیری متولد 19 فروردین سال 1346 است و از 16 سالگی با تئاتر آشنا شده است و از سال 1369 وارد رادیو شد. آثار هنری مهران مدیری بسیار زیاد هستند و در زمینه های مختلف پرونده ای پربار در درخشان دارند. در اینجا به برخی از افتخارات هنری ایشان اشاره می کنیم: طوطی طلایی بهترین بازیگر، تندیس حافظ بهترین بازیگر کمدی، تندیس بهترین مجری تلویزیون و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر.

5- بابک حمیدیان در نقش کمیسر رجب اف:

بابک حمیدیان با بازی متفاوت و فوق العاده در نقش کمسیر رجب اف هنر خود را هرچه بیشتر از پیش به تصویر کشید. کمیسری دو رگه برای ارتش سرخ که با سیاست و بدجنسی باعث تحت فشار قرار دادن سرگرد ملک و به هم خوردن زندگی او می شود.

بابک حمیدیان در زمینه سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت بسیاری داشته است. ایشان در سال 1359 در تهران متولد شده است و از سال 1392 فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است. در زمینه تحصیلات دانشگاهی باید گفت که ایشان فارغ‌ التحصیل رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

بابک حمیدیان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را در کارنامه خود داردو همچینین آثار هنری بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

- مسخره باز

- عالیجناب

 - مرثیه ای برای کتاب سوزی ها

- نیم رخ ها

- سیانور

- من دیه گو مارادونا هستم

- اعتراف ذهن خطرناک من

- بادیگارد

- دیو و دلبر

6- شاهرخ فروتنیان در نقش فریدون خان:

شاهرخ فروتنیان بازیگر نقش فریدون خان در سریال خاتون متولد سال 1335 در تهران است و در زمینه طراحی لباس، نقاشی و بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. آثار ارزشمندی از ایشان وجود دارد که برخی از آن ها را نام می بریم.

- کار کثیف

- امکان مینا

- شام آخر

- دختر

- چهارشنبه 19 اردیبهشت

- به آهستگی

-  کافه ستاره

- بوسیدن روی ماه

- آزادی مشروط

- هم گناه

کلام آخر:

برای دانلود قسمت نه سریال خاتون، می توان به سایت نماوا مراجعه کنید و در این سایت ثبت نام کنید. پس از به راحتی می توانید قسمت  نه سریال خاتون را به راحتی و با کیفیت بالا ببینید. همچنین، قسمت های قبلی سریال خاتون را نیز می توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز