خبرگزاری کار ایران

صفر تا صد خرید بلیط اتوبوس مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۱۲۹

مشهد از شهرهایی است که روش‌های مختلفی را برای سفر به آن می‌توان انتخاب کرد. چه از طریق هوایی و با هواپیما، چه سفر با خودروی شخصی، و چه خرید بلیط اتوبوس. اگر برای مسافرت به مشهد تصمیم دارید راه زمینی و اتوبوس را انتخاب کنید، با این مطلب همراه باشید. در ادامه با نکات و روش خرید آنلاین بلیط اتوبوس در سایت اسنپ تریپ آشنا، و برای سفری مقرون به صرفه و بی‌دغدغه، آماده خواهید شد.

مبدا، مقصد، تاریخ، و ساعت را مشخص کنید

از شهرهای مختلفی به مقصد مشهد می‌توان بلیط اتوبوس را تهیه کرد؛ اتوبوس‌هایی از تهران، شیراز، اصفهان، و تبریز به مشهد برنامه دارند. بنابراین؛ اولین قدم در سایت اسنپ‌تریپ، انتخاب مبدا و مقصد است. پس از آن نوبت به تاریخ و ساعت می‌رسد. برای هر تاریخی که انتخاب کنید، لیست اتوبوس‌ها برایتان نمایش داده می‌شود. با استفاده از فیلترهای «زودترین و دیرترین ساعت حرکت»، می‌توانید این لیست را محدود کنید. اگر هم به دنبال ساعت و زمانی خاص برای حرکت هستید، گزینه‌های «بامداد، صبح، بعد از ظهر، و شب» در دسترس شما هستند.

پایانه‌های مبدا و مقصد را بررسی کنید

برخی از شهرها مانند تهران، پایانه‌های اتوبوس و مسافربری متعددی دارند. برای مثال، نام پایانه‌های جنوب، شرق، غرب، و بیهقی را در بلیط اتوبوس تهران مشهد چک کنید، و ببینید برای سوار شدن به اتوبوس باید به کدام یک مراجعه کنید. اگر هم ترجیح خاصی دارید، می‌توانید با استفاده از فیلتر پایانه‌های مبدا و مقصد، اتوبوس‌هایی که از همان جا حرکت می‌کنند را ببینید.

موقعیت صندلی و قوانین کنسلی را مشاهده کنید

برای هر یک از بلیط‌های اتوبوس، امکان مشاهده موقعیت صندلی، صندلی‌های خریداری شده و قابل خرید در سایت اسنپ تریپ وجود دارد. بعد از آن می‌توانید قوانین کنسلی بلیط اتوبوس را بخوانید که با توجه به شرکت اتوبوس‌رانی متفاوت است.

بلیط اتوبوس مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید

شرکت‌های اتوبوسرانی مانند رویال سفر و سیر و سفر، به مشهد برنامه دارند. قیمت بلیط اتوبوس مشهد تهران هم با توجه به شرکت، روز و تاریخ حرکت متفاوت است. البته اسنپ‌تریپ امکان خرید بلیط اتوبوس را با تخفیف در بسیاری از روزهای سال برای مسافران فراهم می‌کند. پس از انتخاب بلیط، به صفحه انتخاب صندلی و تکمیل اطلاعات هدایت خواهید شد. بعد از انجام و کامل شدن مرحله پرداخت، پیام موفقیت آمیز خرید بلیط را دریافت خواهید کرد. علاوه بر آن، به خدمات پشتیبانی اسنپ‌ تریپ به صورت 24 ساعته دسترسی دارید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز