خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال میدان سرخ قسمت 4 نیم بها با لینک مستقیم در 16 مهر 2021 منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۴۲۸

قسمت 4 سریال میدان سرخ نیم بها با لینک مستقیم با کارگردانی یکی از برجسته ترین کارگردان های کشور، ابراهیم ابراهیمیان در 16 مهر سال 2021 پخش شد. این سریال روز های جمعه ساعت 8 صبح اکران می شود.

سریال میدان سرخ با محبوبیت 70 درصدی شروعی متوسط را در قسمت اول داشت ولی در قسمت دوم و سوم دیدیم که سریال تازه در حال اوج گرفتن هست. سریالی که توقع هایی زیادی از آن می رود؛ ببینیم در قسمت جدید سریال میدان سرخ چگونه این سریال قرار است همه را شوک زده بکند. لینک دانلود سریال میدان سرخ قسمت 4: با بالا ترین کیفییت و نیم بها در چند پاراگراف پایین تر قرار گرفته است!

مشخصات اصلی سریال میدان سرخ قسمت 4 نیم بها:

در این قسمت سعی می کنیم با اطلاعاتی کامل از سریال میدان سرخ شما را آشنا کینم

زبان: فارسی(FA)

کارگردان قسمت چهار میدان سرخ: ابراهیم ابراهیمیان

نویسندگان: سارا سلطانی، علی مسعود نیا

کشور سازنده: ایران (IRAN)

نام سریال: میدان سرخ (THE RED SQUARE)

ژانر: اکشن، جنایی

کیفییت دانلود: HD

تهیه کننده: جواد نوروز بیگی

شروع پخش سریال: 26 شهریور ( 17th September 2021)

اکران قسمت 4 سریال میدان سرخ: 16 مهر  ساعت 8 صبح (  5th October 2021)

چگونه سریال میدان سرخ قسمت چهار را نیم بها دانلود کنم ؟ ( رسیدیم به اصل مطلب )

برای دانلود این سریال نیم بها می توانید از لینک های زیر استفاده کنید و از سریال جذاب میدان سرخ لذت ببرید.

* > * > * > * >  * > * > * > * > *

برای دانلود قسمت چهار فیلم میدان سرخ با همه کیفیت ها بر روی این لینک کلیک کنید ( سریال همین الان منتشر شده ! )

اگر قسمت 1 و  2  و 3 سریال جذاب میدان سرخ را از دست داده اید بر روی این لینک کلیک کنید ( قسمت های قبلی با تخفیف قرار گرفته است! )

* > * > * > * > * > * > * > * > *

دانلود سریال میدان سرخ قسمت 4 نیم بها با لینک مستقیم در 16 مهر 2021 منتشر شد

داستان سریال میدان سرخ قسمت 4

سریال میدان سرخ، سریالی است که تعداد بازیگران آن از تمام سریال های نمایش خانگی در کرونا بیش تر است. این آمار بنابر گفته های فیلیمو است. شاید این سریال به دلیل این که جانشین سریال زخم کاری در روز های جمعه ساعت 8 صبح شد نا خواسته توقع زیادی از آن داشتند که قسمت 1 این سریال نتوانست انتظارات را برآورده کند. همان گونه که از کارگردان سریال میدان سرخ قسمت 4 می دانیم؛  این سریال قرار است کم کم به نقطه جذاب برسد. پیشنهاد می کنم حتما از لینک بالا سریال میدان سرخ را قانونی دانلود  کنید.

خلاصه قسمت قبلی و آن چه خواهید دید در سریال میدان سرخ قسمت چهارم

سهیل با بازی امیرحسین آرمان در سکانس اول فیلم وارد شرکت خودش ارکیده شده است. جای جالب این داستان این بود که برادر پیام باز هم به صورت پنهانی با مافیا همان نوری ارتباط برقرار کرده است. گروچف هم می توان گفت تا جایی مطمئن شد سهراب مرده است.

نفوذی گروچف در سکانس های بعدی به دنبال نفر اصلی هست که طلا ها و الماس ها را دزدیده است. جای جداب می شود که به پیش مینیویی می روند کسی که پاپ و دوستانش برای قیمت گرفت و انداز ارزش الماس ها پیش او رفتند و باعث شد که مینویی لو برود.

نفوذی توانست با هک کردن گوشی مینویی جای او را پیدا کرد و در تله اوفتاد. که گروچف تواست زمانی همسر او به تنهایی در ماشین بود او را بیهوش کرد و گروگان گرفت. نکته جالب نفوذی این هست که در اصل دختر عمو شیدا  است.

از سمت دیگر پاپ متوجه می شود ساعد عاشق خواهر ناتنی خود هست و دوست دارد با او ازدواج کند. پاپ سر این مسئله خیلی ناراحت می شه. جذاب ترین گفت گو میان ساعد و پاپ:

پاپ: بهت یاد ندادن سلام کنی ؟

ساعد: هنوز واحدش پاس نشده! ههههه

جای بسیار دیدنی فیلم جایی است که پیام به تورج می گوید که همه چیز را درباره طلا ها و الماس ها می داند.

بازیگران قسمت 4 سریال میدان سرخ

همانطور که گفتیم این سریال بر بازیگر ترین سریال نمایش خانگی لقب گرفته که تا اینجا کار دیدیم که هر قسمت 5 تا 6 کارکتر جدید معرفی شد اند در پایین به برترین بازیگر های قسمت 4 سریال میدان سرخ نیم بها با لینک مستقیم می پردازیم:

دانلود سریال میدان سرخ قسمت 4 نیم بها با لینک مستقیم در 16 مهر 2021 منتشر شد

 

  • امیر حسین آرمان: 39 ساله در تهران به دنیا آمده هست. یکی از زیبا ترین اثری که بازی کرده است مرز خوشبختی است.
  • مهتاب کرامتی
  • حمید فرخ نژاد: محل تولد او آبادان و حوزه فعالییت بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون  است. او فقط یک پسر دارد. دو تا از زیبا ترین و جدید ترین اثر های او تگزاس و گشت ارشاد است.
  • علی مصفا
  • کاظم سیاحی
  • سحر نظام دوست
  • مسعود کرامتی
  • سعید داخ
  • لیندا کیانی: 42 ساله است و فوق لیسانس فلسفه است و محل تولد وی نیز آبادان هست وی در سریال ماتادور و پایتخت نقش آفرینی کرده است. او دارای یک خواهر و 4 برادر است.
  • آرمین رحیمیان

تحلیل فیلیمو از سریال میدان سرخ قسمت 4 نیم بها

قسمت 4 سریال میدان سرخ ثابت می کند که مخاطب با یک اثر معماگونه روبه رو است که داستان ها و گره های داستانی اش مثل حل شدن پازل می تواند تماشاگر را هر لحظه غافلگیر کند.

یکی از ویژگی های میدان سرخ شیوه معرفی شخصیت هایش است. سکانس ورودی سریال در قسمت 4 اختصاص دارد به حضور بهرام افشاری پای میز قمار و مکالمه او با کارگران داخل انبار که نشان از حضور یک شخصیت متفاوت را می دهد که در داستان می تواند مسیر قصه را دستخوش تغیر کند.

پیام مکین با بازی بهرام افشاری در سکانس مواجه با مافیا مواد مخدر در رستوران در شمایل یک قهرمان ظاهر شد. نوع نگاه و بازی قابل قبول بهرام افشاری در این سکانس یکی از برگ های برنده این قسمت از سریال است.

پیام مکین مانند مانند تمامی شخصیت های خاکستری ابعاد مختلفی از رفتار هایش را در یک قسمت نشان می دهد. او به خانواده اهمیت می دهد. از کار کار خلاف پرهیز می کند. همسر صیغه ای همسر ضیغه ای و پنهانی دارد و اگر بتواند کار های پنهانی پنهانی دیگری هم انجام می دهد. اما هیچ وقت بع برادر بزرگترش پشت نمی کند.

همانقدر که شیدا در قسمت اول و دوم نسبت به مرگ همسرش شوکه شده بود و عکس و العمل هایش ناشی از شوک این اتفاق بود، در قسمت سوم میدان سرخ تصمیم می گیرد که خودش دخترش را از مهلکه جدا کند.

یکی دیگر از شخصیت های سریال حضور و معرفی متفاوتی در قسمت دوم دارد گروچف با بازی رضا یزدانی است. رضا یزدانی فارغ از این که خواننده خوبی است و طرفداران زیادی دارد در قامت گروچف با شمایل متفاوت نشان می داد که در بازیگری هم به دنبال اتفاق های ویژه است.

قسمت چهارم سریال میدان سرخ در کنار تمامی فراز و فرود های داستانی اش یک شخصیت ویژه دارد با بازی خسرو با بازی مجید پتکی که پسر عموی شیدا است. کارکتری مرموز که سرنوشت داستان در دست او است. هر چند برای قضاوت کردن کاری که خسرو می کند هنوز زمان داریم اما باید منتظر قسمت جدید باشیم تا سرنوست این کارکتر راببینیم.

در میدان سرخ در هر قسمت باید منتظر ظهور یک شخصیت جدید و قصه های مربوط به آن باشیم. در نمای پایانی این سریال شاهد حضور امیر حسین آرمان هستیم. شخصیتی که در قسمت سوم می تواند موتور محرک داستان و باز کننده گره های این سریال معمایی و مرموز باشد.

چه کسی در قسمت چهارم میدان سرخ طلا ها و الماس ها را برداشت؟

اتفاق خوبی که در قسمت 4 سریال پر بیینده میدان سرخ خواهد افتاد، نظم پیدا کردن و سر و شکل دادن به خط اصلی داستان و داستان های فرعی است. این قسمت را می توان به عنوان اپیزودی که تا اینجا کار یک جمع بندی کلی از همه داستان های اصلی و فرعی ارائه داده، یاد کرد.

معرفی کارکتر های جدید یکی از نکات جذاب سریال میدان سرخ قسمت چهار است که تقریبا هر قسمت اتفاق می افتد. این بار با کارکتر ساعد با بازی امیر حسین آرمان و افرا با بازی بهدخت ولیان آشنا شدیم و کمی بیش تر از ابعاد زندگی پاپ سر در آوردیم.

حالا می توان حدس زد که پاپ حتما رازی دارد که فاش شدن آن، کمک زیادی به شفاف شدن رابطه این سه نفر خواهد کرد. وجود یک راز و برملا شدن آن در بزنگاه داستان همیشه سریال ها را تماشایی می کند. ما هم که منتظریم که ببینیم که راز پنهان کی هیان می شود!

یکی از هیجان انگیز ترین لحظه های قسمت سوم سریال میدان سرخ، لحظه باز شدن گاو صندوق و دیدن جای خالی طلا ها بود. این اتفاق همانقدر که برای پاپ و عبد و تورج غیر منتظره بود برای تماشاگر غافلگیر کننده بود. اتفاقی که باعث شد سریال به مسیر تازه ای منتقل شود.

باید منتظر بمانیم و ببینیم وفتی تورج بفهمد ماجرا به آن شکلی که فکر می کرده نبوده و سیمین قرار نیست بچه ای به دنیا بیاورد، چع عکس العملی خواهد داشت و آیا دزدیده شدن سیمین به دست افراد گروچف به زودتر برملاشدن این راز کمک می کند؟

نظرات شما درباره سریال میدان سرخ قسمت 4:

نظرات شما درباره سریال میدان سرخ قسمت چهار نیم بها می توانید بخوانید. این نظرات را می توانید در توییتر با #میدان_سرخ دنبال کنید

  • لیدا گفته: بسیار عالی بود واقعا تنها سریالی که می تونست زخم کاری رو بشوره ببره همین بود
  • زهرا گفته: چه مشتی و جذاب بود بازی پیام عاشقش شدم خییییییییلی با حال بود
  • محمد گفته: هر چه بگم کم گفتم از فیلم واقعا اغراق نیست ولی دم آقای ابراهیمین گرم بابت قسمت 4 میدان سرخ نیم بها
  • یاسین گفته: دستتون درد نکنه من دنبال جایی بودم که نیم بها دانبود کنم میدان سرخ قسمت چهار رو که شما را پیدا کردم که واقعا عالی بود.
  • مصطفی گفته: اقا عالی راستی بابت کیفییت 1080 هم ممنون نیم بها با این کیفیت یعنی طلا
  • دیانا گفته: واقعا تاثر گذار بود ممنون من قسمت چهارم رو قانونی دانلود کردن پیشنهاد می کنم شما هم همین کار رو بکنید
  • الناز گفته: سریال خوب شروع نشد ولی کم کم داره به یه نظم عالیه می رسه که این سریال را جذابش می کنه
  • سیاوش گفته: بسیار ممنون بابت محتوا عالی تون
  • رضا گفته: واقعا می تونم تنها جایی بود که میدان سرخ قسمت چهار بدون سانسور قرار گرفته بود و این خییییلی خوبه خیییلی

سوالات متداول شما درباره دانلود قسمت 4 میدان سرخ

بیش ترین سوالات شما که در شبکه های اجتماعی درباره سریال میدان سرخ قسمت چهارم  پرسیده می شود را در پایین توضیح دادیم

 سریال میدان سرخ چه زمانی پخش می شود؟

میدان سرخ به جای سریال زخم کاری به نمایش خانگی آمد است. این سریال روز های جمعه ساعت 8 صبح پخش می شود.

ژانر و موضوع سریال میدان سرخ قسمت  4  نیم بها چیست؟

طبق گفته های فیلیمو این سریال با ژانر اکشن و جنایی اکران شده است که می توان به ژانر های درام نیز در چند سکانس اشاره کرد.

چرا فرزاد فرزین آهنگ پایانی سریال را نخواند ؟

1 ماه قبل از پخش و اکران میدان سرخ فرزاد فرزین ممنوع صدا شد شاید چیزی که در باره نمی دانستید این است که قبلا اون مننوع تصویر هم شده بود. لایو جنجالی فرزاد فرزین آتش این داستان را بیش تر کرد ولی در آخر هم دیدیم که صدای فرزاد فرزین پخش نشد و تیراژ پایانی این سریال تغییر کرد.

حواشی مربوط به این سریال چندین ماه پیش چه بود؟

حواشی آن مربوط به آهنگ پرحاشیه و ممیزی فرزاد فرزین است که در تیراژ پایانی سریال میدان سرخ خوانده شده است که جو زیادی را بر علیه این سریال وارد تا جایی که گفتن این سریال هرگز پخش نخواهد شد ولی با مدیریت وضعیت دیدیم که سریال میدان سرخ الان در حال پخش است.

میدان سرخ چند قسمت دارد؟

طبق گفته های کارگردان این سریال آقای  ابراهیم ابراهیمیان این سریال 15 قسمت دارد که امروز جمعه 16 مهر ماه قسمت 4 سریال زخم کاری منتشر شده است.

برای کسب اطلاعات بیش تر درباره چگونگی  دانلود قسمت 4 سریال میدان سرخ می توانید با اطلاعات زیر در تماس باشید:

شماره تماس: 09397632059

ایمیل: meidansorkh@gmail.com

سایت: meidansorkh.com

آدرس: ایران، تهران، میدان آرژانتین، کوچه 14، پلاک قسمت 4 میدان سرخ

تاریخ: 5th October 2021

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز