خبرگزاری کار ایران

اصحاب رسانه آریزو 5 توربو جدید را به روز ، مدرن و ایمن توصیف کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۶۵۱

آیزو 5 توربو جدید خودرویی  مناسب و کاربردی  برای جوانان است ترکیب موتور 1500 سی سی توربو در کنار گیربکس CVT 9 سرعته جدید آریزو 5 را نسبت به نسل قبل سریعتر ساخته است.

شرکت مدیران خودرو هفته گذشته جلسه تست درایو ویژه ای برای اصحاب محترم رسانه جهت تست محصول جدید خود آریزو 5 توروبو در پیست آزادی فراهم  نمود که آن تست درایو با استقبال خبرنگاران محترم همراه گردید. همچنین آنان از ویژگی های فنی و آپشنی آریزو 5 جدید ابراز رضایت نمودند.

در این تست رایو که با حضور 15 خبرنگار به انجام رسید خبرگان خودرویی علاوه بر آشنایی با تغییرات و مشاهده آپشنهای جدید خودرو به رانندگی با خودرو و بررسی ویژگی های آن پرداختند. بر اساس نظر اصحاب رسانه تغییرات صورت گرفته در داخل خودرو بنیادی می باشد و آنرا برای افرادی که به دنبال خودرویی به روز، مدرن  و اسپرت هستند  مناسب می سازد.  از طرفی وجود فرمان برقی با طرح غربیلک جدید به همراه ترمز دستی برقی و اتوهلد خودرو را برای رانندگی در مسیرهای پر ترافیک شهر بسیار کاربردی کرده است .

همچنین در مقایسه با نسل قبل گیربکس 9 سرعته CVT خودرو را در شتابگیری ها سریع تر ساخته و نفوذ صدای گیربکس به داخل خودرو را به حداقل رسانده است. همچنین دیسپلی 8 اینچی مجهز به نویگیشن نیز از موارد دیگر مورد توجه خبرنگاران محترم بود.

خودرو آریزو 5 جدید که مدتی پیش در بازار کشور چین عرضه گردید به زودی توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می گردد. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی آریزو 5 با تغییرات فنی و آپشنی متعددی همراه گشته است که در نهایت خودرو را سریع تر، کاربردی تر و جوان پسند تر می نماید.

جهت اطلاع از زمان رونمایی خودرو آریزو 5 جدید و اطلاع از قیمت آن به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://mvmco.org/arrizo5/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز