خبرگزاری کار ایران

تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس RO

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۹۶۷

تصفیه آب صنعتی (Industrial wastewater treatment) شایع ترین روش تصفیه آب اسمز معکوس است که برای استفاده در ظرفیت های مختلف و با دقت تولید بالا در نظر استفاده می‌شود.

تصفیه آب صنعتی (Industrial wastewater treatmentشایع ترین روش تصفیه آب اسمز معکوس است که برای استفاده در ظرفیت های مختلف و با دقت تولید بالا در نظر استفاده می‌شود. 

دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس شرکت سازه‌های آبی پ‍یور آکوا در ظرفیت های مختلف در پروژه های خانگی، ساختمانی، نیمه صنعتی و… طراحی و تولید می‌شود. همچنین شرکت پیور آکوا طراح و سازنده پروژه‌های بزرگ دستگاه های تصفیه آب صنعتی RO، انواع مخازن از جمله مخزن GRP، برای تولید آب تصفیه شده از نمک زدایی و آب دریا با ظرفیت‌های مختلف است.

انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی RO

 مکانیسم اسمز معکوس تصفیه آب صنعتی بر اساس فشار است. از نظر ظرفیت خروجی، دستگاه های تصفیه آب صنعتی RO به چهار نوع طبقه بندی می شوند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی کوچک

دستگاه های تصفیه آب کوچک صنعتی دارای ظرفیتی معادل 2.5 متر مکعب در روز (2500 لیتر در 24 ساعت) تا 75 متر مکعب در روز (75000 لیتر در 24 ساعت) هستند. این دستگاه‌ها به طور گسترده در سازمان های دولتی، کارگاه های خصوصی، گلخانه های کوچک، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و تاسیسات تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی متوسط 

دستگاه های تصفیه آب صنعتی متوسط دارای ظرفیتی معادل 75 متر مکعب در روز (75000 لیتر در روز) تا 300 متر مکعب در روز (300000 لیتر در 24 ساعت) هستند. به طور معمول، دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی در کارخانه های دیگ بخار، برج های خنک کننده، کشاورزی و طیور استفاده می شوند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی بزرگ

آب شیرین کن اسمز معکوس  یا دستگاه های تصفیه آب صنعتی بزرگ با ظرفیت 300 متر مکعب در روز (300000 لیتر در 24 ساعت) تا 1000 متر مکعب در روز (100000 لیتر در 24 ساعت) هستند. از آنجا که ساخت دستگاه های بزرگ هزینه اولیه بالایی داشته و عموماً در کارخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. آن ها با حساسیت بالاتری نسبت به دستگاه های متوسط و کوچک توسعه یافته و ساخته می شوند.

دستگاه تصفیه آب صنعتی جاینت 

دستگاه های تصفیه آب صنعتی جاینت دارای ظرفیت 1000 متر مکعب در روز (100000 لیتر در 24 ساعت) یا بیشتر هستند. این تجهیزات، به ویژه دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی بزرگ، از طراحی و حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این سیستم های ظرفیت عظیم در شرکت های تخصصی و گاهی اوقات در تاسیسات تصفیه فاضلاب شهری استفاده می شوند.

فیلتر شنی

دستگاه تصفیه آب یا فیلتر تصفیه کننده (صافی شنی) یکی از رایج ترین تکنیک ها برای کاهش غلظت مواد معلق در آب از جمله ذرات ماسه در فیلتر شنی آب کدر است. یکی از ضروری ترین خدمات ارائه شده توسط گروه سازه‌های آبی پیور آکوا، ساخت و طراحی فیلتر شنی است که توسط متخصصان مجرب در زمینه تصفیه آب صنعتی انجام می شود.

جهت سفارش طراحی و ساخت فیلتر شنی کند، تند و تحت فشار، ثقلی یا خرید فیلترهای شنی صنعتی تولید شده توسط این گروه، جهت مشاوره رایگان با شماره 02186122469 تماس بگیرید.

تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس RO

مواد که توسط کربن اکتیو فعال از بین می‌روند:

  •  cl
  •  NO۳۲
  • آفت کش‌ها
  • علف کش‌ها

انواع فیلتر شنی

  • فیلتر Frp (جی آر پی یا کامپوزیتی)
  • فیلتر فولاد ضد زنگ یا استیل
  • فیلتر فلزی
  • فیلتر گالوانیزه
  • فیلتر شنی بتنی
  • فیلتر شنی ST۳۷پ

مخزن فیلترهای شنی

  • آنتراسیت (نوعی کربن فعال) 
  • سیلیس ریز 0.3 میلی متر تا 1 میلی متر
  • سیلیس (متوسط) 0.5 تا 3 میلی متر
  • سیلیس متوسط و درشت 3 تا 8 میلی متر

فیلترهای شنی تحت فشار رایج‌ترین و کاربردی‌ترین نوع فیلتر مورد استفاده در استخرها هستند که با ایجاد سرعت مناسب برای فیلتراسیون، تصفیه مورد نیاز را فراهم می کنند. این فیلترها شامل دیفیوزرهای گالوانیزه (گالوانیزه) در قسمت بالا هستند که آب را برای بهبود تصفیه در سطح ماسه فیلتر پخش می کنند. 

تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس RO

مراحل ثبت سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی شرکت سازه‌های آبی پیور آکوا

مرحله اول این است که صاحبان سیستم اسمز معکوس RO با تماس با تلفن های شرکت به شماره ۸۶۱۲۲۴۶۹ - ۰۲۱و  ۳۲۷۰۸۹۲۸ - ۰۲۶ سفارش خود را ثبت کنند. پس از تماس، متخصصان پیور آکوا تکنسینی را بر اساس نوع، موقعیت، نوع خرابی و ظرفیت دستگاه به محل اعزام می کنند. لازم به ذکر است که وقتی کارشناس مربوطه اعزام می شود، تمام تجهیزات دستگاه با واحد اعزام بوده و این امرهزینه ها را کاهش داده و به کار سرعت می بخشد. در مرحله سوم هنگامی که شرکت درخواست شما را ثبت و تأیید کرد، متخصص مربوطه برای اعزام با شما تماس می گیرد و آماده سازی های لازم را انجام می دهد. این کار به طور کلی برای تصمیم گیری در مورد زمان حضور کارشناس انجام می شود.

خدمات تصفیه آب صنعتی گروه سازه های آبی پیور آکوا 

  • نصب دستگاه تصفیه آب در اندازه های مختلف
  • تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی 5 متر مکعب در روز به ظرفیت نامحدود
  • تعمیر و سرویس دستگاه های تصفیه آب تخصصی و منحصر به فرد مانند دستگاه تصفیه آب آزمایشگاهی، تصفیه کننده های صنعتی پزشکی و تصویربرداری صنعتی آب دریا
  • خدمات کامل تصفیه آب صنعتی برای بهبود و بهره وری تولید
  • شستشو و احیای فیلتر غشای صنعتی (ممبران) جهت به حداقل رساندن هزینه خرید فیلترهای غشایی
  • ارائه برنامه جامع برای سرویس دوره‌ای دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی جهت جلوگیری از خرابی

تعمیر و نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی و ازن ژنراتور و… یک کار پیچیده و بسیار تخصصی است. برخلاف نمونه خانگی و نیمه صنعتی، دستگاه های تصفیه آب صنعتی شامل چندین جزء و فیلتر آب هستند. سرویس و عیب یابی نامناسب دستگاه تصفیه آب صنعتی اگر توسط کارشناسان مربوطه انجام نشود می‌تواند هزینه‌های زیادی در پی داشته باشد. ما دارای کادر مجرب از متخصصان تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی، نصب کننده دستگاه های تصفیه آب و مدیران پروژه هستیم که در طیف گسترده ای از پروژه ها با ظرفیت بالا کار کرده اند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۸۶۱۲۲۴۶۹-۰۲۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز